Robert Ścisłowski – nowy D2C Director w Artgeist Sp. z o.o.
Głównymi zadaniami Roberta będą konsolidacja prac zespołów D2C, optymalizacja wyników sprzedażowych oraz zbudowanie przewagi w ramach wyzwań Speed To Market. Robert Ścisłowski ma bogate doświadczenie w branży analitycznej i sprzedażowej, także w obszarze e-commerce na rynkach europejskich. Działania w tym zakresie prowadził m.in. w grupie HORN, odpowiadając za development sklepów własnych oraz wdrożenie systemów informatycznych, takich jak m.in. Business Intelligence, CRM czy nowoczesnego systemu magazynowego. W ciągu czterech lat z sukcesem udało mu się wyskalować internetowy kanał sprzedaży na rynkach europejskich oraz wdrożyć procesy automatyzacji w większości strategicznych obszarów firmy.
Robert realizował także działania w obszarze SEO i analityki internetowej dla FRU.PL i VOLA.RO., odpowiadając za budowanie przewagi konkurencyjnej w ruchu organicznym na rynkach polskim, rumuńskim, wietnamskim i ukraińskim.
E-commerce to również obszar prywatnych zainteresowań Roberta. O branżowych niuansach pisał jako dziennikarz technologiczny AGORA S.A. i IDG Poland S.A. Szczególną dumą napawa go wywiad ze Stevem Ballmerem (ówczesnym CEO of Microsoft) przeprowadzony dla Gazeta.pl z okazji premiery Windows 7.
Robert opiera działania na założeniach filozofii Kaizen oraz zwinnego zarządzania projektami.
Prywatnie miłośnik Włoch, podróży kamperem i fotografii.

Szkolenie – pełnomocnik oraz audytor wewnętrzny AS 9100: klucz do jakości w branży lotniczej

Zawody, które wracają do łask – przegląd niszowych, ale potrzebnych profesji

Zaproszenie do Sejmu RP na uroczyste otwarcie wystawy „Każdy talent na wagę złota – Inkluzywni w zatrudnianiu”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ważą się losy wymiany handlowej między Stanami Zjednoczonymi a Unią Europejską. Na wysokich cłach stracą obie strony
Komisja Europejska przedstawiła w poniedziałek propozycję ceł na import z USA o wartości 72 mld euro, co ma być odpowiedzią na nałożenie 30-proc. stawek na import z UE zapowiedziane przez Amerykanów w poprzednim tygodniu. Przedstawiciele KE wciąż widzą jednak potencjał kontynuowania negocjacji. Zdaniem europosła Michała Koboski brak porozumienia lub uzgodnienie stawek wyższych niż 10-proc. nie tylko zaszkodzi obydwu stronom, ale i osłabi ich pozycję na arenie międzynarodowej.
Handel
Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.
Prawo
Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.