Komunikaty PR

RedCart wprowadza odroczone płatności „Kupuj Teraz – zapłać później”

2022-02-09  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
Bartosz Sosnówka
2pr

ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Do pobrania Komunikat ( 0.06 MB )

Marka należąca do AIQLabs, „Kupuj Teraz – zapłać później”, zintegrowała się z RedCart, jedną z wiodących platform e-commerce w Polsce. Z innowacyjnej usługi odroczonych płatności mogą już korzystać sklepy internetowe, działające w oparciu o nowoczesne oprogramowanie usprawniające sprzedaż online.

„Kupuj Teraz – zapłać później” to innowacyjna forma płatności za produkty, zakładająca odroczoną realizację należności nawet do 30 dni – za którą nie jest pobierana żadna dodatkowa prowizja – lub po tym terminie umożliwiająca spłatę w ratach. Limit, jaki może otrzymać klient, wynosi nawet do 5 000 zł, przy czym otrzymuje dostęp do indywidualnego panelu, gdzie może na bieżąco śledzić i kontrolować swoje wydatki oraz spłaty. Użytkownik ma do 30 dni na zwrot środków, a w razie potrzeby może odroczyć płatność o kolejne 30 dni za 5% wartości transakcji lub spłacić ją w trzech, sześciu lub dwunastu ratach.

Dzięki współpracy, nasi partnerzy realnie zwiększają wartość swoich koszyków zakupowych, dlatego że to my pokrywamy transakcję, a klient nie angażuje własnych środków. Taki model działania sprzyja pozytywnemu nastawieniu konsumenta do realizacji kolejnych zakupów, a zwiększenie limitu do 5 000 zł sprawia, że jego potencjał zakupowy rośnie. Innym atutem jest zwiększenie konwersji. Klient chętniej i szybciej zdecyduje się na zakup, jeśli nie musi od razu uruchamiać własnych środków finansowych. W ramach realizacji transakcji, minimalizujemy także ryzyko w oczach naszych partnerów. Płatność odbywa się z góry, nawet w imieniu tych konsumentów, którzy zwykle wybierają realizację płatności dopiero przy odbiorze produktu – mówi Michał Benzel, dyrektor ds. rozwoju w AIQLabs, właściciela marki “Kupuj Teraz – zapłać później”.

W przypadku odroczonych płatności, to usługodawca pokrywa koszty zakupów, a środki finansowe zostają w portfelu klienta. Dzięki takiemu rozwiązaniu, nie ominie go żadna okazja, ponieważ korzystając z “Kupuj Teraz – zapłać później”, ma nawet do 30 dni na podjęcie decyzji o zakupie lub zwrocie.

Nasze oprogramowanie zawiera ponad 1500 wbudowanych narzędzi, które można uruchamiać w dowolnym momencie. Tak bogaty wachlarz możliwości pozwala rozbudowywać sklep, nie ograniczając rozwoju e-biznesu. Ponadto, korzystanie z nowoczesnych usług nie wymaga specjalistycznej wiedzy. Stawiamy na prostotę i intuicyjność, które cechują odroczone płatności. Współpraca z „Kupuj Teraz – zapłać później” to kolejny krok w rozwoju naszej oferty, a także odpowiedź na dynamicznie zmieniający się rynek, w którym zakupy z przedłużonym terminem płatności stają się „must have” każdego sklepu internetowego – dodał Tomasz Cincio, dyrektor sprzedaży i marketingu w RedCart.

Odroczone płatności „Kupuj Teraz – zapłać później” są dostępne dla wszystkich sklepów online korzystających z platformy. Ponadto, RedCart między innymi integruje właścicieli e-biznesów z hurtowniami i dostawcami, implementuje nowoczesne kreacje graficzne oraz wspiera sprzedaż wielokanałową za pośrednictwem sklepu internetowego, ale również  Allegro i innych marketplace’ów.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 2pr
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia Biuro prasowe
2025-06-25 | 03:00

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Wyciek danych, ataki przeciążające stronę (DDoS), złośliwe oprogramowanie, phishing. Dziś wojna w cyberprzestrzeni dotyczy nie tylko infrastruktury krytycznej czy wielkich
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Firma

Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.

Infrastruktura

Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.