Rebranding Crunlight
Crunlight to przekąska, która odpowiada potrzebom współczesnych kobiet. – Naszym celem było stworzenie produktu, który w idealny sposób spełni oczekiwania konsumentek. Wiemy, jak szybko i intensywnie żyją, jak wiele zadań mają do realizacji każdego dnia, jak różne nastroje im towarzyszą. Przekąska dla kobiet musi się wyróżniać od innych, a przy tym być lekka i wartościowa. I takie są produkty Crunlight! Można po nie sięgać w wielu sytuacjach, w różnych nastrojach, w każdym momencie dnia. Nasze przekąski są smaczne, chrupiące i z odpowiednim składem. To chwila przyjemności, na którą zawsze można sobie pozwolić. – mówi Aneta Połetek, Specjalista ds. Marketingu.
Nowe opakowanie wyróżnia się zdecydowanym kolorem fuksji. Odcień ten idealnie wyraża kobiecość, energię, atrakcyjność, odwagę i innowacyjność. Na opakowaniu w czytelny sposób oznaczono wyróżniki produktu: wielozbożowość, źródło błonnika, brak barwników i wzmacniaczy smaków, a także brak oleju palmowego.
Jako pierwsze w nowej odsłonie są dostępne chrupki wielozbożowe Crunlight, oferowane w trzech smakach: pomidor z bazylią, fromage i słodka papryka. Już wkrótce w asortymencie Crunlight pojawią się nowe produkty.
Smak zaczyna się od mięsa
Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Prawo
Wdrożenie dyrektywy o jawności wynagrodzeń będzie dużym wyzwaniem dla ustawodawcy. Pracodawcy muszą się liczyć z nowymi obowiązkami
Za niespełna półtora roku do polskiego prawa powinna zostać wdrożona dyrektywa o jawności wynagrodzeń, która nałoży na pracodawców obowiązek informowania kandydatów do pracy o widełkach płacowych dla oferowanych stanowisk. Także każdy zatrudniony pracownik będzie miał prawo do informacji na temat średnich wynagrodzeń osób zajmujących podobne stanowiska lub wykonujących pracę o tej samej wartości. Dla pracodawców oznacza to konieczność usystematyzowania siatki płac, a także – w niektórych przypadkach – ich raportowania.
Polityka
Na skrajnie prawicową AfD chce głosować co piąty Niemiec. Coraz więcej zwolenników ma jej polityka migracyjna i energetyczna
W poprzednich wyborach do Bundestagu w 2021 roku Alternatywa dla Niemiec (AfD) uzyskała 10 proc. głosów. Najnowsze sondaże przed lutowymi wyborami dają jej dwukrotnie większe poparcie, tym samym prawicowo-populistyczna partia może stać się drugą siłą polityczną. Coraz więcej Niemców popiera postulaty AfD – 68 proc. chce zaostrzenia polityki migracyjnej, podobny odsetek popiera wykorzystanie energii jądrowej, a blisko połowa – budowę nowych elektrowni.
Konsument
Młodzież w Polsce sięga po alkohol rzadziej niż 20 lat temu. Obniża się zwłaszcza spożycie piwa
Alkohol staje się coraz mniej popularny wśród młodzieży, przede wszystkim w grupie wiekowej 15–16 lat, ale pozytywne zmiany widoczne są również w grupie 17- i 18-latków – wynika z badania ESPAD z 2024 roku przedstawionego niedawno podczas konferencji w Sejmie. Mniej nastolatków niż 20 lat temu przyznaje się do zakupu alkoholu i tych, którzy oceniają, że jest on łatwy do zdobycia. Wciąż jednak na wysokim poziomie utrzymuje się odsetek młodzieży, która pije w sposób ryzykowny. Ministerstwo Zdrowia zapowiada działania ograniczające sprzedaż alkoholu.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.