Komunikaty PR

Łatwiejsze korzystanie z systemu AutoTracTM w mieszanych flotach

2022-06-27  |  08:00
Biuro prasowe

Rolnicy i usługodawcy posiadający flotę składającą się z maszyn różnych producentów mogą teraz skorzystać z aktywacji AutoTracTM TIM (systemu zarządzania osprzętem) firmy John Deere na wyświetlaczach uniwersalnych 4. generacji. Oznacza to, że sprawdzony system naprowadzania AutoTracTM może być używany we wszystkich ciągnikach z systemem TIM certyfikowanym przez Fundację Elektroniki Przemysłu Rolniczego (AEF). Dotychczas najbardziej znanymi rozwiązaniami w zakresie naprowadzania dla flot składających się z maszyn różnych producentów był system AutoTracTM Universal 300 oraz Reichhardt GREEN FIT. Nowy system AutoTracTM TIM stanowi w pełni zintegrowaną ofertę, uzupełniającą wcześniejsze rozwiązania. Jego główną zaletą jest brak konieczności doposażania ciągnika w dodatkowe podzespoły kierownicy czy sterownika.

To proste rozwiązanie dla rolników i usługodawców posiadających floty mieszane, którzy chcą korzystać z uniwersalnego systemu naprowadzania. Aby móc uruchomić system AutoTracTM TIM, potrzebny jest wyświetlacz uniwersalny 4. generacji certyfikowany przez AEF (4240 lub 4640) z aktywacją AutoTracTM oraz odbiornik StarFireTM 6000 lub 7000.

Coraz więcej producentów udostępnia w swoich ciągnikach interfejs AEF TIM. Za pomocą ISOBUS John Deere otwiera swój układ kierowniczy ciągników dla innych producentów z certyfikatem systemu naprowadzania AEF TIM. Szczegółowe informacje na temat maszyn zgodnych z systemem John Deere AutoTracTM TIM można znaleźć w bazie danych AEF.

Natychmiast po uruchomieniu AutoTracTM TIM system zyskuje następujące dodatkowe możliwości: jeśli maszyna (dowolnej marki) posiada modem JDLinkTM, można bezprzewodowo i bezpłatnie wymieniać dane z John Deere Operations CenterTM. Można konfigurować, planować, monitorować i analizować przepływy pracy w jednym portalu online. Klienci mogą ponadto korzystać z technologii rolnictwa precyzyjnego, takich jak tworzenie map zabiegów agrotechnicznych. Można je następnie wysłać bezpośrednio do ciągników znajdujących się na polu za pomocą funkcji John Deere AutoSetup.

Poprzez aktywację AutoTracTM TIM John Deere otwiera się na innych producentów i pokazuje, że nadal ma to ogromne znaczenie. W ten sposób firma umożliwia klientom – w szczególności tym posiadającym floty mieszane – łatwe korzystanie z rozwiązań John Deere dla rolnictwa.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Rolnictwo Unsplash
2025-07-31 | 10:00

NDP i brak wzajemności standardów – pięta Achillesa unijnej polityki handlowej

W raporcie Równi i równiejsi? Czas na środki lustrzane w handlu produktami rolnymi napisano o podwójnych standardach w polityce UE dotyczącej
Rolnictwo Eksperci rynku rolnego apelują: Nie cofajmy polskiego rolnictwa do zeszłego stulecia
2025-07-24 | 09:00

Eksperci rynku rolnego apelują: Nie cofajmy polskiego rolnictwa do zeszłego stulecia

Zdaniem ekspertów rynku rolnego polskie rolnictwo powinno istotnie zwiększyć efektywność ekonomiczną polskich gospodarstw, by nadążyć za innymi krajami Unii Europejskiej.
Rolnictwo Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE
2025-06-30 | 06:00

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy pestycydy wracają na nasze stoły? Najnowszy raport rzuca światło na poważne niespójności w polityce rolnej i handlowej Unii Europejskiej. Analiza wskazuje, że mimo

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

1 października ruszy w Polsce system kaucyjny. Część sieci handlowych może nie zdążyć z przygotowaniami przed tym terminem

Producenci, sklepy i operatorzy systemu kaucyjnego mają niespełna dwa miesiące na finalizację przygotowań do jego startu. Wówczas na rynku pojawią się napoje w specjalnie oznakowanych opakowaniach, a jednostki handlu powinny być gotowe na ich odbieranie. Część z nich jest już do tego przygotowana, część ostrzega przed ewentualnymi opóźnieniami. Jednym z ważniejszych aspektów przygotowań na te dwa miesiące jest uregulowanie współpracy między operatorami, których będzie siedmiu, co oznacza de facto siedem różnych systemów kaucyjnych.

Ochrona środowiska

KE proponuje nowy cel klimatyczny. Według europosłów wydaje się niemożliwy do realizacji

Komisja Europejska zaproponowała zmianę unijnego prawa o klimacie, wskazując nowy cel klimatyczny na 2040 roku, czyli redukcję emisji gazów cieplarnianych o 90 proc. w porównaniu do 1990 rok. Jesienią odniosą się do tego kraje członkowskie i Parlament Europejski, ale już dziś słychać wiele negatywnych głosów. Zdaniem polskich europarlamentarzystów już dotychczas ustanowione cele nie zostaną osiągnięte, a europejska gospodarka i jej konkurencyjność ucierpi na dążeniu do ich realizacji względem m.in. Stanów Zjednoczonych czy Chin.

Handel

Amerykańskie indeksy mają za sobą kolejny wzrostowy miesiąc. Druga połowa roku na rynkach akcji może być nerwowa

Lipiec zazwyczaj jest pozytywnym miesiącem na rynkach akcji i tegoroczny nie był wyjątkiem. Amerykańskie indeksy zakończyły go na plusie, podobnie jak większość europejskich. Rynki Starego Kontynentu nie przyciągają jednak już kapitału z taką intensywnością jak w pierwszej części roku. Z drugiej strony wyceny za oceanem po kolejnych rekordach są już bardzo wysokie, a wpływ nowego porządku celnego narzuconego przez Donalda Trumpa – na razie trudny do przewidzenia. W najbliższym czasie na rynkach można się spodziewać jeszcze większej zmienności i nerwowości, ale dopóki spółki pokazują dobre wyniki, przesłanek do zmiany trendu na spadkowy nie ma.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.