Komunikaty PR

Renaissance Tower w portfelu Adgar Poland!

2022-08-11  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Michał Mystkowski
Adgar Poland / Berry Kolektyw Kreatywny

Stępińska 22/30
00-739 Warszawa
michal.mystkowski|kolektywkreatywny.pl| |michal.mystkowski|kolektywkreatywny.pl
515080000
www.adgar.pl
Do pobrania Komunikat ( 0.1 MB )

Adgar Poland poinformował o zakupie budynku biurowego Renaissance Tower. Obiekt, zlokalizowany na warszawskiej Woli, powiększy stołeczną ofertę funkcjonalnych powierzchni biurowych dewelopera o ponad 18 tys. mkw. Nowy właściciel planuje modernizację inwestycji oraz dostosowanie jej do standardów oferowanych najemcom w pozostałych jedenastu warszawskich nieruchomościach spółki.

Renaissance Tower to piętnastokondygnacyjny budynek biurowy, usytuowany na warszawskiej Woli, przy ul. Skierniewickiej 10A., nieopodal dynamicznie rozwijającego się biznesowo, tzw. CBD (Central Business District). Inwestycja powstała w 2001 roku, w 2013 r. przeszła gruntowny remont. Dziś jest jednym z najbardziej charakterystycznych biurowców w tej części Warszawy i ważnym elementem lokalnego,  urbanistycznego krajobrazu. Do dyspozycji tutejszych najemców jest łącznie 18 tys. mkw. powierzchni biurowej klasy A. Nowy właściciel zapowiada rozpoczęcie prac modernizacyjnych, podnoszących komfort i dostosowujących poziom oferowanych przestrzeni i funkcji do tego, który doskonale znany jest najemcom pozostałych biurowców Adgar Poland w Warszawie. Nieruchomość wkrótce zmieni również swoją nazwę na Adgar Renaissance Tower.

„Po zeszłorocznym przejęciu Adgar PDT Wola zapowiadaliśmy, że to nie koniec naszych ambitnych planów w tej części Warszawy. Adgar Renaissance Tower istotnie wzmacnia naszą ofertę zarówno w kontekście podaży nowoczesnej powierzchni biurowej, jak i efektywności biznesowej. Wysoki standard budynku jest ważny nie mniej, jak dywersyfikacja lokalizacji, w których najemcy mogą korzystać z proponowanych przez nas usług najmu tradycyjnego czy formatu Flexi Lease. Przypomnę bowiem, że biura Adgar Poland są już dostępne, poza Wolą, również w Centrum Warszawy, na Mokotowie i Ochocie” – mówi Michael Mevorach, Country Manager, Adgar Poland.

Adgar Renaissance Tower stanie się również kolejnym miejscem, w którym Adgar Poland uruchomi swój autorski projekt przestrzeni coworkingowych – Brain Embassy. To rozwiązanie szczególnie cenione przez firmy i freelancerów, dla których ważne są elastyczne i sprzyjające kreatywności warunki wynajmu przestrzeni do pracy.
W ramach oferowanych przez Brain Embassy usług, można skorzystać zarówno z przestrzeni open space, jak i prywatnych biur dla mniejszych biznesów czy zamkniętych powierzchni dla większych firm, a w razie konieczności również sal konferencyjnych. Coworking BE to również przestrzeń na organizację warsztatów oraz eventów komercyjnych.

Jak podkreśla spółka, istotnym aspektem decyzji o zakupie nieruchomości była jej atrakcyjna lokalizacja. Usytuowanie na trasie drugiej linii warszawskiego metra, pomiędzy stacjami Płocka i Rondo Daszyńskiego, w bliskiej odległości od licznych przystanków autobusowych oraz tramwajowych to atut doceniany przez użytkowników komunikacji miejskiej. Wygodny dojazd autem zapewnia bliskość obwodnicy S8, do której dojechać można w zaledwie 8 minut. Budynek wyposażony jest w wielopoziomowy parking na ponad 260 stanowisk.

„Wszystkie decyzje zakupowe podejmujemy zawsze po wnikliwej analizie aktualnego stanu inwestycji, jak i potencjału wdrożenia naszych, autorskich konceptów najmu. Atuty Adgar Renaissance Tower, związane z lokalizacją i komunikacją, standard wykończenia, dostępność miejsc parkingowych, możliwości dalszej aranżacji
w procesie tworzenia efektywnych, przyjaznych miejsc pracy, to elementy idealnie wpisujące się w nasze plany. Układ architektoniczny poszczególnych kondygnacji zapewnia doskonałe doświetlenie pomieszczeń, a wyższe piętra zachwycają panoramą Warszawy. Wielu wymagających najemców, szczególnie dbających
o ekskluzywność przestrzeni biurowej z pewnością doceni tego typu aspekty”
– mówi Robert Włoszek, Dyrektor Operacyjny Adgar Poland.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Adgar Poland / Berry Kolektyw Kreatywny
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Nieruchomości Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Nieruchomości Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.