Kluczowe zmiany w sieci dealerskiej John Deere
- Firma John Deere znajduje się w trakcie zmian strukturalnych w sieci dealerskiej;
- W efekcie na terytorium Polski aktywnych będzie sześciu autoryzowanych dealerów;
- Dla klientów oznacza to jeszcze większe możliwości w zakresie prowadzenia biznesu i wsparcie profesjonalnego partnera
Zmiany w sieci dealerskiej, które John Deere sukcesywnie wprowadza wynikają z potrzeby wniesienia usług na jeszcze wyższy poziom oraz poszerzenia dostępności najnowocześniejszych technologii. Jest to klucz do rozwoju biznesów klientów amerykańskiego producenta maszyn rolniczych. Równie ważną rolę w codziennym wsparciu odgrywać będzie doświadczona i wysoko wykwalifikowana kadra, której doradztwo ma mieć jeszcze większy wpływ. Dlatego też ostatnie miesiące to czas intensywnej pracy, analiz oraz rozmów z partnerów, czego efektem jest reorganizacja sieci, która od 1 listopada 2021r. prezentować się będzie się następująco:
- Wanicki Serwis – terytorium województwa małopolskiego, podkarpackiego, świętokrzyskiego, śląskiego oraz wybrane obszary województw lubelskiego, łódzkiego, mazowieckiego oraz opolskiego
- Fricke Maszyny Rolnicze – terytorium województwa warmińsko – mazurskiego, podlaskiego oraz wybrane obszary województwa lubelskiego
- Agro-Efekt – terytorium województwa dolnośląskiego, opolskiego oraz wybrane obszary województw wielkopolskiego oraz lubuskiego
- Rol-Brat – terytorium województwa mazowieckiego
- Agro-Sieć Maszyny – terytorium województw pomorskiego, kujawsko – pomorskiego, zachodniopomorskiego oraz wybrane obszary województw lubuskiego, wielkopolskiego oraz mazowieckiego
- Małolepszy Group – terytorium województwa łódzkiego oraz wybrane obszary województw śląskiego oraz świętokrzyskiego
Wkrótce za pomocą własnych kanałów informacyjnych o szczegółach, w tym lokalizacji poszczególnych oddziałów poinformują sami dealerzy.
Dealer Jutra 3.0 – biznes na nowym, wyższym poziomie
Strategia Dealer Jutra 3.0 wdrażana jest od roku w Polsce i zakłada wzmocnienie sieci dealerskiej w Polsce i utworzenie struktur oddziałów, które rolnikom i przedsiębiorcom pozwolą poczynić znaczne postępy w prowadzeniu biznesu przy wykorzystaniu cyfryzacji, maszyn najwyższej klasy oraz zatrudnianiu wysoko wykwalifikowanych specjalistów.
Dla John Deere zachodzące zmiany to element strategii Dealer Jutra 3.0, będącego odpowiedzią na dynamicznie zmieniającą się rzeczywistość. Rolnicy stojąc przed podjęciem strategicznych, rozwojowych decyzji będą posiłkować się wiedzą opartą o zaawansowane rozwiązania rolnictwa precyzyjnego.

Rolnicy dostaną 70 procent dopłaty

Czy kolejne nowoczesne gospodarstwo zostanie zlikwidowane decyzją urzędników podległych MRiRW?

SVI podwaja moce produkcyjne, otwierając drugi moduł szklarni w Zdunowie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Kolejne 9 mld zł trafi na budowę i modernizację sieci energetycznych. Inwestycje pomogą wyeliminować ryzyko blackoutu
Modernizacja i cyfryzacja sieci to dziś jeden z priorytetów spółek energetycznych w Polsce. Inwestycje te wzmacniają odporność systemu elektroenergetycznego i ograniczają ryzyko blackoutu, analogicznego do tego, który niedawno miał miejsce w Hiszpanii, ale też umożliwiają przyłączenie większej ilości zielonych źródeł energii. Enea pozyskała właśnie niskooprocentowaną pożyczkę w ramach KPO w wysokości 9 mld zł, które przeznaczy na budowę i modernizację sieci w północnej i zachodniej Polsce.
Rolnictwo
Gminne komisje szacują już straty w uprawach spowodowane przez majowe przymrozki. Najbardziej poszkodowani są sadownicy

W maju przygruntowe przymrozki pojawiły się na terenie niemal całego kraju. W niektórych miejscach temperatura obniżała się nawet do kilku stopni na minusie. Straty w rolnictwie i sadownictwie są bardzo duże, w niektórych regionach kraju sięgają nawet 90 proc. Ucierpiały nie tylko owoce i zboża, ale też część warzyw. Trwają już przygotowania naborów dla rolników, którzy ponieśli straty w wyniku przymrozków.
Polityka
Kampania prezydencka na ostatniej prostej. Temat ochrony zdrowia na drugim planie

Zdaniem przedstawicieli Naczelnej Izby Lekarskiej temat ochrony zdrowia w kampanii prezydenckiej, prowadzonej przed I turą wyborów, zszedł na dalszy plan. Kandydaci na najwyższy urząd w Polsce nie podawali – poza tematem składki zdrowotnej – w tym obszarze konkretów, a skupili się na kampanijnych ogólnikach i zapewnieniach. Zabrakło poruszenia wielu ważnych kwestii dotyczących m.in. przyszłości zawodów medycznych, kształcenia lekarzy, walki z agresją wobec medyków czy pomysłów na skrócenie kolejek do specjalistów i poprawy finansowania.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.