Komunikaty PR

Real Management S.A. pozyskał finansowanie na budowę parku magazynowo-produkcy

2024-05-13  |  14:30
Biuro prasowe

Spółka Real Management S.A., w ramach umowy kredytowej z mBankiem, pozyskała finansowanie w wysokości 14,1 mln euro, które zostanie przeznaczone na budowę parku magazynowo-produkcyjnego Good Point V, zlokalizowanego w miejscowości Łubna.

Park magazynowo-produkcyjny Good Point V to inwestycja Real Management S.A., na którą składają się trzy budynki o łącznej powierzchni magazynowej 30 tys. mkw. W decydującej fazie realizacji spółka pozyskała finansowanie kredytowe w wysokości 14 mln euro, które zostanie przeznaczone na budowę.

– Umowa kredytowa z mBankiem to kolejny krok w realizacji naszej strategii biznesowej oraz finalizacji projektu budowy parku magazynowo-produkcyjnego. Przyznane nam finansowanie świadczy o zaufaniu do naszej firmy, ale również o potencjale biznesowym Good Point V oraz całego podwarszawskiego rynku nieruchomości industrialnych. Cieszymy się, że możemy kontynuować współpracę z tak renomowaną instytucją finansową - Marcin Malka, Prezes Zarządu Real Management S.A.

Pierwsi najemcy powierzchni magazynowych oraz biurowych, wśród których znalazły się takie firmy jak Dr Irena Eris S.A, jeden z wiodących polskich producentów kosmetyków czy też OEX Fulfilio Sp. z o. o., spółka specjalizująca się w obsłudze logistycznej sektora e-commerce, programów lojalnościowych oraz materiałów POS, wprowadzą się do Good Point V już w III kwartale 2024 roku i I kwartale 2025 roku. Park magazynowo- produkcyjny, jest położony w miejscowości Łubna w bezpośrednim sąsiedztwie drogi krajowej nr 79, gwarantującej szybkie połączenie z Warszawą (poprzez ulicę Puławską) i węzłem komunikacyjnym w Górze Kalwarii. Zostało jeszcze ostatnie 5800 mkw wolnej powierzchni magazynowej z terminem odbioru we wrześniu bieżącego roku.

Real Management S.A. jest dynamicznie rozwijającą się spółką deweloperską, powstałą w 2002 roku. Działalność firmy koncentruje się w sektorze nieruchomości produkcyjno-przemysłowych  i mieszkaniowych. Innowacyjność i efektywne zarządzanie – to czynniki, pozwalające spółce na stały rozwój i ekspansję w sektorze nieruchomości. Od początku działalności Real Management S.A. zrealizował projekty komercyjne i mieszkaniowe o powierzchni  265 000 mkw. Wśród nich znajdują się m.in. kompleks biurowy Bolero Office Park, osiedla domów jednorodzinnych premium Rezydencje Pałacowa i Rezydencje Chojnów, centra produkcyjno-przemysłowe Good Point oraz parki convenience Przyczółkowa Vis a Vis i Point.44.

Zgodnie z założeniami strategicznymi na najbliższe lata, Real Management S.A. planuje realizację kolejnych        500000 mkw. nowoczesnych powierzchni produkcyjno-przemysłowych pod nazwą Good Point oraz 44 000 mkw. powierzchni mieszkalnych w Warszawie w ramach osiedla domów jednorodzinnych Neo Natolin.

Real Management S.A. jest członkiem Polskiego Związku Firm Deweloperskich.

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Ile trzeba dopłacić za atrakcyjny widok z okna Biuro prasowe
2024-07-04 | 01:00

Ile trzeba dopłacić za atrakcyjny widok z okna

Jak zmieniają się ceny nowych mieszkań w zależności od usytuowania na piętrze? Ile kosztują lokale na najwyższych kondygnacjach z wyjątkowym widokiem czy atrakcyjnym tarasem? W
Nieruchomości Czy ekologiczne budownictwo się opłaca? Deweloper odpowiada
2024-07-03 | 12:02

Czy ekologiczne budownictwo się opłaca? Deweloper odpowiada

Aż 83% młodych ludzi podkreśla, że ekologia ma dla nich duże znaczenie, a ponadto będzie istotnym kryterium przy wyborze ich przyszłego lokum[1]. W związku z tym już wkrótce
Nieruchomości Grupa Dom Development utrzymuje wysoką sprzedaż mieszkań
2024-07-02 | 16:00

Grupa Dom Development utrzymuje wysoką sprzedaż mieszkań

SPRZEDAŻ W II kwartale 2024 roku Grupa Kapitałowa Dom Development S.A. („Grupa”) sprzedała 943 lokale netto wobec 931 w analogicznym okresie 2023 roku (wzrost o 1% r/r), w tym

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Sektor finansowy walczy o pracowników. Coraz ważniejsze stają się kompetencje technologiczne

W Polsce 66 proc. organizacji ma trudności w obsadzaniu wakatów nowymi pracownikami o pożądanych kompetencjach. Największe problemy z rekrutacją ma branża finansów i nieruchomości (74 proc.) – wynika z raportu ManpowerGroup „Niedobór talentów”. Wśród najbardziej pożądanych umiejętności są te, które wiążą się z rozwojem technologii. Z jednej strony potrzebna jest chęć pracowników do samorozwoju, by nadążać za trendami, z drugiej – sami pracodawcy muszą ich do tego zachęcać i motywować. To jedno z wielu wyzwań stojących przed firmami.

Ochrona środowiska

Regulacje dotyczące zrównoważonego rozwoju będą dużym wyzwaniem dla biznesu. Firmy potrzebują dużego wsparcia od państwa

W związku z koniecznością wdrażania ESG firmy potrzebują dużego wsparcia zarówno edukacyjnego, merytorycznego, jak i finansowego. Dostosowanie się do wymogów prawnych w tym obszarze jest bowiem dla biznesu, szczególnie małego i średniego, dużym wyzwaniem. Warto jednak wykorzystać ten czas na niezbędne przygotowania i zyskanie przewag konkurencyjnych. Może temu służyć ścisła współpraca z dużymi kontrahentami, którzy są bardziej zaawansowani we wdrażaniu zasad zrównoważonego rozwoju. – Pomoc jest zdecydowanie potrzebna ze strony państwa – ocenia Marta Wrembel, wiceprezeska ESG Impact Network.

Transport

Wymiana oświetlenia w stolicy na ostatniej prostej. Zwrot z inwestycji już widać na rachunkach za prąd

Zamiast żółtego lub pomarańczowego światła z sodowych latarni w stolicy coraz częściej spotykamy jasne oświetlenie LED. Do tej pory udało się wymienić ponad 60 tys. opraw, a cały proces ma się zakończyć na przełomie tego i przyszłego roku. Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie przekonuje, że inwestycja w wymianę opraw świetlnych pozwala ograniczyć zużycie prądu nawet o dwie trzecie w porównaniu do starych lamp. Oszczędności, jakie wygenerował ratusz, już sięgają wielu milionów złotych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.