Komunikaty PR

Autonomiczna technologia w zasięgu ręki. John Deere przejmuje Bear Flag Robotics

2021-08-20  |  10:45

Kamień milowy w rolnictwie

 

John Deere podpisał ostateczną umowę nabycia Bear Flag Robotics za 250 mln USD. Co to oznacza dla rolnictwa? Umowa przyspiesza rozwój automatyzacji w gospodarstwie i urealnia stworzenie autonomicznych maszyn. Jednym z największych wyzwań, przed jakimi stają dziś rolnicy, jest dostępność wykwalifikowanych pracowników do wykonywania pilnych operacji, które mają wpływ na wyniki w rolnictwie. Autonomiczna technologia oferuje bezpieczną i wydajną alternatywę, aby sprostać temu wyzwaniu — powiedział Igino Cafiero, współzałożyciel i dyrektor generalny Bear Flag Robotics. Dla Johna Deere’a autonomiczność maszyn oznacza ważny krok naprzód. Umożliwi ona rolnikom strategiczne wykorzystanie zasobów w taki sposób, aby sprostać wyzwaniu rozwijającego się świata — komentuje Jahmy Hindman, dyrektor ds. technologii w John Deere.

 


Wspólna misja
 

John Deere i Bear Flag od dawna doskonale uzupełniały się zarówno z punktu widzenia technologii, jak i misji. Jak podkreślał Cafiero: Misja Bear Flag, polegająca na zwiększeniu globalnej produkcji żywności i obniżeniu kosztów uprawy żywności poprzez automatyzację maszyn, jest zgodna z misją Deere’a. Cieszymy się, że możemy razem pracować, aby zapewnić autonomię większej liczbie gospodarstw. Firmom przyświeca jeden cel – pomoc rolnikom w osiąganiu najlepszych możliwych wyników dzięki zaawansowanej technologii – skomentował Dan Leibfried, dyrektor ds. automatyzacji i autonomii w Deere.

 

O firmie Bear Flag Robotics
 

Bear Flag Robotics to założony w 2017 r. start-up z Doliny Krzemowej. Firma produkuje autonomiczną technologię do ciągników rolniczych, zwiększając bezpieczeństwo, niezawodność i rentowność w gospodarstwach. Technologia autonomicznej jazdy jest kompatybilna z istniejącymi maszynami. Zespół Bear Flag Robotics składa się z profesjonalistów rolnictwa, inżynierów i technologów kompleksowo opracowujących mechanizmy autonomii. Bear Flag Robotics pozostaje w Dolinie Krzemowej, skąd będzie ściśle współpracować z Johnem Deere’em, aby przyspieszyć technologiczne innowacje i niezależność klientów na całym świecie.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Rolnictwo Jak zadbać o lepsze zyski w branży ogrodniczej dzięki zabezpieczeniom? Biuro prasowe
2024-03-28 | 12:00

Jak zadbać o lepsze zyski w branży ogrodniczej dzięki zabezpieczeniom?

Rozpoczął się sezon wiosenny, który przynosi ze sobą nie tylko kolorowe kwiaty, ale także wyzwania dla branży. Niepewna pogoda i wymagająca sytuacja na rynku skłania
Rolnictwo DANONE podsumowuje rok realizacji nowej strategii zrównoważonego rozwoju
2024-02-19 | 10:00

DANONE podsumowuje rok realizacji nowej strategii zrównoważonego rozwoju

Kondycja zdrowotna społeczeństw oraz stan planety stanowią nierozerwalny związek – kierując się takim podejściem, firma w ciągu ostatnich 12 miesięcy zrealizowała
Rolnictwo Zakończono audyt rolnictwa regeneratywnego gospodarstw współpracujących z Danone
2024-02-05 | 15:00

Zakończono audyt rolnictwa regeneratywnego gospodarstw współpracujących z Danone

W 100% gospodarstw dostarczających  mleko na potrzeby produkcji produktów mlecznych Danone w Polsce zrealizowano audyt poziomu wdrożenia praktyk rolnictwa regeneratywnego. Tym samym

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.