Komunikaty PR

Renomowane kancelarie prawne wybierają Metropolitan Warszawa

2024-10-17  |  11:05
Biuro prasowe
Do pobrania MW ( 0.39 MB )

Gide Loyrette Nouel i Norton Rose Fulbright zdecydowały się na przedłużenie dotychczasowych umów w Metropolitan Warszawa. Kancelarie wynajęły łącznie ponad 3000 mkw. nowoczesnej powierzchni biurowej.

Metropolitan Warszawa od wielu lat przyciąga najbardziej rozpoznawalne i prestiżowe marki, liderów w swoich branżach. Na kolejne lata w budynku usytuowanym przy placu Marszałka Józefa Piłsudskiego w Warszawie pozostają siedziby międzynarodowych kancelarii prawnych.

– Jesteśmy zaszczyceni możliwością kontynuowania współpracy z kancelariami Gide Loyrette Nouel i Norton Rose Fulbright. Ich renoma i najwyższa jakość działań doskonale korespondują z Metropolitan Warszawa. Podobnie jak zarządzany przez nas budynek, wyznaczają standardy w swojej branży i stanowią punkt odniesienia. Cieszymy się, że mogliśmy obu firmom zapewnić komfortowe i prywatne przestrzenie na najwyższych piętrach Metropolitan Warszawa, z dostępem do dedykowanych tarasów, które regularnie służą jako miejsca spotkań z klientami, a także stanowią dodatkowy atut w dbaniu o codzienny komfort pracownikówpowiedziała Joanna Kowalska-Szymczak, założycielka i CEO EBRU Capital, firmy pełniącej rolę asset managera Metropolitan Warszawa.

Kancelaria Gide Loyrette Nouel związana jest z Metropolitan Warszawa od 2006 r. Na mocy nowej umowy zawartej na okres 7 lat, będzie kontynuowała najem najwyższej jakości przestrzeni, usytuowanej na ostatnim, 6. piętrze Budynku 1 z widokiem na m.in. Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego, Raffles Europejski i Pałac Prezydencki. W procesie negocjacji umowy najmu kancelarii doradzała firma Colliers.

– Biuro na 6. piętrze budynku Metropolitan Warszawa stało się niejako wizytówką Gide. Podobnie jak nasza kancelaria, miejsce to łączy w sobie bogatą historię i nowoczesność, dzięki bliskiemu sąsiedztwu zarówno biznesowej, jak i historycznej części miasta. Cieszymy się, że przez kolejne lata będziemy mogli tworzyć tu przestrzeń do współpracy, spotkań z naszymi klientami, wymiany doświadczeń i inspiracji – skomentował Dariusz Tokarczuk, partner warszawskiego biura kancelarii Gide.

W kolejnych latach w Metropolitan Warszawa będzie mieściła się również siedziba kancelarii Norton Rose Fulbright (Norton Rose Fulbright Dyczkowski i Wspólnicy Spółka Komandytowa). Kancelaria zdecydowała się przedłużyć dotychczasową umowę na 7 lat. Siedziba Norton Rose Fulbright znajduje się na najwyższym, 6. piętrze Budynku 2 i wyróżnia się wyjątkowym widokiem na Ogród Saski, gmach Teatru i Opery Narodowej oraz panoramę warszawskich wieżowców. W negocjacjach umowy najemcy doradzała firma JLL.

– Cieszymy się, że nasza kancelaria będzie nadal znajdowała się w tej prestiżowej lokalizacji z wyjątkowym widokiem na centrum Warszawy i Ogród Saski, który niezmiennie cieszy naszych klientów i pracowników. Od 2006 roku biuro to zapewnia wyjątkową atmosferę dla naszego zespołu. Doskonała lokalizacja nie tylko wzmacnia wizerunek naszej kancelarii, ale także oferuje niezrównaną wygodę i udogodnienia, które pozytywnie wpływają na dobrostan naszych pracowników. Z niecierpliwością czekamy na kolejne lata w tej wyjątkowej lokalizacji, która nie tylko oferuje doskonałą przestrzeń do pracy, ale także wzmacnia naszą zdolność do efektywnego doradzania naszym klientom – powiedział Grzegorz Dyczkowski, Partner Zarządzający, Norton Rose Fulbright Dyczkowski i Wspólnicy Spółka Komandytowa.

Metropolitan Warszawa to najwyższej klasy budynek z biurami i luksusową przestrzenią handlowo-usługową na parterze, wyróżniający się ponadczasowymi rozwiązaniami architektonicznymi – w tym przestronnym, publicznym dziedzińcem. Metropolitan Warszawa usytuowany jest przy Placu Marszałka Józefa Piłsudskiego w Warszawie, tuż przy Ogrodzie Saskim i Trakcie Królewskim. Inwestycja oferuje 33 600 mkw. najwyższej jakości powierzchni biurowej oraz 3 300 mkw. przestrzeni handlowo-usługowej dostępnej z ulicy.

W trzech charakterystycznych, siedmiokondygnacyjnych bryłach, oprócz najwyższej klasy powierzchni biurowych, mieszczą się również butiki z ekskluzywnymi markami, prestiżowy klub fitness, kawiarnie. W budynku znajduje się także 441 miejsc parkingowych w garażu podziemnym, w tym parking publiczny oraz stacje ładowania pojazdów elektrycznych. Dostępna jest również infrastruktura dla rowerzystów.

Potwierdzenie jakości Metropolitan Warszawa i zastosowanych w budynku rozwiązań przyjaznych środowisku stanowi certyfikat BREEAM na poziomie Excellent. Najwyższy standard procedur bezpieczeństwa w obiekcie został natomiast wyróżniony oceną WELL Health-Safety Rating. Z kolei najlepsza łączność cyfrowa, jakość rozwiązań teletechnicznych i planów awaryjnych zostały potwierdzone certyfikatem WiredScore na najwyższym poziomie Platinum.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:00

Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów

Rosnące ceny mieszkań skłaniają wiele osób do wyboru mikroapartamentów jako przystępnej cenowo i funkcjonalnej alternatywy. Koszty ich zakupu i utrzymania są niższe, co czyni
Nieruchomości Jak wygląda rynek najmu w Krakowie?
2024-12-30 | 15:00

Jak wygląda rynek najmu w Krakowie?

Kraków nieustannie buduje swoją pozycję na rynku mieszkaniowym. Rosnące inwestycje, turystyczny urok i zwiększająca się liczba mieszkańców sprawiają, że zapotrzebowanie na
Nieruchomości Deweloperzy nie nadążają za popytem
2024-12-30 | 15:00

Deweloperzy nie nadążają za popytem

Mieszkania drożeją, a nowych powstaje rekordowo mało. W 2023 roku deweloperzy rozpoczęli budowę 114,5 tys. lokali – to najmniej od sześciu lat. Ceny za mkw. w Warszawie zdążyły

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

UE uszczelnia ochronę konsumentów. Producenci i sprzedawcy będą ponosić większą odpowiedzialność za wadliwe i niebezpieczne produkty

W grudniu weszła w życie unijna dyrektywa, która wprowadza nowe przepisy dotyczące odpowiedzialności za wadliwe produkty. Zastąpi ona regulacje sprzed niemal czterech dekad i ma na celu dostosowanie norm prawnych do współczesnych realiów w handlu, czyli m.in. zakupów transgranicznych i online. Wśród najważniejszych zmian znalazły się nowe zasady dotyczące odpowiedzialności producentów i dystrybutorów, a także obowiązki dla sprzedawców internetowych. Państwa mają czas do 9 grudnia 2026 roku na wdrożenie dyrektywy do swoich porządków prawnych.

Problemy społeczne

Rośnie liczba cyberataków na infrastrukturę krytyczną. Skuteczna ochrona zależy nie tylko od nowych technologii, ale też odporności społecznej

W ciągu ostatnich dwóch lat doszło na świecie do ponad 800 cyberataków o wymiarze politycznym na infrastrukturę krytyczną – wylicza Europejskie Repozytorium Cyberincydentów. Ochrona tego typu infrastruktury staje się więc priorytetem. Rozwiązania, które będą to wspierać, muszą uwzględniać nowe technologie i wiedzę ekspercką, lecz również budowanie społeczeństwa odpornego na cyberzagrożenia.

Zagranica

Kolejne cztery lata kluczowe dla transatlantyckich relacji. Polityka administracji Donalda Trumpa może przynieść napięcia

USA i UE są dla siebie nawzajem kluczowymi partnerami handlowymi i inwestycyjnymi, ale obserwatorzy wskazują, że prezydentura Donalda Trumpa może być dla nich okresem próby. Zapowiadane przez prezydenta elekta wprowadzenie ceł na towary importowane z Europy oraz polityka nastawiona na ochronę amerykańskiego przemysłu mogą ograniczyć zakres tej współpracy i zwiększyć napięcia w relacjach transatlantyckich. Jednak wobec eskalacji napięć i globalnych wyzwań USA i UE są skazane są na dalszą, ścisłą współpracę i koordynację swoich polityk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.