John Deere i Kramp ogłaszają partnerstwo. Celem rozszerzenie oferty części
Wsparcie klienta w prowadzeniu bieżącej pracy i podtrzymanie jej ciągłości to jedne z zadań, jakie obok sprzedaży nowoczesnych maszyn na co dzień realizują dealerzy John Deere. Istotnym aspektem współpracy dealerów z rolnikami jest dostarczenie części do napraw, nie tylko wynikającej z aftermarket. Już niedługo dzięki zawartemu właśnie partnerstwu John Deere z Kramp, w portfolio oferowanych części przez dealerów, zostanie znacznie rozszerzone.
– Naszym celem jest rozszerzenie obsługi posprzedażowej – części i usług dzięki szerokiej gamie części przeznaczonych dla klientów John Deere (części oryginalne, REMAN i autoryzowana alternatywa), ale również dla klientów flot mieszanych – wielomarkowych. Dzięki użyciu portalu ExtraParts klienci dealerów będą mieli dostęp do ponad 350 000 części przeznaczonych dla maszyn rolniczych marek innych niż John Deere z zakresu produkcji roślinnej, zwierzęcej, leśnej i ogrodniczej a także wyposażenia warsztatów. Uzupełnieniem oferty są niezbędne akcesoria – mówi Mariusz Zieliński, kierownik wsparcia technicznego klienta w John Deere Polska.
Przedstawiciele dealerów John Deere do nowego portfolio części dostęp będą mieć za pośrednictwem portalu ExtraParts.Deere.com, co z pewnością ułatwi im codzienną pracę, a dla klientów oznacza to skrócenie formalności w dostępie do części. Jeśli dealer w porozumieniu z klientem uzna, ze jest potrzeba wysyłki części bezpośrednio do klienta, będzie możliwość takiej finalizacji transakcji.
Jak na podstawie własnych doświadczeń podkreślają przedstawiciele branży, na podjęcie decyzji o zakupie danych części wpływ mają przede wszystkim takie czynniki, jak: dostępność, wiek i wartość sprzętu.
– Zależy nam na tym, by klienci mogli liczyć na wsparcie dealerów przez cały cykl życia maszyny. Dlatego też chcemy im dać w tym zakresie kilka możliwości. Po pierwsze są to oryginalne części i akcesoria John Deere wyprodukowane tylko dla John Deere i spełniające nasze wymogi jakościowe, specyfikacyjne i testy na żywotność. Po drugie, Reman, czyli części i podzespoły, które wykorzystują części oryginalne i są odbudowywane tak jak w specyfikacji dla nowych. Po trzecie części alternatywne, czyli części Vapormatic produkowane przez alternatywne fabryki, ale autoryzowane i dopasowane do maszyn John Deere i są dostępne z przeznaczeniem do maszyn „starszych” u autoryzowanego dealera John Deere – dodaje Mariusz Zieliński.
Rynek części zamiennych jest kluczowym elementem działalności Dealerów i firmy John Deere pod względem rentowności i dostarczania wyjątkowego doświadczenia klienta przez cały cykl życia produktu. Regułą jest dostępność części w ciągu 15 lat po wyprodukowaniu, ale też znacznie starszych.
Poszerzenie portfolio części wśród dealerów oznacza dla klientów końcowych istotne korzyści. Przede wszystkim rolnik w jednym miejscu będzie mógł zrealizować zakup części do maszyn ze wszystkich obszarów jego działalności. Lista dostawców części do różnych maszyn może tym samym zostać skrócona do jednego. To z kolei będzie wiązało się z lepszą dostępnością, a co za tym idzie oszczędnością czasu.
– Warto też dodać, że pracownicy dealera dysponują szeroką wiedzą techniczną i tym samym są w stanie doradzić klientowi w sprawach innych niż związane z maszynami John Deere. Jeden zaufany doradca znający biznes danego rolnika na pewno budzi większe zaufanie niż kilku w dodatku spotykanych znacznie rzadziej. Chcemy też, by nasi klienci mieli możliwość wyboru poziomu kosztów, z jakimi chcemy się zmierzyć przy naprawie czy eksploatacji maszyn w zależności od wieku i zużycia – kończy Mariusz Zieliński.
Wskazane wyżej korzyści, w praktyce sprowadzają się do najważniejszego – utrzymania gotowości floty, ograniczenie jakichkolwiek przestojów przy kosztach skrojonych dla możliwości każdego rolnika.
W portfolio części oferowanych przez John Deere i Kramp znajdują się wszystkie wiodące marki, takie jak: Case, New Holland, Claas, Holland, Deutz, najważniejsze marki pras, innych maszyn czy urządzeń. W przypadku każdych maszyn zapewniony jest błyskawiczny dostęp do części z listy podstawowej, a dostęp do pozostałych sprawdzany jest każdorazowo indywidualnie.

Czy kolejne nowoczesne gospodarstwo zostanie zlikwidowane decyzją urzędników podległych MRiRW?

SVI podwaja moce produkcyjne, otwierając drugi moduł szklarni w Zdunowie

Sytuacja w rolnictwie w 2024 i prognoza krótkookresowa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Farmacja

Zbrojeniówka i farmacja kluczowe dla bezpieczeństwa kraju. Polskie firmy walczą o pozycję w obu tych sektorach
Polska gospodarka stoi przed wieloma wyzwaniami – od inflacji i zmian legislacyjnych po dynamiczny rozwój technologii. W tym kontekście kluczową rolę odgrywają przedsiębiorcy, którzy nie tylko napędzają wzrost gospodarczy, ale również inwestują w innowacje, cyfryzację i zrównoważony rozwój. Z punktu widzenia bezpieczeństwa kraju jednymi z najważniejszych są branże zbrojeniowa i farmaceutyczna.
Konsument
Konsumenci zwracają uwagę na klasę energetyczną sprzętu AGD. To ma wpływ na ich rachunki

Duże AGD ma spory potencjał oszczędności prądu w gospodarstwach domowych i w całym systemie elektroenergetycznym – ocenia APPLiA Polska, związek pracodawców tej branży. Ze względu na postęp technologiczny dziś produkowane urządzenia w najlepszych klasach energetycznych zużywają 10–20 proc. prądu w porównaniu do urządzeń dostępnych 25 lat temu. Do stałego postępu w tym obszarze motywują też wymogi unijne, które z roku na rok się zaostrzają.
Prawo
Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa

Udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie na koniec 2024 roku wyniósł 18,4 proc. – wynika z danych 30% Club Poland. Zgodnie z dyrektywą Women on Boards, żeby zapewnić równowagę płci, 33 proc. wszystkich stanowisk zarządczych powinno być zajmowane przez osoby należące do niedostatecznie reprezentowanej płci. Sytuację kobiet powinny poprawić obowiązkowe parytety, transparentność rekrutacji oraz merytoryczne kryteria wyboru kandydata.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.