Komunikaty PR

Łatwiejsze korzystanie z systemu AutoTracTM w mieszanych flotach

2022-06-27  |  08:00
Biuro prasowe

Rolnicy i usługodawcy posiadający flotę składającą się z maszyn różnych producentów mogą teraz skorzystać z aktywacji AutoTracTM TIM (systemu zarządzania osprzętem) firmy John Deere na wyświetlaczach uniwersalnych 4. generacji. Oznacza to, że sprawdzony system naprowadzania AutoTracTM może być używany we wszystkich ciągnikach z systemem TIM certyfikowanym przez Fundację Elektroniki Przemysłu Rolniczego (AEF). Dotychczas najbardziej znanymi rozwiązaniami w zakresie naprowadzania dla flot składających się z maszyn różnych producentów był system AutoTracTM Universal 300 oraz Reichhardt GREEN FIT. Nowy system AutoTracTM TIM stanowi w pełni zintegrowaną ofertę, uzupełniającą wcześniejsze rozwiązania. Jego główną zaletą jest brak konieczności doposażania ciągnika w dodatkowe podzespoły kierownicy czy sterownika.

To proste rozwiązanie dla rolników i usługodawców posiadających floty mieszane, którzy chcą korzystać z uniwersalnego systemu naprowadzania. Aby móc uruchomić system AutoTracTM TIM, potrzebny jest wyświetlacz uniwersalny 4. generacji certyfikowany przez AEF (4240 lub 4640) z aktywacją AutoTracTM oraz odbiornik StarFireTM 6000 lub 7000.

Coraz więcej producentów udostępnia w swoich ciągnikach interfejs AEF TIM. Za pomocą ISOBUS John Deere otwiera swój układ kierowniczy ciągników dla innych producentów z certyfikatem systemu naprowadzania AEF TIM. Szczegółowe informacje na temat maszyn zgodnych z systemem John Deere AutoTracTM TIM można znaleźć w bazie danych AEF.

Natychmiast po uruchomieniu AutoTracTM TIM system zyskuje następujące dodatkowe możliwości: jeśli maszyna (dowolnej marki) posiada modem JDLinkTM, można bezprzewodowo i bezpłatnie wymieniać dane z John Deere Operations CenterTM. Można konfigurować, planować, monitorować i analizować przepływy pracy w jednym portalu online. Klienci mogą ponadto korzystać z technologii rolnictwa precyzyjnego, takich jak tworzenie map zabiegów agrotechnicznych. Można je następnie wysłać bezpośrednio do ciągników znajdujących się na polu za pomocą funkcji John Deere AutoSetup.

Poprzez aktywację AutoTracTM TIM John Deere otwiera się na innych producentów i pokazuje, że nadal ma to ogromne znaczenie. W ten sposób firma umożliwia klientom – w szczególności tym posiadającym floty mieszane – łatwe korzystanie z rozwiązań John Deere dla rolnictwa.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Rolnictwo Jak zadbać o lepsze zyski w branży ogrodniczej dzięki zabezpieczeniom? Biuro prasowe
2024-03-28 | 12:00

Jak zadbać o lepsze zyski w branży ogrodniczej dzięki zabezpieczeniom?

Rozpoczął się sezon wiosenny, który przynosi ze sobą nie tylko kolorowe kwiaty, ale także wyzwania dla branży. Niepewna pogoda i wymagająca sytuacja na rynku skłania
Rolnictwo DANONE podsumowuje rok realizacji nowej strategii zrównoważonego rozwoju
2024-02-19 | 10:00

DANONE podsumowuje rok realizacji nowej strategii zrównoważonego rozwoju

Kondycja zdrowotna społeczeństw oraz stan planety stanowią nierozerwalny związek – kierując się takim podejściem, firma w ciągu ostatnich 12 miesięcy zrealizowała
Rolnictwo Zakończono audyt rolnictwa regeneratywnego gospodarstw współpracujących z Danone
2024-02-05 | 15:00

Zakończono audyt rolnictwa regeneratywnego gospodarstw współpracujących z Danone

W 100% gospodarstw dostarczających  mleko na potrzeby produkcji produktów mlecznych Danone w Polsce zrealizowano audyt poziomu wdrożenia praktyk rolnictwa regeneratywnego. Tym samym

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.