realme w TOP 3 producentów smartfonów w Europie Środkowo-Wschodniej
Firma realme była aktywna w drugim kwartale 2022 roku. Wprowadziła na europejski rynek najszybciej ładujący się smartfon na świecie – realme GT NEO 3 z ładowaniem UltraDart o mocy 150W. Do sprzedaży trafił także wynik wyjątkowej współpracy z twórcami legendarnej mangi i anime - realme GT NEO 3T Dragon Ball Z Edition. Dodatkowo, chcąc sprostać zróżnicowanym wymaganiom europejskich użytkowników, realme poszerzyło swoje portfolio o telefony realme 9 i realme 9 5G.
- Tegoroczne osiągnięcia realme w Europie to efekt ciężkiej pracy naszych zespołów, a jednocześnie przesłanie dla naszych fanów, że poważnie traktujemy rynek europejski jako ważny obszar dla dalszego rozwoju firmy. Będziemy kontynuować dostarczanie użytkownikom innowacyjnych rozwiązań oraz szerokiej gamy produktów, także tych z segmentu AIoT– mówi Francis Wong, CEO realme Europe.
Na uwagę zasługuje fakt, że realme - po raz pierwszy - znalazło się na liście Google i Kantar BrandZ Chinese Global Brand Builders 2022. Ranking, wydawany co roku, mierzy, jak chińskie marki są postrzegane przez konsumentów na 11 międzynarodowych rynkach. realme pojawiło się w tym zestawieniu po raz pierwszy i zdobyło nagrodę specjalną: Best Newcomer for Balanced Growth. Marka jest również najmłodszym producentem na liście Top 50, co świadczy o jej rosnącym znaczeniu wśród młodych odbiorców.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
O realme
realme zostało założone w maju 2018 roku, stając się najszybciej rozwijającą się marką smartfonów na świecie. Ambicją realme jest wyznaczenie trendów i dostarczanie młodym ludziom produktów gwarantujących niezapomniane wrażenia. Smartfony oraz urządzenia AIoT od realme wyróżniają się nie tylko eleganckim i minimalistycznym designem czy wysoką wydajnością, ale również przystępnymi cenami.
Obecnie realme jest najszybciej rozwijającą się marką smartfonów, która weszła na rynki ponad 18 krajów, takich jak Chiny, Indie, Indonezja, Wietnam, Tajlandia, Malezja, Pakistan, Egipt itp., a od maja 2019 r. uruchomiła działalność w regionach europejskich. W Polsce realme obecne jest od kwietnia 2020 roku, a już w drugim kwartale 2021 była w TOP 3 dostawców smartfonów w kraju. W niecałe trzy lata, a więc w rekordowo krótkim czasie, marka realme sprzedała 100 milionów smartfonów na całym świecie, co pozwoliło jej zachować tytuł najszybciej rozwijającego się producenta smartfonów.
Więcej informacji na stronie: www.realme.com
Kontakt dla mediów:
Tomasz Nowicki
PR Manager
tel: 501 760 211
mail: tomasz.nowicki@realmeeu.com
Paweł Tamioła
Senior Consultant
tel: 512 021 087
mail: pawel.tamiola@havas.com

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.