Rohlig SUUS Logistics rusza z pierwszą digitalową i outdoorową kampanią
„Kariera w SUUS to logistyczny wybór” – pod takim hasłem startuje kampania employer brandingowa największego polskiego operatora logistycznego, firmy Rohlig SUUS Logistics. Głównym celem kampanii jest budowa świadomości marki jako pracodawcy i dotarcie do kandydatek i kandydatów z branży, ale nie tylko. Firma stawia na ludzi i do stworzenia kampanii od samego początku zaangażowała pracowników.
W ramach kampanii został stworzony także brand hero LogiSUUS – mały robot o wielkim sercu, a także wyjątkowych zdolnościach. LogiSUUS to nie tylko kompan pracowników. Kreacja postaci nawiązuje do kompleksowości usług logistycznych świadczonych przez firmę – potrafi zmieniać się w samolot, wagon kontenerowy, statek i ciężarówkę, a jednym z jego atrybutów jest też wózek widłowy. Robot symbolizuje również nowoczesną technologię wykorzystywaną w firmie i inspiruje do działania. LogiSUUS będzie wykorzystywany w kampanii w kreacjach OOH, na stronie kariery i profilach pracodawcy, w animacjach i filmach pokazujących kulisy pracy czy w mediach społecznościowych.
– Jesteśmy polską firmą rodzinną i oferujemy wyjątkowe miejsce pracy w niezwykle perspektywicznej branży. Z jednej strony logistyka (TSL) jest znaczącym obszarem polskiej gospodarki, a z drugiej Polska jest niekwestionowanym liderem europejskiego transportu. Do tego pandemia i wojna wymusiły potężną i długo wyczekiwaną transformację w obszarze technologii oraz ESG. Obserwujemy zwiększone zainteresowanie wśród wielu kandydatów z branż takich jak finanse, ubezpieczenia czy FMCG i retail. Ludzie szukają motywującej atmosfery, dynamicznego rozwoju i ambitnych wyzwań, a to dla nas codzienność. SUUS jest swój, własny – tu od zawsze to człowiek jest na pierwszym miejscu, co pozwala nam budować zróżnicowane środowisko pracy oparte na szacunku i wzajemnym zaufaniu. Naszym głównym celem strategicznym jest osiągnięcie pozycji pracodawcy numer jeden w branży TSL, a ta kampania jest kolejnym krokiem w tym kierunku – mówi Piotr Iwo Chmielewski, członek zarządu Rohlig SUUS Logistics.
Hasło „Logistyczny wybór” jest puentą podkreślającą, że praca w Rohlig Suus Logistics to logiczny i oczywisty, a tym samym najlepszy wybór. Promocji kampanii będą towarzyszyły dedykowane oznaczenia w mediach społecznościowych, min. #LogistycznyWybór, #SUUStoLogistycznyWybór.
– Chcieliśmy wiedzieć, co wyróżnia naszą firmę jako pracodawcę. Zanim przystąpiliśmy do tworzenia kampanii, zwróciliśmy się z pytaniami do naszych pracowników, czyli najważniejszego źródła informacji. To oni wskazali nam obszary, które najbardziej cenią i które są unikatowe. Podczas spotkań w ramach grup fokusowych szybko wskazali nam, które wartości są dla nas najważniejsze i dlaczego SUUS to wyjątkowe miejsce pracy. Co więcej, do udziału w sesji zdjęciowej do kampanii również zaprosiliśmy naszych pracowników. Na materiałach promocyjnych zobaczymy 18 osób, ambasadorki i ambasadorów SUUSa, którzy reprezentują różne obszary naszej firmy. W tej kampanii chcemy pokazać to, co jest dla nas najważniejsze, czyli że SUUS – to przede wszystkim ludzie – tłumaczy Emila Badełek, People Experience Manager w Rohlig SUUS Logistics.
Wspomniane spotkania z pracownikami pozwoliły na określenie osi kampanii i zdefiniowanie pięciu filarów EVP (Employee Value Proposition), czyli: dwustronny szacunek, motywująca atmosfera, pewna droga rozwoju, nowoczesne środowisko pracy oraz polska firma o globalnym zasięgu.
Kampania skierowana jest do kandydatek i kandydatów z branży logistycznej, w tym spedytorów, agentów celnych, pracowników magazynów i terminali, oraz pracowników funkcji wsparcia, czyli specjalistów z zakresu IT, zarządzania projektami, administracji, HR i marketingu, ale to nie wszystko. Kampania będzie także skierowana do przewoźników i kierowców, czyli ważnych dla firmy partnerów biznesowych. Działania realizowane są na nośnikach outdoorowych w 10 polskich miastach, nośnikach LED w komunikacji miejskiej w Poznaniu oraz licznych formatach online (m.in. w mediach społecznościowych, reklamach display, w serwisie YouTube). W ramach kampanii powstało sześć kreacji, reprezentujących różne obszary działalności organizacji – od spedycji, poprzez magazynowanie, transport, po zaplecze administracyjne.
Przy opracowaniu m.in. koncepcji kreatywnej, głównego hasła kampanii czy postaci LogiSUUSa firma współpracowała z agencją kreatywną Uszka w Barszczu. Za dystrybucję kampanii odpowiada dom mediowy Czarna Owca, a za część wizualną studio animacji CoreFX.

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Farmacja

Zagrożenie krztuścem pozostaje najwyższe od ponad trzech dekad. Odporność utrzymuje się do 10 lat po szczepieniu
W ubiegłym roku na krztusiec zachorowało ponad 32 tys. osób. To ok. 35 razy więcej niż rok wcześniej. Ostatnie tygodnie przynoszą wyhamowanie tendencji wzrostowej, ale Główny Inspektor Sanitarny przestrzega przed tą groźną chorobą i wskazuje na konieczność szczepień u dzieci już w okresie niemowlęcym i szczepień przypominających u dorosłych. Dużą rolę w promowaniu tej jedynej formy profilaktyki odgrywają pielęgniarki, które nie tylko informują o korzyściach ze szczepień, ale też mogą do nich kwalifikować.
Bankowość
Zdaniem 80 proc. Polaków ceny nieruchomości są wysokie lub bardzo wysokie. Mimo to i tak wolimy posiadać na własność, niż wynajmować

Tylko 26 proc. Polaków uważa, że mamy obecnie dobry moment na zakup nieruchomości. Dla ośmiu na 10 ankietowanych ceny nieruchomości są obecnie wysokie lub bardzo wysokie. 65 proc. ocenia też, że niewiele osób z ich otoczenia może sobie teraz pozwolić na zakup mieszkania lub domu – wynika z badania „To my. Polacy o nieruchomościach” portalu ogłoszeniowego Nieruchomosci-online.pl.
Transport
Nowe opłaty za emisję CO2 mogą spowodować wzrost kosztów wielu małych i średnich firm. Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia [DEPESZA]

System ETS2, który zacznie obowiązywać od 2027 roku, nałoży podatek na paliwa kopalne wykorzystywane do ogrzewania budynków czy w transporcie. Koszty w dużej mierze poniosą dostawcy, w tym małe i średnie firmy. – Potencjalny wpływ systemu ETS2 na sektor MŚP w Polsce będzie znacznie mniej drastyczny, niż mogłoby się wydawać. Konieczne jest jednak przygotowanie odpowiednich instrumentów, które wesprą przedsiębiorców w przemianie w kierunku niskoemisyjnym, ale jednocześnie będą unikały podwójnej kompensacji – wskazuje raport WiseEuropa pt. „Wędka czy ryba? Wsparcie dla polskich MŚP w związku z wprowadzeniem ETS2”.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.