Komunikaty PR

RedCart wprowadza odroczone płatności „Kupuj Teraz – zapłać później”

2022-02-09  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
Bartosz Sosnówka
2pr

ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Do pobrania Komunikat ( 0.06 MB )

Marka należąca do AIQLabs, „Kupuj Teraz – zapłać później”, zintegrowała się z RedCart, jedną z wiodących platform e-commerce w Polsce. Z innowacyjnej usługi odroczonych płatności mogą już korzystać sklepy internetowe, działające w oparciu o nowoczesne oprogramowanie usprawniające sprzedaż online.

„Kupuj Teraz – zapłać później” to innowacyjna forma płatności za produkty, zakładająca odroczoną realizację należności nawet do 30 dni – za którą nie jest pobierana żadna dodatkowa prowizja – lub po tym terminie umożliwiająca spłatę w ratach. Limit, jaki może otrzymać klient, wynosi nawet do 5 000 zł, przy czym otrzymuje dostęp do indywidualnego panelu, gdzie może na bieżąco śledzić i kontrolować swoje wydatki oraz spłaty. Użytkownik ma do 30 dni na zwrot środków, a w razie potrzeby może odroczyć płatność o kolejne 30 dni za 5% wartości transakcji lub spłacić ją w trzech, sześciu lub dwunastu ratach.

Dzięki współpracy, nasi partnerzy realnie zwiększają wartość swoich koszyków zakupowych, dlatego że to my pokrywamy transakcję, a klient nie angażuje własnych środków. Taki model działania sprzyja pozytywnemu nastawieniu konsumenta do realizacji kolejnych zakupów, a zwiększenie limitu do 5 000 zł sprawia, że jego potencjał zakupowy rośnie. Innym atutem jest zwiększenie konwersji. Klient chętniej i szybciej zdecyduje się na zakup, jeśli nie musi od razu uruchamiać własnych środków finansowych. W ramach realizacji transakcji, minimalizujemy także ryzyko w oczach naszych partnerów. Płatność odbywa się z góry, nawet w imieniu tych konsumentów, którzy zwykle wybierają realizację płatności dopiero przy odbiorze produktu – mówi Michał Benzel, dyrektor ds. rozwoju w AIQLabs, właściciela marki “Kupuj Teraz – zapłać później”.

W przypadku odroczonych płatności, to usługodawca pokrywa koszty zakupów, a środki finansowe zostają w portfelu klienta. Dzięki takiemu rozwiązaniu, nie ominie go żadna okazja, ponieważ korzystając z “Kupuj Teraz – zapłać później”, ma nawet do 30 dni na podjęcie decyzji o zakupie lub zwrocie.

Nasze oprogramowanie zawiera ponad 1500 wbudowanych narzędzi, które można uruchamiać w dowolnym momencie. Tak bogaty wachlarz możliwości pozwala rozbudowywać sklep, nie ograniczając rozwoju e-biznesu. Ponadto, korzystanie z nowoczesnych usług nie wymaga specjalistycznej wiedzy. Stawiamy na prostotę i intuicyjność, które cechują odroczone płatności. Współpraca z „Kupuj Teraz – zapłać później” to kolejny krok w rozwoju naszej oferty, a także odpowiedź na dynamicznie zmieniający się rynek, w którym zakupy z przedłużonym terminem płatności stają się „must have” każdego sklepu internetowego – dodał Tomasz Cincio, dyrektor sprzedaży i marketingu w RedCart.

Odroczone płatności „Kupuj Teraz – zapłać później” są dostępne dla wszystkich sklepów online korzystających z platformy. Ponadto, RedCart między innymi integruje właścicieli e-biznesów z hurtowniami i dostawcami, implementuje nowoczesne kreacje graficzne oraz wspiera sprzedaż wielokanałową za pośrednictwem sklepu internetowego, ale również  Allegro i innych marketplace’ów.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 2pr
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25 Biuro prasowe
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce
IT i technologie Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
2025-04-29 | 10:00

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Udział kobiet na stanowiskach kierowniczych w Polsce wynosi 43 % i jest to drugi najwyższy wynik w Europie (wyżej jest jedynie Łotwa – 46%).* Polki od lat udowadniają,
IT i technologie Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce
2025-04-02 | 10:40

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce

W Polsce zadebiutowała motorola edge 60 fusion – pierwszy tegoroczny model z rodziny edge. Łączy cechy smartfona klasy premium z wysoką odpornością, potwierdzoną

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Targi Bezpieczeństwa

Kongres Rady Podatkowej

Handel

Negocjacje między UE i USA w sprawie ceł trwają. Przełom możliwy podczas czerwcowej wizyty Trumpa w Europie

Czas, jaki Donald Trump zostawił krajom obłożonym cłami na negocjacje, zbliża się do półmetka. Umowę podpisała Wielka Brytania, ogłoszono również porozumienie z Chinami. Unia Europejska, która jest czwartym partnerem handlowym USA, do niedawna zdawała się nie czynić żadnych postępów w rozmowach. Jednak negocjacje trwają. Zdaniem europosła Michała Szczerby z PO stanowisko Unii powinno być twarde, a przede wszystkim jednomyślne. Okazją do rozmów może być wizyta Trumpa na czerwcowym szczycie NATO w Hadze.

Przemysł

Unijne programy szansą dla polskiego przemysłu zbrojeniowego. Wkrótce uruchomione będzie 150 mld euro na niskooprocentowane pożyczki

Prace nad uruchomieniem instrumentu pożyczkowego SAFE są na ostatniej prostej. Jak poinformował MON, po wielu tygodniach negocjacji został on przyjęty przez stałych przedstawicieli państw członkowskich przy UE. Wdrożenie SAFE oznacza uruchomienie 150 mld euro niskooprocentowanych pożyczek na finansowanie inwestycji państw członkowskich w obronność. Wysiłki krajowe i unijne koncentrują się teraz na zwiększaniu potencjału europejskiego przemysłu obronnego i budowaniu zdolności obrony i odstraszania.

Konsument

Roboty w służbie środowisku. Ograniczanie ilości odpadów możliwe dzięki automatyzacji

Sztuczna inteligencja i robotyka już dziś pomagają firmom ograniczać swój wpływ na środowisko. Korzyści z inwestycji w zaawansowaną automatyzację odczuwają także konsumenci. Przykładem może być automatyczny system pakowania wdrażany przez Amazon. Robot dostosowujący każdorazowo rozmiar papierowego opakowania do danego produktu pozwolił już zaoszczędzić 3 mln t materiału opakowaniowego, co oznacza dla kupujących mniej materiałów do utylizacji i prostszy recykling.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.