Komunikaty PR

Reklama na dwóch kółkach – kampanie na rowerach Nextbike

2020-10-07  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Biuro Prasowe
Nextbike Polska SA

ul. Przasnyska 6B
01-756 Warszawa
media|nextbike.pl| |media|nextbike.pl
696 003 711
https://nextbike.pl

Skrzydełka reklamowe na rowerach miejskich to wpadające w oko nośniki i skuteczne rozwiązanie promocyjne, pozwalające na realizację kreatywnych, oryginalnych kampanii w sercu miasta. Od teraz kampanię można zamówić bezpośrednio u operatora systemów rowerowych – Nextbike Polska.

Od 10 lat w Polsce obserwujemy dynamiczny rozwój sieci wypożyczalni rowerów miejskich, które już na stałe wpisały się w krajobraz wielu miast. Ten najbardziej ekologiczny środek transportu zmienił sposób poruszania się po mieście. Publiczne jednoślady stworzyły także niepowtarzalny i wyjątkowy kanał reklamowy docierania do świadomego i aktywnego konsumenta.

Reklama na rowerach miejskich ma ogromny potencjał przyciągania uwagi, nie tylko wśród osób korzystających z tego środka transportu. Rowery są nietypowymi nośnikami reklamy Out of Home i równocześnie jako środek lokomocji oferują dodatkowo wymierną wartość dodaną, reklamy stale docierają do nowych grup docelowych, zarówno do użytkowników rowerów, jak i do innych odbiorców kampanii. Generują nieustannie komunikaty, ponieważ z każdym rowerem poruszającym się po mieście zwiększa się zasięg przekazu. Reklama jest eksponowana samoczynnie. Charakteryzuje się bardzo dużym zasięgiem oddziaływania zarówno wtedy, gdy rower jest w ruchu, ale i wtedy, gdy się nie przemieszcza.

Z rowerów miejskich, podobnie jak ze środków komunikacji, ale też i przestrzeni publicznej korzystają prawie wszystkie grupy społeczne i zawodowe. Sprawia to, że rowerowe nośniki są efektywne dla reklamy wielu produktów i usług. Stacje roweru publicznego rozmieszczone są w najlepszych lokalizacjach, często w centrach miast, ale też przy biurowcach, centrach handlowych, przystankach i węzłach przesiadkowych dzięki czemu nośniki na rowerach mają olbrzymi potencjał przyciągania uwagi.

Rowery miejskie Nextbike dzięki swej konstrukcji i powszechnemu systemowi wypożyczania dają wiele możliwości ekspozycji. Wybierając ten rodzaj nośnika reklamowego mamy do dyspozycji specjalne charakterystyczne skrzydełka mocowane na tylnych osłonach kola roweru oraz koszyki na kierownicy jednośladu. Reklamodawcy mają także możliwość personalizacji kampanii i wyróżnienia się dzięki zastosowaniu nieszablonowych, zapadających w pamięć kampanii niestandardowych.

Wykorzystanie w kampanii nośników reklamowych na rowerach miejskich poza realizacją kampanii pozwala także wpłynąć na postrzeganie reklamodawcy jako firmy nowoczesnej i zaangażowanej społecznie, w której propaguje się troskę o środowisko naturalne i ceni działania proekologiczne.

Ekspozycja reklam możliwa jest przez sezon trwający dziewięć miesięcy, a coraz częściej także przez cały rok (m.in. we Wrocławiu, woj. łódzkim) i odbywa się przez 24 godziny na dobę. Dzięki rozbudowanej sieci stacji roweru miejskiego, zlokalizowanych w różnych częściach miast, „rowerowa” reklama każdego dnia dociera do tysięcy odbiorców.

Nośniki reklamowe na rowerach Nextbike pozwalają na realizacje kampanii zarówno na poziomie lokalnym, jak i ogólnopolskim. Aktualnie ekologiczne nośniki reklam na pojazdach Nextbike dostępne są w aż 17 miastach w Polsce, m.in. w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach, Białymstoku, Chorzowie, Płocku i Lublinie. W tym roku liczba dostępnych nośników w całym kraju przekroczyła 14,8 tys.

***
Rowery publiczne Nextbike stały się już nieodłącznym elementem komunikacji publicznej w wielu miastach. Korzysta z nich ponad 2 miliona Polaków, którzy przez cały okres działania spółki na polskim rynku dokonali ponad 62,4 mln wypożyczeń rowerów. W bieżącym roku można je wypożyczyć w 56 miastach i miejscowościach, w których mieszka łącznie blisko 8 mln osób.

 

Kontakt:
reklama@nextbike.pl
+48 690 855 170

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Nextbike Polska SA
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Czy AI przejmie marketing? Sztuczna inteligencja w analizie danych i tworzeniu treści Biuro prasowe
2025-03-06 | 11:10

Czy AI przejmie marketing? Sztuczna inteligencja w analizie danych i tworzeniu treści

Czy sztuczna inteligencja zastąpi marketerów? A może wręcz przeciwnie – stanie się ich największym sojusznikiem? W ostatnich latach zrewolucjonizowała podejście do tworzenia
Media i PR SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu
2025-03-04 | 13:00

SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu

Wiedza, networking, relaks – to hasła przewodnie eventu w Zakopanem, czyli jednej z najważniejszych konferencji SEO w Europie, która zrzesza specjalistów
Media i PR BRAK ZDJĘCIA
2025-02-25 | 10:50

Reklama offline w erze cyfryzacji – dlaczego wciąż działa?

W czasach, gdy marketing cyfrowy zdominował strategie promocyjne wielu firm, łatwo zapomnieć o sile reklamy offline. Media społecznościowe, kampanie Google Ads czy reklamy wideo stały się nieodłącznym elementem codziennych działań

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.

Handel

Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.