Ricoh i Zebra Technologies podpisały umowę o współpracy
Ricoh i Zebra Technologies podpisały umowę o współpracy. Ricoh będzie odpowiedzialne za świadczenie usług serwisowych oraz kompleksowe usługi zarządzania drukiem w rejonie EMEA.
Ricoh dysponuje rozbudowaną siecią wsparcia technicznego w całym rejonie EMEA to znacznie usprawni obsługę serwisową klientów korzystających z rozwiązań Zebra Technologies. Drukarki etykiet produkowane przez tę firmę są szeroko wykorzystywane przez sektor logistyczny, produkcyjny, ochrony zdrowia i handlu. Kody kreskowe i tagi RFID, które można nadrukowywać na etykietach, pełnią ważną rolę w usprawnianiu zarządzania towarami i zasobami wykorzystywanymi na co dzień przez wiele firm i instytucji. Pozwalają precyzyjnie określić stany magazynowe, zapasy i szybko realizować dostawy.
“Ogłoszenie naszej współpracy to bardzo dobra wiadomość zarówno dla wszystkich użytkowników urządzeń Ricoh oraz tych, korzystających z rozwiązań Zebra. Dzięki niej będą mogli w jeszcze bardziej zintegrowany i kompleksowy sposób zarządzać swoją infrastrukturą druku oraz usprawnić jej działanie” – powiedział David Mills, CEO, Ricoh Europe.
Więcej informacji na temat usług Ricoh dla rozwiązań Zebra Technologies: https://www.ricoh.pl/uslugi-biznesowe/uslugi-dodatkowe/service-advantage/drukarki-zebra/#panel1
Consdata i Credit Agricole Bank Polska - Low-codowe Śniadanie Technologiczne
Toughbook wspiera żołnierzy na froncie, umożliwiając im komunikację
Czeski startup pomoże w ekspansji zagranicznej polskich firm i organizacji.
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.