Komunikaty PR

ROBYG rozpoczął kampanię w zrównoważonym duchu

2023-02-21  |  15:00
Biuro prasowe

Budownictwo wywiera ogromny wpływ na nasz świat. Jednak w swojej najnowszej kampanii ROBYG udowadnia, że będąc wiernym wartościom takim jak troska, odpowiedzialność i wsparcie można prowadzić opłacalny biznes w sposób zrównoważony i odpowiedzialny. Najnowszy projekt ogólnopolskiego dewelopera to przede wszystkim filmowy, niespełna 2-minutowy przekaz zawierający istotę jego działalności. Porusza tematykę budowania przestrzeni do życia z myślą o ludzkich potrzebach przy jednoczesnym poszanowaniu środowiska naturalnego. Przedsięwzięcie jest wyjątkowe, ponieważ powstało z inicjatywy pracowników, którzy w dodatku postanowili sami w nim wystąpić. 

 

W kampanii „Tworzymy przestrzenie przyjazne ludziom i środowisku” ROBYG otwarcie prezentuje swoją misję i wartości. Film jest opowieścią o ludziach, środowisku i odpowiedzialnym zarządzaniu biznesem. Nakreśla działalność grupy ROBYG, obrazując obszary wpływu, które już wcześniej zostały przedstawione w strategii i raporcie ESG za 2021 r. Deweloper podkreśla, że najważniejsze dla niego jest, aby tworzyć przyjazne osiedla dla całych społeczności, które przyczynią się do budowania więzi między ludźmi i środowiskiem. Działanie z troską, wsparciem i odpowiedzialnością – to nie puste slogany, ale wartości, które mają odzwierciedlenie w licznych działaniach dewelopera.

Bardzo się cieszę, że powstał film, który w niecałych dwóch minutach wyraźnie pokazuje najważniejsze założenia naszej działalności. Jestem również niezmiernie dumny, że pomysł wyszedł od naszych pracowników, którzy na co dzień także żyją według wartości ROBYG. Razem dajemy więcej, ale przede wszystkim razem działamy w sposób świadomy - zrównoważone budownictwo i odpowiedzialne prowadzenie biznesu to priorytety w dzisiejszych, jakże niestabilnych czasach. Nie zależało nam na wystudiowanym filmie z profesjonalnymi aktorami i skomplikowanym scenariuszem, bo dla nas najważniejsza jest autentyczność i szczerość. Nasi pracownicy postanowili sami wystąpić w tym obrazie, pokazać nasze działania swoimi oczami i to jest w tym wszystkim najcenniejsze – mówi Eyal Keltsh, Prezes Zarządu ROBYG.

Uważność i troska na co dzień

Obecnie jesteśmy w szczególnym momencie. Mamy już za sobą publikację naszego pierwszego raportu ESG za rok 2021 i pracujemy nad kolejnym. Myślę, że to dobry czas, aby właśnie poprzez takie kampanie jak ta, zacząć edukować i zwracać szczególną uwagę na to, co prezentujemy w naszych raportach – na realizację ludzkich potrzeb przy jednoczesnym minimalizowaniu naszego wpływu na środowisko. Wierzę, że film „Tworzymy przyjazne przestrzenie” zwróci szczególną uwagę odbiorców i uwrażliwi ich na wspomniane tematy – mówi Anna Wojciechowska, Head of ESG, ROBYG.

Produkcja przybliża istotne kwestie dotyczące działań proekologicznych oraz zrównoważonego budownictwa, czyli idei, która zakłada projektowanie osiedli tak, aby miały jak najbardziej neutralny wpływ na środowisko. W filmie poruszane są również tematy dotyczące obszaru społecznego oraz ładu korporacyjnego. Głównym przesłaniem obrazu jest świadomość wpływu jaki działalność ROBYG wywiera na poszczególne obszary. Film w symboliczny sposób pokazuje, że można postępować w sposób uważny i etyczny, wprowadzać pozytywne rozwiązania, nie być obojętnym. To ważne, ponieważ pomaga kształtować prawidłowe zachowania i wskazuje kierunek działań dla innych firm. Dlatego ważnym aspektem tego projektu jest również jego walor edukacyjny.

Odpowiedzialność społeczna to coraz częściej analizowany termin, bo zawiera w sobie kwestie, które są istotne dla każdego z nas. Przedsiębiorstwa mają ogromny wpływ na kształtowanie otoczenia oraz zrównoważonego rozwoju społecznego i gospodarczego, więc warto oczekiwać od nich, że będą działać przejrzyście i etycznie.

Kolejny rok pod znakiem różnorodności

Deweloper w 2023 rok planuje sukcesywnie realizować kolejne działania spójne z jego misją i wartościami. Kontynuacji doczeka się akcja „Z miłości do bioróżnorodności”, która w 2022 roku miała kilka odsłon. ROBYG na różne sposoby promował rozwiązania wspierające bioróżnorodność, np. wiosną rozdając mieszkańcom miast i rozsyłając do szkół mieszanki nasion łąk kwietnych, a jesienią cebulki kwiatów. Działaniom tym towarzyszyły akcje edukacyjne.

W tym roku zostaną podjęte działania mające na celu m.in. odpowiedzialną gospodarkę wodną, w tym projekty związane z retencjonowaniem wody w miastach. Wśród pracowników i klientów aktywnie promowane będą inicjatywy i idee dotyczące różnorodności, ze szczególnym uwzględnieniem roli kobiet w organizacji. Konsekwentnie realizowane będą także działania edukacyjne skierowane do dzieci w wieku szkolnym oraz mieszkańców osiedli, m.in. w sprawdzonej już przez ROBYG formie bezpłatnych warsztatów. Wszystko po to, aby tworzyć przestrzenie przyjazne ludziom i planecie.

ROBYG to ogólnopolski deweloper mieszkaniowy obecny na rynku polskim od ponad 20 lat. W tym czasie spółka sprzedała 30 000 mieszkań i może pochwalić się 90 000 zadowolonych klientów.
W ubiegłym roku ROBYG i VANTAGE DEVELOPMENT połączyły kompetencje w ramach grupy TAG Immobilien. 

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek Biuro prasowe
2025-07-23 | 13:10

Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek

Łotewski producent wysokiej klasy domów prefabrykowanych MyCabin rozszerza sieć oddziałów i dostaw na Polskę. To odpowiedź na rosnący popyt mieszkaniowy w Europie.
Nieruchomości Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Nieruchomości Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Ochrona środowiska

Kraje dotknięte powodzią z 2024 roku z dodatkowym wsparciem finansowym. Europosłowie wzywają do budowy w UE lepszego systemu reagowania na kryzysy

W lipcu Parlament Europejski przyjął wniosek o uruchomienie 280,7 mln euro z Funduszu Solidarności UE na wsparcie sześciu krajów dotkniętych niszczycielskimi powodziami w 2024 roku. Polska otrzyma z tego 76 mln euro, a środki mają zostać przeznaczone na naprawę infrastruktury czy miejsc dziedzictwa kulturowego. Nastroje polskich europosłów związane z funduszem są podzielone m.in. w kwestii tempa unijnej interwencji oraz związanej z nią biurokracji. Ich zdaniem w UE potrzebny jest lepszy system reagowania na sytuacje kryzysowe.

Handel

Nestlé w Polsce podsumowuje wpływ na krajową gospodarkę. Firma wygenerowała 0,6 proc. polskiego PKB [DEPESZA]

Działalność Nestlé w Polsce wsparła utrzymanie 45,2 tys. miejsc pracy i wygenerowała 20,1 mld zł wartości dodanej dla krajowej gospodarki. Firma przyczyniła się do zasilenia budżetu państwa kwotą 1,7 mld zł – wynika z Raportu Wpływu Nestlé w Polsce przygotowanego przez PwC na podstawie danych za 2023 rok.

Polityka

M. Kobosko: Surowce dziś rządzą światem i zdecydują o tym, kto wygra w XXI wieku. Zasoby Grenlandii w centrum zainteresowania

Duńska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej rozpoczęła się 1 lipca pod hasłem „Silna Europa w zmieniającym się świecie”. Według zapowiedzi ma się ona skupiać m.in. na bezpieczeństwie militarnym i zielonej transformacji. Dla obu tych aspektów istotna jest kwestia niezależności w dostępie do surowców krytycznych. W tym kontekście coraz więcej mówi się o Grenlandii, autonomicznym terytorium zależnym Danii, bogatym w surowce naturalne i pierwiastki ziem rzadkich. Z tego właśnie powodu wyspa znalazła się w polu zainteresowania Donalda Trumpa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.