Komunikaty PR

Robert Lewandowski i Huawei: wyjątkowa produkcja reklamowa w trybie #ZostańWdomu

2020-04-28  |  10:00

Huawei zaprezentował właśnie wyjątkową kampanię z udziałem ambasadora marki Roberta Lewandowskiego, w której jest on nie tylko bohaterem filmów promujących najnowszy flagowy smartfon Huawei P40 Pro, ale także ich autorem. 

Filmy - nagrane przez Roberta Lewandowskiego samodzielnie, w domu, bez udziału ekipy filmowej zwykle obecnej na planie w takich sytuacjach, zostały nakręcone kamerą smartfona Huawei P40 Pro. To lider światowego rankingu fotografii mobilnej DxOMark, nagrodzony także prestiżową nagrodą TIPA Awards 2020.

 

Pierwszy film z serii, w którym Robert Lewandowski rozpakowuje przesyłkę ze smartfonem Huawei P40 Pro, jest już dostępny na jego profilu na Instagramie. Kolejny materiał wideo, prezentujący innowacyjną funkcję usuwania z fotografii niechcianych obiektów zostanie opublikowany na tym samym kanale dzisiaj po południu, a następne filmy z serii - w nadchodzącym tygodniu.

 

Seria materiałów wideo została zrealizowana przez Roberta Lewandowskiego w jego domu w Monachium bez udziału profesjonalnej ekipy filmowej, a konsultacje techniczne oraz merytoryczne z zespołem Huawei oraz z zespołem producenckim w Warszawie odbywały się online. Nad realizacją produkcji czuwała agencja Stor9_.

 

To moja pierwsza samodzielna produkcja reklamowa, w której pokazałem innowacyjne możliwości aparatu fotograficznego smartfona Huawei P40 Pro. Okoliczności są absolutnie niecodzienne,
a konieczność pozostania w domach inspiruje nas do kreatywności. Bez wsparcia ekipy, nie w studio, a w domu, ze smartfonem i scenariuszem w ręku, starałem się sprostać nowemu zadaniu. Zapraszam Was do obejrzenia efektów
– mówi Robert Lewandowski, ambasador Huawei.

 

Efektem tej produkcji jest seria materiałów wideo prezentujących innowacyjne funkcje oferowane przez Huawei P40 Pro, takie jak usuwanie z fotografii niechcianych obiektów, automatyczne wybieranie przez telefon najkorzystniejszego ujęcia w oparciu między innymi o mimikę twarzy oraz potężne możliwości zoomu.

 

Znajdujemy się w sytuacji bez precedensu, która zmienia bardzo wiele, też w marketingu. Uważam jednak, że nawet w tak trudnych okolicznościach marki nie powinny milczeć – milczące idą w zapomnienie i nie są w głowach i sercach konsumentów. Warto mówić stosownie do  sytuacji, co oznacza szukanie kreatywnych sposobów komunikacji i realizacji produkcji. Bardzo cieszymy się, że udało nam się namówić Roberta Lewandowskiego do spróbowania sił w zupełnie nowej dla niego roli. Pozwoliło nam to przekuć ograniczenia w kreatywne działanie i mam nadzieję, że filmy wyprodukowane >self made< przez Roberta Lewandowkiego spodobają się publiczności i zbliżą do marki Huawei. W końcu hasło Huawei to >Make it possible<  – powiedziała Dorota Natalia Haller, CMO, dyrektorka marketingu, komunikacji i digitalu w Huawei Consumer Business Group Polska.

 

Nowa rzeczywistość wyzwala w nas nowe pomysły, nowe idee, popycha do kreatywnego myślenia. W biznesie stawiam na elastyczność, dlatego wraz moim zespołem wychodzimy naprzeciw sytuacji w jakiej się znaleźliśmy. Chcemy wesprzeć naszych klientów i podopiecznych bezpiecznymi rozwiązaniami. Wierzę, że powstaną z tego ciekawe projekty, a  nowe rozwiązania zostaną już z nami na lata – powiedziała Anna Zielińska, CEO Stor9_.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia Biuro prasowe
2025-06-25 | 03:00

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Wyciek danych, ataki przeciążające stronę (DDoS), złośliwe oprogramowanie, phishing. Dziś wojna w cyberprzestrzeni dotyczy nie tylko infrastruktury krytycznej czy wielkich
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Firma

Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.

Infrastruktura

Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.