Komunikaty PR

Rewolucja w dojazdach do pracy. Rowery wodorowe nowym benefitem pracowniczym?

2024-10-15  |  09:40
Biuro prasowe
Kontakt
Sonia Stępień
oLIVE media

ul. Prosta 20
00-850 Warszawa
s.stepien|olivemedia.pl| |s.stepien|olivemedia.pl
661364817
https://olivemedia.pl/

Codzienne dojazdy do pracy kojarzą Ci się z korkami, stresem i stratą czasu? A co, gdyby Twój szef mógł to zmienić, inwestując w nowoczesne i ekologiczne rozwiązanie? Rowery napędzane wodorem to już nie wizja przyszłości, ale realna możliwość, która właśnie pojawia się na polskim rynku i może poprawić komfort pracowników.

Szybsze i wygodniejsze dojazdy

Korki, walka o miejsce parkingowe i zatłoczone środki komunikacji miejskiej to rzeczywistość, którą wielu pracowników zna aż za dobrze. Piesze wędrówki do pracy czy korzystanie z klasycznych jednośladów z kolei mogą być męczące i zajmować zbyt dużo czasu. Rowery wodorowe, z zasięgiem do 60 km i wspomaganym napędem, skracają czas podróży oraz poprawiają komfort poruszania się w miejscach, gdzie infrastruktura drogowa jest przeciążona. Takie pojazdy stają się realną alternatywą dla samochodów, a dla pracodawców szansą, by zadbać o swój zespół.

Ekologia bez kompromisów

W dobie wzrastającej świadomości ekologicznej coraz więcej firm stawia na zrównoważony rozwój. Rowery napędzane wodorem to odpowiedź na wyzwania związane z ochroną środowiska – nie emitują szkodliwych spalin, co czyni je bardziej przyjaznymi dla klimatu. W porównaniu z tradycyjnymi środkami transportu są nie tylko bardziej ekologiczne, ale też zajmują mniej miejsca na drogach, co może pomóc w redukcji miejskich korków. Inwestując w takie rozwiązania, firma może wykazać, że dba o przyszłość planety i zdrowie pracowników.

- Dla środowiska najważniejsze jest to, że nie rowery wodorowe nie posiadają baterii litowej, którą trzeba później zutylizować, a jedynym efektem ubocznym produkcji wodoru jest woda. Dla użytkowników zalet jest jeszcze więcej: prosta i szybka wymiana butli, wysoka wydajność niezależnie od warunków pogodowych oraz długi czas eksploatacji. Żywotność klasycznych rowerów elektrycznych szacuje się na 2-3 lata, a rowerów wodorowych nawet do 10 lat - komenutuje Michał Seidel, prezes spółki Groclin, producenta rowerów elektrycznych opartych na unikalnej szwajcarskiej technologii wodorowej 

Nowoczesny benefit, który ma znaczenie

Współczesne firmy coraz częściej szukają sposobów, by wyróżnić się na rynku pracy i poprawić codzienne funkcjonowanie swoich pracowników. Terminowe wypłaty wynagrodzeń i przyjazna atmosfera to dzisiaj za mało, by przyciągnąć prawdziwe talenty. Wodorowe rowery to sposób na wprowadzenie nowoczesnego rozwiązania, które jednocześnie wpisuje się w trendy zrównoważonego rozwoju. To więcej niż tylko dodatek – to technologia, która zmienia codzienność, ułatwia życie i pozwala na szybkie, niezawodne dojazdy, niezależnie od warunków.

Jak to działa?

Rowery wodorowe działają dzięki ogniwom paliwowym, które przekształcają wodór i tlen z powietrza w energię elektryczną, napędzającą silnik roweru. Zbiornik z wodorem pełni rolę paliwa, a jedynym produktem ubocznym reakcji jest woda, co czyni te pojazdy całkowicie bezemisyjnymi. System sterowania kontroluje przepływ energii, zapewniając płynne i efektywne napędzanie kół.

Wymiana butelki wodorowej zajmuje kilka sekund, co jest dużą przewagą nad wielogodzinnym ładowaniem rowerów elektrycznych. Dzięki swojej konstrukcji rowery te są wygodne w użytkowaniu zarówno w miastach, jak i na dłuższych trasach, zapewniając ekologiczne i szybkie przemieszczanie się.

- Proces wytwarzania wodoru do naszego innowacyjnego napędu odbywa się przy bardzo niskim koszcie i, co ważne, nie wymaga standardowych ładowarek wodorowych. Dzięki zastosowaniu zaawansowanego generatora wodoru, efektywnie wykorzystujemy jedynie energię i wodę jako surowce, co sprawia, że nasz produkt jest wyjątkowo wygodny w użytkowaniu - dodaje Michał Seidel.

O Groclin
Groclin to polska spółka specjalizująca się w innowacyjnych rozwiązaniach w dziedzinie mobilności, w tym w produkcji rowerów napędzanych wodorem. Firma współpracuje ze szwajcarskimi dostawcami unikalnej technologii wodorowej, stawiając na ekologiczne i przyszłościowe rozwiązania transportowe. Groclin, z sukcesami wprowadzający nowe technologie na rynek, rozwija swoją działalność zarówno w Polsce, jak i w Europie.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: oLIVE media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Transport Polska produkcja rowerów wodorowych coraz bliżej - Groclin ogłasza plany Biuro prasowe
2024-12-27 | 14:30

Polska produkcja rowerów wodorowych coraz bliżej - Groclin ogłasza plany

Rosnące zainteresowanie rowerami wodorowymi, konieczność wykorzystywania innowacyjnych technologii w codziennym życiu oraz zwiększone zapotrzebowanie na nowe rozwiązania w transporcie
Transport Zielone korytarze dla zrównoważonego transportu towarów w Europie
2024-12-19 | 15:00

Zielone korytarze dla zrównoważonego transportu towarów w Europie

Transport drogowy, który odpowiadał za 61,3% całkowitego przewozu towarów w Unii Europejskiej w 2023 roku[1], uważany jest za jednego z największych emitentów gazów
Transport Zmiany w systemie SENT: kontrole ładunków obejmą zagranicznych przewoźników
2024-12-16 | 09:00

Zmiany w systemie SENT: kontrole ładunków obejmą zagranicznych przewoźników

System SENT, pierwotnie służący do monitorowania drogowego i kolejowego przewozu towarów wrażliwych, obejmie również podmioty spoza Polski. 1 listopada 2024 obowiązek

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

UE uszczelnia ochronę konsumentów. Producenci i sprzedawcy będą ponosić większą odpowiedzialność za wadliwe i niebezpieczne produkty

W grudniu weszła w życie unijna dyrektywa, która wprowadza nowe przepisy dotyczące odpowiedzialności za wadliwe produkty. Zastąpi ona regulacje sprzed niemal czterech dekad i ma na celu dostosowanie norm prawnych do współczesnych realiów w handlu, czyli m.in. zakupów transgranicznych i online. Wśród najważniejszych zmian znalazły się nowe zasady dotyczące odpowiedzialności producentów i dystrybutorów, a także obowiązki dla sprzedawców internetowych. Państwa mają czas do 9 grudnia 2026 roku na wdrożenie dyrektywy do swoich porządków prawnych.

Problemy społeczne

Rośnie liczba cyberataków na infrastrukturę krytyczną. Skuteczna ochrona zależy nie tylko od nowych technologii, ale też odporności społecznej

W ciągu ostatnich dwóch lat doszło na świecie do ponad 800 cyberataków o wymiarze politycznym na infrastrukturę krytyczną – wylicza Europejskie Repozytorium Cyberincydentów. Ochrona tego typu infrastruktury staje się więc priorytetem. Rozwiązania, które będą to wspierać, muszą uwzględniać nowe technologie i wiedzę ekspercką, lecz również budowanie społeczeństwa odpornego na cyberzagrożenia.

Zagranica

Kolejne cztery lata kluczowe dla transatlantyckich relacji. Polityka administracji Donalda Trumpa może przynieść napięcia

USA i UE są dla siebie nawzajem kluczowymi partnerami handlowymi i inwestycyjnymi, ale obserwatorzy wskazują, że prezydentura Donalda Trumpa może być dla nich okresem próby. Zapowiadane przez prezydenta elekta wprowadzenie ceł na towary importowane z Europy oraz polityka nastawiona na ochronę amerykańskiego przemysłu mogą ograniczyć zakres tej współpracy i zwiększyć napięcia w relacjach transatlantyckich. Jednak wobec eskalacji napięć i globalnych wyzwań USA i UE są skazane są na dalszą, ścisłą współpracę i koordynację swoich polityk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.