Robert Lewandowski promuje diety dla mężczyzn jako ambasador marki SuperMenu
Robert Lewandowski dołączył do marki cateringu Anny Lewandowskiej i jako ambasador SuperMenu będzie promować nowość w ofercie marki, czyli 3 diety dla mężczyzn – Active, Super Active i Power Active, jednocześnie zachęcając do zmiany nawyków na zdrowsze.
Marka SuperMenu powstała z pasji Anny Lewandowskiej – wielokrotnie nagradzanej sportsmenki, businesswoman oraz dietetyczki - do zdrowego stylu życia. Koncepcja SuperMenu została oparta o filozofię Anny Lewandowskiej, bazującą na 3 filarach: zdrowej diecie, aktywności fizycznej oraz równowadze psychicznej.
„Od kilku lat razem z zespołem ekspertów konsekwentnie rozwijam markę SuperMenu. Stawiamy na zdrowe i jakościowe posiłki, z wykorzystaniem ekologicznych produktów z naszej szklarni. Zmiana sposobu żywienia jest często pierwszym krokiem do zmiany trybu życia i nawyków. Od dawna dostawaliśmy sygnały, że warto naszą ofertę diet rozszerzyć o propozycję dla aktywnych mężczyzn. Stworzyliśmy więc trzy warianty, tak, aby każdy z odbiorców mógł wybrać odpowiedni dla siebie rodzaj diety. Bardzo się cieszę, że Robert zgodził się zostać ambasadorem SuperMenu. Jest on inspiracją dla wielu osób i przykładem jak istotne są zdrowe posiłki w osiąganiu indywidualnych celów.” – mówi Anna Lewandowska.
Robert Lewandowski jako ambasador SuperMenu, dołączy do Anny Lewandowskiej w misji zachęcania Polaków do zmiany nawyków żywieniowych na zdrowsze.
„Doskonale wiem jak ważne w zachowaniu najlepszej formy i dobrego zdrowia są regularne posiłki, urozmaicona dieta bogata w niezbędne składniki odżywcze i odpowiednio dobrana kaloryczność. Dbanie o wszystkie te elementy bywa czasochłonne i wymaga sporej wiedzy, dlatego bardzo się cieszę, że w SuperMenu pojawiła się oferta skierowana do aktywnych sportowo mężczyzn. Bez względu na to, czy ktoś jest fanem treningu na siłowni, zapalonym triathlonistą czy kolarzem, bez problemu uda mu się dopasować idealną do swoich potrzeb dietę” – mówi Robert Lewandowski. „Trenując regularnie i korzystając z wygodnego, gotowego rozwiązania, jakim jest catering, zdecydowanie łatwiej osiągnąć widoczne rezultaty”. – dodaje Lewandowski.
Zarówno Robert, jak i Anna Lewandowska podkreślają, że zdrowe nawyki i zbilansowana dieta nie wykluczają przyjemności z jedzenia i nie zmuszają do rezygnacji z ulubionych smaków. Często przejście na „dietę” kojarzy się z ograniczeniami i restrykcyjnymi zasadami. Posiłki w ofercie SuperMenu temu przeczą – marka stawia na dania, które są nie tylko pełnowartościowe i zdrowe, ale również smaczne i różnorodne. W menu znajdują m.in. sezonowe składniki, posiłki inspirowane międzynarodową kuchnią oraz smaczne desery bez cukru i pszenicy. Co więcej, w dietach dla mężczyzn pojawiają się ulubione posiłki Roberta Lewandowskiego, takie jak naleśniki, muffinki czy makaron z domowym pesto i orzeszkami pinii.
W ofercie znajdują się 3 diety dla mężczyzn, zakładające różny stopień aktywności i zapotrzebowania kalorycznego. Wszystkie uwzględniają wykluczenia stosowane w SuperMenu; brak białego cukru, pszenicy, surowego mleka krowiego oraz produktów wysoko przetworzonych.
Dieta Active to najbardziej uniwersalna z 3 propozycji diet, stworzona dla aktywnych fizycznie mężczyzn, którzy budują masę mięśniową i kształtują sylwetkę. Występuje w 5 opcjach kalorycznych (1500, 1750, 2000, 2500, 3000 kcal) i zakłada idealnie zbilansowany miks białka, węglowodanów, zdrowych tłuszczów i szerokiego spektrum witamin oraz składników mineralnych. Dieta Active jest optymalnym wyborem dla osób, które chcą budować masę mięśniową lub poprawiać swoje osiągnięcia sportowe, ale nie trenują wyczynowo i profesjonalnie.
Dieta Power Active przeznaczona jest dla mężczyzn, którzy trenują często (np. dwa razy dziennie), a ich treningi są ciężkie wytrzymałościowo. Zakłada kaloryczność w przedziale od 1750 do 4000 kcal. Posiłki skomponowano z myślą o entuzjastach takich sportów jak biegi długodystansowe, triathlon czy kolarstwo. Zapewniają odpowiednią dawkę energii oraz możliwość regeneracji między sesjami treningowymi. Założeniem diety jest zwiększona podaż węglowodanów, które stanowią najważniejsze i najłatwiej wykorzystywane paliwo dla pracujących mięśni. Odpowiednia ilość węglowodanów w codziennej diecie zapewnia także optymalną regenerację glikogenu mięśniowego, którego odpowiednie zapasy gwarantują maksymalną wydolność fizyczną w trakcie każdej sesji treningowej.
Oprócz idealnie skomponowanych posiłków o odpowiedniej kaloryczności dieta Power Active zakłada szósty posiłek w postaci napoju izotonicznego, który zapewnia nawodnienie organizmu po intensywnym wysiłku.
Dieta Super Active została skomponowana przede wszystkim dla mężczyzn, którzy trenują siłowo. Występuje w 6 opcjach kalorycznych (1750, 2000, 2500, 3000, 3500, 4000 kcal). Dieta została oparta na odpowiednio wysokiej dla osób aktywnych zawartości białka, która pomaga w budowie masy mięśniowej w trakcie treningu siłowego i ma wpływ na regenerację układu mięśniowego oraz właściwą adaptację treningową. Wykorzystywane przez SuperMenu źródła białka są jak najbardziej różnorodne; w diecie Super Active można znaleźć zarówno białko pochodzenia zwierzęcego, jak i roślinnego (wołowina, drób, ale także ryby, jajka i nasiona roślin strączkowych).
Do menu dodane zostały koktajle proteinowe jako skoncentrowane źródło witamin, składników mineralnych i przeciwutleniaczy z dodatkiem łatwo przyswajalnego białka. Zapewniają nie tylko optymalną regenerację, ale też wygodę.
O dietach SuperMenu
Bez względu na wybrany wariant diety z SuperMenu można mieć pewność, że codzienna dieta nie będzie monotonna, a dania nie będą się powtarzać częściej niż co 90 dni. Marka stawia na różnorodność, tworząc zbilansowane jadłospisy w oparciu o ponad 12 000 receptur i pulę 2500 jakościowych składników. SuperMenu oferuje również dania oparte na sezonowych składnikach, które zmieniają się w zależności od pory roku. Wszystkie diety uwzględniają wykluczenia stosowane w SuperMenu; brak białego cukru, pszenicy, surowego mleka krowiego oraz produktów wysoko przetworzonych. Wykorzystywane w dietach ekologiczne zioła (np. bazylia, cząber, mięta, rozmaryn, itd.) uprawiane są we własnej szklarni marki. SuperMenu wykorzystuje w daniach również własne wędliny, produkowane bez dodatku konserwantów i substancji wzmacniających smak, oraz domowy chleb, który stanowi część pieczywa serwowanego w ramach diet marki.
O SuperMenu
SuperMenu to zdrowy catering o zasięgu ogólnopolskim, tworzony przez Annę Lewandowską w oparciu o jej filozofię, która bazuje na 3 filarach: zdrowej diecie, aktywności fizycznej oraz równowadze psychicznej. Marka powstała z pasji Anny Lewandowskiej do zdrowego stylu życia i staranności w doborze najwyższej jakości składników. Celem marki jest zmiana nawyków Polaków na zdrowsze i bycie wiodącym cateringiem w Polsce. Kompozycje diet, wykluczenia produktów i smaczne, zdrowe dania to w dalszym ciągu koncepcja opracowywana przez Annę Lewandowską wraz z zespołem innych ekspertów ds. żywienia.
SuperMenu produkuje swoje posiłki we własnym, nowoczesnym zakładzie spełniającym najwyższe standardy bezpieczeństwa produkcji i jako jedyny catering posiada Certyfikat ISO 22000, który jest wiarygodnym dowodem, że wszystkie procesy realizowane w przedsiębiorstwie są nadzorowane, a organizacja zapewnia właściwy poziom bezpieczeństwa i jakości żywności

Rusza ogólnopolskie badanie potrzeb farmaceutów, dotyczące ich roli w terapii ran w ramach kampanii „Rany pod kontrolą”

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025

Czy siedzący tryb życia powoduje żylaki u mężczyzn?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Rośnie liczba i wartość udzielonych konsumentom kredytów gotówkowych. Gorzej mają się kredyty ratalne oraz te udzielane firmom
Rynek kredytowy w Polsce co do zasady rośnie, choć nierównomiernie. Z danych Biura Informacji Kredytowej wynika, że najlepiej rozwija się segment kredytów gotówkowych dla konsumentów. Wartościowo wzrosła też kwota udzielonych limitów w kartach kredytowych. Według prognoz BIK w całym roku wzrośnie wartość zarówno udzielonych kredytów mieszkaniowych, jak i gotówkowych, choć tych pierwszych poniżej inflacji. Wcześniejsze cięcia stóp procentowych przez RPP nie zmieniły tej prognozy.
Transport
37,5 proc. środków z Planu Społeczno-Klimatycznego trafi na walkę z ubóstwem transportowym. Organizacje branżowe apelują o zmianę priorytetowych projektów [DEPESZA]

Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej z końcem czerwca zakończyło konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego, który otwiera drogę do pozyskania 65 mld zł (11,4 mld euro) z unijnego Społecznego Funduszu Klimatycznego. Polska będzie jego największym beneficjentem, a 37,5 proc. budżetu zostanie przeznaczone na bezpośrednie wsparcie osób narażonych na ubóstwo transportowe. Organizacje branżowe oceniają jednak, że walka z tym zjawiskiem może się okazać nieskuteczna. W toku konsultacji zgłosiły swoje zastrzeżenia co do priorytetów w wydatkach i sposobu wsparcia inwestycji w transport rowerowy.
Prawo
Firmy będą mogły przetestować krótszy tydzień pracy z rządowym wsparciem. Nabór wniosków ruszy w sierpniu

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej uruchamia pilotaż krótszego tygodnia pracy. Zainteresowane wzięciem w nim udziału firmy będą się mogły ubiegać o wsparcie finansowe ze strony rządu. Politycy Nowej Lewicy, którzy są pomysłodawcami testu tego rozwiązania, przekonują, że finalnie zyskają na nim wszyscy, zarówno pracownicy, jak i pracodawcy, a ostrzeżenia o spodziewanych problemach gospodarki są mocno przesadzone.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.