Rodzik Agency PR złotą firmą według opinii klientów
Firma Bright Side Solutions sp. z o. o. sp. k. wybiera firmy na podstawie opinii w sieci, głównie social mediach, więcej informacji znajdzie na stronie wraz z pełną listą lauretów z różnych branż: https://www.zlotafirma.pl/how-it-works
Po zsumowaniu oraz analizie danych Rodzik Agency przyznaje się w gronie najlepiej ocenianych firm w Polsce.
„Takie wyróżnienie jest dla Nas szczególnie ważne, ponieważ pokazuje jak Nasi klienci doceniają naszą pracę i zaangażowanie w to co robimy. Kampanie wizerunkowe jakie zostały zrealizowane wśród naszych klientów i ich zadowolenie jest dla Nas bardzo dużą satysfakcją. I cieszy Nas niezmiernie to, że coraz więcej przedsiębiorców inwestuje w personal branding. Dzięki doświadczonym ekspertom, którzy dzielą się wiedzą w mediach jesteśmy pewni, że wspólnie wpływamy na rozwój Polskiej gospodarki” – mówi prezes Marta Rodzik.
Rodzik Agency PR – to butikowa agencja, która powstała ze środków UE. Na polskim rynku jest od 2021 roku. Grupa freelancerów, która tworzy tą agencję to doświadczeni specjaliści w swoich działaniach. Oferują kampanie wizerunkowe zarówno dla firm, przedsiębiorców czy też artystów. Świadczą również usługi graficzne, fotograficzne i jak i tworzenie contentu na social media. Obecnie zaufali im Piotr „Liroy” Marzec, dziennikarz Adam Giza, Ewelina Czaplińska z kancelarii prawno-finansowej, pracownia DS Manufaktura, marka LiRoyal, aplikacja WeTalk, Anna Maria Porowska oraz wielu innych firm i przedsiębiorców. Marta Rodzik, która jest właścicielką agencji została wyróżniona przez kapitułę redakcji tygodnika Wprost jako Osobowość Biznesu oraz przez Dziennik Łódzki za promowanie biznesów lokalnych.
Klienci o agencji mówią tak:
„Z całkowitym przekonaniem, chciałbym zdecydowanie polecić współpracę z tą wyjątkową dziewczyną, która nie tylko emanuje pozytywnym humorem, ale także demonstruje poziom profesjonalizmu, przekraczający wszelkie oczekiwania. Jej precyzyjne podejście do detali oraz zdolność do nawiązywania silnych relacji przekładają się nie tylko na owocną, lecz także inspirującą współpracę. Bardzo szybko można zauważyć jej zaangażowanie i dbałość o doskonałość w swojej pracy, co we wszystkich aspektach działania staje się wyznacznikiem kompetencji, generującym rezultaty wykraczające poza normę. Współpracując z nią, nie tylko doświadczysz najwyższej jakości usług, ale także pozyskasz partnera, który wnosi wiele pozytywnej energii i inspiruje do osiągania wyższych celów. Dziękuję Ci, Marta Rodzik! Serdecznie polecam współpracę z Rodzik Agency PR!” - mówi pan klient Maksym Komar.
„Ogromnie polecam współpracę z Martą! Jest przede wszystkim świetną słuchaczką i mega kreatywną kobietą z mnóstwem wyjątkowych pomysłów! Uwielbiam jej zaangażowanie, pracowitość, a przede wszystkim rezultaty jej działań!” - mówi klientka Ewelina Czaplińska
Prawdziwi eksperci są na wagę złota
„Świat dezinformacji pokazuje nam jak trudno zweryfikować informację, które znajdujemy w mediach. Dlatego nasza agencja stara się dobierać i promować ekspertów, którzy są rzetelni, doświadczeni w swojej branży. Słuchanie osób, które oddają się swojej pracy i pasji w tym co robią to czysta przyjemność podczas promowania kampanii wizerunkowej” – tłumaczy właścicielka agencji Marta Rodzik
Więcej na temat agencji znajdą Państwo na ich oficjalnej stronie:
https://rodzik-agencypr.com/

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.