Komunikaty PR

Realizacja celu „Winning together 15 by 20” w zintegrowanym raporcie AkzoNobel

2021-03-26  |  10:00
Biuro prasowe

AkzoNobel opublikował Raport 2020, który przedstawia, w jaki sposób firma zrealizowała swój cel strategiczny „Winning together 15 by 20” i rozpoczęła kolejny etap transformacji.

Specjalna strona internetowa Raportu 2020 zawiera obszerne informacje na temat wyników finansowych producenta, kluczowych wydarzeń biznesowych i informacji o zmianach w takich obszarach jak zrównoważony rozwój i innowacje. W publikacji znajdują się również konkretne case studies wraz z materiałami wideo.

W swoim oświadczeniu CEO Thierry Vanlancker mówi, że pomimo trudności i zawirowań, AkzoNobel szybko zareagował na wyzwania rynku związane z COVID-19 i osiągnął zamierzony wynik: „Cała nasza ciężka praca w ciągu ostatnich trzech lat opłaciła się i pomimo wielu przeciwności zrealizowaliśmy cel Winning together 15 by 20. Fakt, że tak dobrze przetrwaliśmy ten trudny czas, pokazuje, jak silną jesteśmy organizacją. Jestem ogromnie dumny z tego, jak działaliśmy jako firma i jak odpowiedzieliśmy na potrzeby naszych klientów.

Raport w dużej mierze skupiony jest na tematyce zrównoważonego rozwoju, który stanowi bardzo ważny obszar dla AkzoNobel. Projekt „People. Planet. Paint.” potwierdza ambitne cele producenta oraz jego podejście do zrównoważonego biznesu. Nie zabrakło też analizy obecnej strategii AkzoNobel – Grow & Deliver oraz szczegółów związanych z nowymi celami firmy.

Thierry Vanlancker kontynuuje: „To była czasami trudna podróż, ale wszyscy wytrwali i jestem naprawdę dumny z tego, co osiągnęliśmy i czym mogliśmy się pochwalić”.

Nowa, cyfrowa forma publikacji jest pełna interaktywnych treści oraz infografik. Umożliwia także porównywanie kluczowych danych i pobranie interesujących odbiorcę tabel.

Strona internetowa Raportu 2020: https://report.akzonobel.com/2020/ar/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025 Biuro prasowe
2025-06-30 | 06:00

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025

Złota odznaka i tytuł „TOP EMOLIENT 2025” w prestiżowym Rankingu TOP10 Emolientów organizowanym przez Polskie Towarzystwo Chorób Atopowych (PTCA)
Firma PGE Baltica, CRIST, WIKE i Grupa Przemysłowa Baltic chcą współpracować przy budowie statków instalacyjnych i serwisowych
2025-06-24 | 11:45

PGE Baltica, CRIST, WIKE i Grupa Przemysłowa Baltic chcą współpracować przy budowie statków instalacyjnych i serwisowych

PGE Baltica – należąca do Grupy PGE spółka z największym portfelem projektów morskiej energetyki wiatrowej w Polsce – podpisała razem z CRIST
Firma Bausch Health nawiązuje współpracę z YUN, aby wprowadzić przełomową pielęgnację mikrobiomu skóry do Polski
2025-06-24 | 09:30

Bausch Health nawiązuje współpracę z YUN, aby wprowadzić przełomową pielęgnację mikrobiomu skóry do Polski

Ta strategiczna współpraca wprowadza na polski rynek nowe rozwiązania - z zakresu probioterapii do pielęgnacji skóry ze skłonnością do trądziku - z planami dalszej

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Bankowość

Rośnie liczba i wartość udzielonych konsumentom kredytów gotówkowych. Gorzej mają się kredyty ratalne oraz te udzielane firmom

Rynek kredytowy w Polsce co do zasady rośnie, choć nierównomiernie. Z danych Biura Informacji Kredytowej wynika, że najlepiej rozwija się segment kredytów gotówkowych dla konsumentów. Wartościowo wzrosła też kwota udzielonych limitów w kartach kredytowych. Według prognoz BIK w całym roku wzrośnie wartość zarówno udzielonych kredytów mieszkaniowych, jak i gotówkowych, choć tych pierwszych poniżej inflacji. Wcześniejsze cięcia stóp procentowych przez RPP nie zmieniły tej prognozy.

Transport

37,5 proc. środków z Planu Społeczno-Klimatycznego trafi na walkę z ubóstwem transportowym. Organizacje branżowe apelują o zmianę priorytetowych projektów [DEPESZA]

Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej z końcem czerwca zakończyło konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego, który otwiera drogę do pozyskania 65 mld zł (11,4 mld euro) z unijnego Społecznego Funduszu Klimatycznego. Polska będzie jego największym beneficjentem, a 37,5 proc. budżetu zostanie przeznaczone na bezpośrednie wsparcie osób narażonych na ubóstwo transportowe. Organizacje branżowe oceniają jednak, że walka z tym zjawiskiem może się okazać nieskuteczna. W toku konsultacji zgłosiły swoje zastrzeżenia co do priorytetów w wydatkach i sposobu wsparcia inwestycji w transport rowerowy.

Prawo

Firmy będą mogły przetestować krótszy tydzień pracy z rządowym wsparciem. Nabór wniosków ruszy w sierpniu

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej uruchamia pilotaż krótszego tygodnia pracy. Zainteresowane wzięciem w nim udziału firmy będą się mogły ubiegać o wsparcie finansowe ze strony rządu. Politycy Nowej Lewicy, którzy są pomysłodawcami testu tego rozwiązania, przekonują, że finalnie zyskają na nim wszyscy, zarówno pracownicy, jak i pracodawcy, a ostrzeżenia o spodziewanych problemach gospodarki są mocno przesadzone.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.