Komunikaty PR

Kluczowe zmiany w sieci dealerskiej John Deere

2021-09-16  |  13:30
Biuro prasowe
Do pobrania IP_JD ( 0.12 MB )
  • Firma John Deere znajduje się w trakcie zmian strukturalnych w sieci dealerskiej;
  • W efekcie na terytorium Polski aktywnych będzie sześciu autoryzowanych dealerów;
  • Dla klientów oznacza to jeszcze większe możliwości w zakresie prowadzenia biznesu i wsparcie profesjonalnego partnera

 

 

Zmiany w sieci dealerskiej, które John Deere sukcesywnie wprowadza wynikają z potrzeby wniesienia usług na jeszcze wyższy poziom oraz poszerzenia dostępności najnowocześniejszych technologii. Jest to klucz do rozwoju biznesów klientów amerykańskiego producenta maszyn rolniczych. Równie ważną rolę w codziennym wsparciu odgrywać będzie doświadczona i wysoko wykwalifikowana kadra, której doradztwo ma mieć jeszcze większy wpływ. Dlatego też ostatnie miesiące to czas intensywnej pracy, analiz oraz rozmów z partnerów, czego efektem jest reorganizacja sieci, która od 1 listopada 2021r. prezentować się będzie się następująco:

 

  • Wanicki Serwis – terytorium województwa małopolskiego, podkarpackiego, świętokrzyskiego, śląskiego oraz wybrane obszary województw lubelskiego, łódzkiego, mazowieckiego oraz opolskiego
  • Fricke Maszyny Rolnicze – terytorium województwa warmińsko – mazurskiego, podlaskiego oraz wybrane obszary województwa lubelskiego
  • Agro-Efekt – terytorium województwa dolnośląskiego, opolskiego oraz wybrane obszary województw wielkopolskiego oraz lubuskiego
  • Rol-Brat – terytorium województwa mazowieckiego
  • Agro-Sieć Maszyny – terytorium województw pomorskiego, kujawsko – pomorskiego, zachodniopomorskiego oraz wybrane obszary województw lubuskiego, wielkopolskiego oraz mazowieckiego
  • Małolepszy Group – terytorium województwa łódzkiego oraz wybrane obszary województw śląskiego oraz świętokrzyskiego

 

 

Wkrótce za pomocą własnych kanałów informacyjnych o szczegółach, w tym lokalizacji poszczególnych oddziałów poinformują sami dealerzy.

 

 

Dealer Jutra 3.0 – biznes na nowym, wyższym poziomie

 

Strategia Dealer Jutra 3.0 wdrażana jest od roku w Polsce i zakłada wzmocnienie sieci dealerskiej w Polsce i utworzenie struktur oddziałów, które rolnikom i przedsiębiorcom pozwolą poczynić znaczne postępy w prowadzeniu biznesu przy wykorzystaniu cyfryzacji, maszyn najwyższej klasy oraz zatrudnianiu wysoko wykwalifikowanych specjalistów.

 

Dla John Deere zachodzące zmiany to element strategii Dealer Jutra 3.0, będącego odpowiedzią na dynamicznie zmieniającą się rzeczywistość. Rolnicy stojąc przed podjęciem strategicznych, rozwojowych decyzji będą posiłkować się wiedzą opartą o zaawansowane rozwiązania rolnictwa precyzyjnego.

 

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Rolnictwo Rolnicy dostaną 70 procent dopłaty Biuro prasowe
2025-03-12 | 06:00

Rolnicy dostaną 70 procent dopłaty

Resort rolnictwa zapowiedział kontynuację dofinansowywania ubezpieczenia zwierząt gospodarskich od chorób zakaźnych, rozpoczętego w 2025 roku. Dopłata ponownie wyniesie 70
Rolnictwo Czy kolejne nowoczesne gospodarstwo zostanie zlikwidowane decyzją urzędników podległych MRiRW?
2024-12-17 | 14:00

Czy kolejne nowoczesne gospodarstwo zostanie zlikwidowane decyzją urzędników podległych MRiRW?

Jedna z najnowocześniejszych instalacji rolniczych w kraju - magazyn zbożowy w Goli k. Gostynia w woj. wielkopolskim należący do gospodarstwa Top Farms Wielkopolska,
Rolnictwo SVI podwaja moce produkcyjne, otwierając drugi moduł szklarni w Zdunowie
2024-12-02 | 01:00

SVI podwaja moce produkcyjne, otwierając drugi moduł szklarni w Zdunowie

SVI podwaja moce produkcyjne, otwierając drugi moduł szklarni w Zdunowie. Firma już zapowiada kolejne inwestycje Dzięki uruchomieniu drugiego modułu szklarni w podwarszawskim Zdunowie,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.