Rokmates z wyłącznością na influencer marketing Speakly w regionie CEE

Wojciech Grzegorzyca
Rokmates
Odolańska 38
02-562 Warszawa
wojciech.grzegorzyca|rokmates.com| |wojciech.grzegorzyca|rokmates.com
732 495 542
rokmates.com
Wyłączność na influencer marketing
Polska agencja influencer marketingu Rokmates nawiązała długofalowe partnerstwo z wydawcą Speakly, aplikacji do nauki języków obcych, która ma już 1,5 miliona użytkowników na świecie. Tym samym od lipca Rokmates jest jedynym podmiotem odpowiadającym za działania z twórcami internetowymi przy promocji aplikacji w Europie Środkowo-Wschodniej. Współpraca obejmuje realizację – wypracowanej wspólnie ze Speakly – strategii działań, w tym m.in. dobór twórców do kampanii na YouTubie, Instagramie i TikToku, koordynację działań, płatną promocję, a także akcje niestandardowe z udziałem influencerów.
– Ten niewątpliwy sukces nie byłby możliwy, gdyby nie praca całego zespołu odpowiedzialnego za nieskazitelną jakość kampanii dotychczas realizowanych dla Speakly. Odbieram nawiązanie tej współpracy niezwykle osobiście, bo jest istotnym krokiem w celu realizacji naszej strategii stania się jedną z wiodących międzynarodowych agencji influencer marketingu – mówi Olaf Kuitkowski, współwłaściciel agencji Rokmates.
Półtora roku dotychczasowej współpracy
Dotychczasowa współpraca Rokmates ze Speakly trwa już półtora roku. W jej ramach od stycznia 2023 roku do czerwca 2024 roku ukazało się 130 materiałów promocyjnych na YouTubie oraz TikToku. Zostały one stworzone przez 101 różnych twórców internetowych z Polski, Czech, Wielkiej Brytanii i Stanów Zjednoczonych. Organiczne publikacje na YouTubie, a także płatna kampania na TikToku wygenerowały kolejno ponad 13 mln oraz ponad 42 mln wyświetleń. Rekordowe lokowanie w materiale jednego twórcy na YouTubie wygenerowało 1645 instalacji aplikacji, a na TikToku 1306 instalacji.
– Partnerstwo z Rokmates pomogło nam nawiązać znaczący kontakt z naszą grupą odbiorców poprzez współpracę z influencerami, a także przedstawić aplikację Speakly każdemu, kto chce skutecznie i szybko nauczyć się jednego czy dwóch nowych języków obcych. Dla nas kluczowe jest posiadanie tak świetnych partnerów, z którymi możemy poruszać się w przestrzeni współpracy z influencerami, która jest wymagająca, ale bardzo ekscytująca, gdy jest dobrze wykonana – mówi Ott Ojamets, CEO Speakly.
O agencji Rokmates
Rokmates to agencja influencer marketingu, która łączy potrzeby twórców z celami marek, tworząc efektywne kampanie. Jej misją jest sprawianie, że praca klientów i twórców staje się prostsza. Rokmates realizuje skuteczne działania z influencerami ze wszystkich segmentów tematycznych na YouTubie, TikToku, Instagramie i Twitchu. Do tej pory agencja zrealizowała kampanie dla ponad 200 klientów, współpracując przy tym z ponad 600 twórcami. Zespół Rokmates buduje partnerskie relacje z twórcami, wspierając ich rozwój i realizując z nimi kampanie dla marek z różnych branż. Są wśród nich m.in. Palion (ponad 1,8 mln subskrybentów na YouTubie), PK Sisters (1,4 mln obserwujących na TikToku) czy Coocharz (ponad 260 tys. obserwujących na Instagramie).

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Z powodu braku przejrzystego prawa branża recyklingu odkłada inwestycje. Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów
Branża recyklingu stoi przed wyzwaniami związanymi z wdrożeniem systemu kaucyjnego, systemu rozszerzonej odpowiedzialności producenta i rozporządzenia PPWR. Brakuje jednak odpowiednich przepisów dostosowujących polskie prawo i realia do unijnych regulacji. W efekcie utrzymującej się niepewności prawnej między 2018 a 2023 rokiem co trzeci zakład recyklingu zamknął działalność. Wiele firm odkłada inwestycje, czekając na uregulowanie rynku. Podobna niepewność dotyczy też producentów opakowań.
Transport
Testowanie pojazdów zautomatyzowanych wkrótce będzie możliwe. To odpowiedź na postulaty przedsiębiorców

Kończą się prace nad przepisami, które mają usprawnić prace badawcze nad pojazdami zautomatyzowanymi. Ma to być odpowiedź na postulaty przedsiębiorców, którzy wskazywali na potrzebę pilnej zmiany przepisów w zakresie testowania pojazdów autonomicznych. Obecne regulacje nie sprzyjają postępowi technologicznemu i rozwoju autonomiczności pojazdów, o czym świadczy bardzo niewielka liczba wydanych uprawnień do ich prowadzenia.
Firma
Przedsiębiorcom coraz bardziej doskwiera niestabilność i skomplikowanie przepisów podatkowych. Problemem są też niejasne ich interpretacje

Polscy przedsiębiorcy często negatywnie oceniają jakość przepisów podatkowych – wynika z raportu „Przedsiębiorcy pod lupą fiskusa 2025” przygotowanego przez firmę doradztwa podatkowego MDDP we współpracy z Konfederacją Lewiatan. Ich niepokój budzą niejednolite interpretacje przepisów i niepewność prawa podatkowego, które cały czas jest modyfikowane. Wśród kluczowych zmian w obszarze podatków, które będą dotyczyć praktycznie wszystkich przedsiębiorców, są m.in. wprowadzenie Krajowego Systemu e-Faktur czy zmiany w podatku od nieruchomości.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.