Komunikaty PR

RedCart wprowadza odroczone płatności „Kupuj Teraz – zapłać później”

2022-02-09  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
Bartosz Sosnówka
2pr

ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Do pobrania Komunikat ( 0.06 MB )

Marka należąca do AIQLabs, „Kupuj Teraz – zapłać później”, zintegrowała się z RedCart, jedną z wiodących platform e-commerce w Polsce. Z innowacyjnej usługi odroczonych płatności mogą już korzystać sklepy internetowe, działające w oparciu o nowoczesne oprogramowanie usprawniające sprzedaż online.

„Kupuj Teraz – zapłać później” to innowacyjna forma płatności za produkty, zakładająca odroczoną realizację należności nawet do 30 dni – za którą nie jest pobierana żadna dodatkowa prowizja – lub po tym terminie umożliwiająca spłatę w ratach. Limit, jaki może otrzymać klient, wynosi nawet do 5 000 zł, przy czym otrzymuje dostęp do indywidualnego panelu, gdzie może na bieżąco śledzić i kontrolować swoje wydatki oraz spłaty. Użytkownik ma do 30 dni na zwrot środków, a w razie potrzeby może odroczyć płatność o kolejne 30 dni za 5% wartości transakcji lub spłacić ją w trzech, sześciu lub dwunastu ratach.

Dzięki współpracy, nasi partnerzy realnie zwiększają wartość swoich koszyków zakupowych, dlatego że to my pokrywamy transakcję, a klient nie angażuje własnych środków. Taki model działania sprzyja pozytywnemu nastawieniu konsumenta do realizacji kolejnych zakupów, a zwiększenie limitu do 5 000 zł sprawia, że jego potencjał zakupowy rośnie. Innym atutem jest zwiększenie konwersji. Klient chętniej i szybciej zdecyduje się na zakup, jeśli nie musi od razu uruchamiać własnych środków finansowych. W ramach realizacji transakcji, minimalizujemy także ryzyko w oczach naszych partnerów. Płatność odbywa się z góry, nawet w imieniu tych konsumentów, którzy zwykle wybierają realizację płatności dopiero przy odbiorze produktu – mówi Michał Benzel, dyrektor ds. rozwoju w AIQLabs, właściciela marki “Kupuj Teraz – zapłać później”.

W przypadku odroczonych płatności, to usługodawca pokrywa koszty zakupów, a środki finansowe zostają w portfelu klienta. Dzięki takiemu rozwiązaniu, nie ominie go żadna okazja, ponieważ korzystając z “Kupuj Teraz – zapłać później”, ma nawet do 30 dni na podjęcie decyzji o zakupie lub zwrocie.

Nasze oprogramowanie zawiera ponad 1500 wbudowanych narzędzi, które można uruchamiać w dowolnym momencie. Tak bogaty wachlarz możliwości pozwala rozbudowywać sklep, nie ograniczając rozwoju e-biznesu. Ponadto, korzystanie z nowoczesnych usług nie wymaga specjalistycznej wiedzy. Stawiamy na prostotę i intuicyjność, które cechują odroczone płatności. Współpraca z „Kupuj Teraz – zapłać później” to kolejny krok w rozwoju naszej oferty, a także odpowiedź na dynamicznie zmieniający się rynek, w którym zakupy z przedłużonym terminem płatności stają się „must have” każdego sklepu internetowego – dodał Tomasz Cincio, dyrektor sprzedaży i marketingu w RedCart.

Odroczone płatności „Kupuj Teraz – zapłać później” są dostępne dla wszystkich sklepów online korzystających z platformy. Ponadto, RedCart między innymi integruje właścicieli e-biznesów z hurtowniami i dostawcami, implementuje nowoczesne kreacje graficzne oraz wspiera sprzedaż wielokanałową za pośrednictwem sklepu internetowego, ale również  Allegro i innych marketplace’ów.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 2pr
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska Biuro prasowe
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce
IT i technologie Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
2025-04-29 | 10:00

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Udział kobiet na stanowiskach kierowniczych w Polsce wynosi 43 % i jest to drugi najwyższy wynik w Europie (wyżej jest jedynie Łotwa – 46%).* Polki od lat udowadniają,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł

Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek

Polityka

Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– ​Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro.  Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.

Handel

Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.