Renata Kudła-Rajca wzmacnia kadrę menadżerską Leadenhall Insurance
- Renata Kudła-Rajca dołączyła do Leadenhall Insurance, aby kierować zespołem Zdalnych Koordynatorów Sprzedaży.
- Jej nowy zespół odpowiada za wsparcie rozwoju dynamicznie rosnącego kanału agencyjnego – w 2024 roku firma szacuje, że będzie współpracowała z 10 tys. pośrednikami.
- Filarami oferty Leadenhall Insurance są ubezpieczenia od utraty dochodu, na życie oraz zawodowe polisy OC.
Nowa menadżer pokieruje zespołem Zdalnych Koordynatorów Sprzedaży, który jest częścią sieci sprzedaży. Renata będzie pracowała bezpośrednio z Tomaszem Domalewskim – szefem sprzedaży Leadenhall Insurance. Zdalni koordynatorzy wdrażają, szkolą i oferują natychmiastowe wsparcie agentom. Działają równolegle z regionalnymi dyrektorami sprzedaży.
Obecnie Leadenhall współpracuje z ponad 8000 pośredników i dynamicznie się rozwija. To m.in. efekt nawiązywania współpracy z coraz większą liczbą multiagencji oraz zwiększania liczby współpracowników u obecnych partnerów.
- Bardzo się cieszę, że dołącza do nas tak doświadczony menadżer. Renata będzie bezpośrednio odpowiedzialna za projekt Zdalnych Koordynatorów Sprzedaży, z którym wiążemy duże nadzieje. Uruchomiliśmy go w lutym 2023 r. i już po kilku miesiącach widzimy, jak świetnie sprawdza się w obszarze aktywizacji i wsparcia pośredników. Planujemy rozwój projektu zarówno poprzez zatrudnienie kolejnych zdalnych menadżerów, ale równolegle prowadzimy prace nad optymalizacją procesów i budujemy synergie z regionalnymi dyrektorami sprzedaży. Hybrydowy model zarządzania siecią, jednocześnie zdalny i terenowy, pozwala nam szybko reagować na potrzeby wszystkich agentów i skuteczniej docierać do nich z informacjami o naszych produktach – podsumowuje Rajmund Rusiecki, Prezes Zarządu w Leadenhall Insurance.
Renata Kudła-Rajca jest absolwentką kierunków Finanse i Bankowość oraz Zarządzanie Finansami Przedsiębiorstw w Wyższej Szkole Zarządzania i Bankowości w Krakowie. Ma ponad 30-letnie doświadczenie zawodowe, które przez ostatnich 17 lat budowała jako menadżer zespołów sprzedażowych w Generali Życie TU SA.
- Dziękuję zarządowi za zaufanie. Jestem zmotywowana do działania, bo dołączam do firmy, która oferuje agentom naprawdę dużo – zarówno wyróżniające się na rynku produkty, jak i przemyślane rozwiązania technologiczne, które potwierdzają insurtechowe DNA, jakie Leadenhall ma dzięki obecności w Grupie Efinity. Mamy solidne argumenty, żeby odnieść sukces i zrealizować cele, które przed sobą stawiamy – mówi Renata Kudła-Rajca.
Podstawowe informacje o Leadenhall Insurance
Firma działa jako coverholder rynku Lloyd’s – dostarcza na rynek specjalistyczne ubezpieczenia, m.in. od utraty dochodu, OC zawodowe, D&O oraz cyber. Leadenhall jest również obecny na rynku ubezpieczeń na życie, na którym w ramach trójstronnego porozumienia współpracuje ze Squarelife Insurance AG oraz jednym z największych reasekuratorów na świecie, RGA. Leadenhall wchodzi w skład Efinity Insurance Group, która od ponad 20 lat rozwija się na rynku insurtech i oferuje autorskie rozwiązania do dystrybucji ubezpieczeń.

88% rolników sięga po dodatkowe ubezpieczenia

Cyberpolisa nie uchroni przed hakerem, ale złagodzi skutki ataku

Cyberzagrożenia wobec portów morskich w Europie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

KE proponuje nowy Fundusz Konkurencyjności. Ma pobudzić inwestycje w strategiczne dla Europy technologie
W środę 16 lipca Komisja Europejska przedstawiła projekt budżetu na lata 2028–2034. Jedna z propozycji zakłada utworzenie Europejskiego Funduszu Konkurencyjności o wartości ponad 400 mld euro, który ma pobudzić inwestycje w technologie strategiczne dla jednolitego rynku. Wśród wspieranych obszarów znalazła się obronność i przestrzeń kosmiczna. Na ten cel ma trafić ponad 130 mld euro, pięciokrotnie więcej niż do tej pory.
Firma
Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.
Infrastruktura
Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.