REINA Company powiększa zespół doradczy
Firma REINA Company rozpoczęła działalność na rynku nieruchomości biurowych w 2020 roku, budując swój zespół w oparciu o ekspertów z wieloletnim doświadczeniem. Jej szeregi wzmocnił właśnie Marcin Sabowicz, który objął stanowisko Associate Partner.
Marcin Sabowicz posiada ponad 13-letnie doświadczenie zdobyte zarówno w roli zewnętrznego doradcy jak i specjalisty do spraw wynajmu po stronie deweloperów i właścicieli budynków biurowych. Przed dołączeniem do REINA Company pełnił funkcję Senior Leasing Managera w CPI Property Group, jednym z największych właścicieli nieruchomości w Polsce. Przez ponad 7 lat był związany z Colliers International Poland, gdzie ostatnio zajmował stanowisko Associate Director, specjalizując się w reprezentacji najemców biurowych. Doświadczenie zdobywał też między innymi w UBM Polska. Jest absolwentem Zarządzania na Uniwersytecie Warszawskim oraz podyplomowych studiów w zakresie wyceny nieruchomości na Politechnice Warszawskiej.
- - -
O REINA Company
REINA Company to zespół wszechstronnych doradców działających na rynku nieruchomości biurowych. Specjalnością firmy jest oparta na najwyższych standardach reprezentacja najemców biur w Warszawie i miastach regionalnych. Oprócz doradztwa transakcyjnego, oferuje też usługi w zakresie realizacji przestrzeni pracy w kompleksowej formule Design & Build, a także doradztwa prawnego, certyfikacji ekologicznych czy rozwiązań technologicznych dla budynków biurowych. Założycielem REINA Company jest Robert Z. Karniewski, manager i ekspert, który od dwóch i pół dekady uczestniczy w kształtowaniu profesjonalnego rynku nieruchomości w Polsce.

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł
Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek
Polityka
Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro. Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.
Handel
Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.