Lider pszczelarstwa w Polsce
PREMIO ANNA KORZEŃ
Zielna
05-079 Okuniew
anna.korzen|agencjapremio.pl| |anna.korzen|agencjapremio.pl
0504069870
www.agencjapremio.pl
Dwanaście lat działalności i ponad 3000 uli – tyle potrzebowali Miodziarze, aby Pasieki Rodziny Sadowskich stały się nie tylko rozpoznawalną i najchętniej kupowaną przez konsumentów marką naturalnych miodów, ale także największym gospodarstwem pasiecznym w Polsce.
SŁODKA REWOLUCJA
W ciągu 12 lat od zakupu pierwszego ula stali się liderem polskiego pszczelarstwa. Osiągnięcie tego w jednej z najstarszych i najbardziej tradycyjnych dziedzin gospodarki wydawało się niemożliwe, a jednak okazuje się, że to właśnie nowicjusze pełni pasji byli w stanie prześcignąć budowane przez wiele pokoleń firmy. Pasieki Rodziny Sadowskich stały się pionierami innowacyjnego podejścia do miodu jako produktu. Ich miody smakowe zapoczątkowały w pszczelarstwie prawdziwą rewolucję rzemieślniczą, a miód stał się modnym i atrakcyjnym darem natury. O powodzeniu miodów z Pasiek Rodziny Sadowskich zadecydowały doskonała jakość produktów i wyjątkowy, niebanalny design opakowań. Prawdziwy miód wielokwiatowy, wzbogacony malinami, cynamonem lub miętą awansował do kategorii unikalnych i pożądanych produktów kulinarnych. Naturalne i wiarygodne źródło ich pochodzenia, niecodzienne smaki oraz nieustannie rozszerzane portfolio oferowanych produktów sprawiły, że Pasieki Rodziny Sadowskich są symbolem rzemieślniczego przewrotu.
„Zanim rozpoczęliśmy działalność, pszczelarstwo kojarzyło się jako dość niszowe zajęcie dla pasjonatów. My oczywiście tę pasję posiadamy do dziś, lecz startując w tej branży znaleźliśmy dodatkowo pomysł i odwagę, aby zaoferować konsumentom coś nowego: miód, jakiego nie było nigdy wcześniej. Miód z dodatkiem liofilizowanych przypraw i owoców szybko zachwycił klientów, a entuzjastyczne opinie konsumentów sprawiły, że sprzedaż rosła bardzo dynamicznie. Firma zaczęła rozwijać się w tempie błyskawicznym, a my musieliśmy temu sprostać” – wspomina Arek Sadowski, założyciel Pasiek Rodziny Sadowskich, i dodaje
„W bardzo krótkim czasie stanęliśmy przed wyzwaniem zmiany skali, w jakiej działaliśmy. Wzrost firmy skutkował koniecznością dostosowania do nowych warunków wszystkich elementów funkcjonowania gospodarstwa, począwszy od podstawowej kwestii, jaką jest opieka nad pszczołami, zapewnienie im komfortowych warunków bytowania i chronienie ich przed chorobami, poprzez zbieranie miodu i jego przechowywanie oraz pakowanie, a na zagadnieniach biznesowych, jak koordynacja sprzedaży i marketing skończywszy. Dumą napawa nas fakt, że rosnąc 500% rocznie nie zgubiliśmy naszej filozofii działania, zachowując wszystkie walory lokalnego, prawdziwego pszczelarstwa
PASIEKI DZIŚ
Dziś Pasieki Rodziny Sadowskich to dobrze zorganizowane, rozwinięte przedsiębiorstwo, oferujące przede wszystkim naturalne, wysokiej jakości produkty pszczele, pozyskiwane w zgodzie z naturą i z poszanowaniem środowiska. Kilkudziesięcioosobowy zespół czuwa nad kondycją 150 milionów pszczół, chroni je przed chorobami oraz dba o właściwy wybór pożytków w okresie miodnym. Sprawna organizacja miodobrań, przechowywanie miodu liczonego już w hektolitrach oraz jego pakowanie i dystrybucja odbywa się na terenie nowopowstałego kompleksu budynków produkcyjnych, magazynowych i biurowych. Rozwój nowoczesnej infrastruktury pozwolił na rozszerzanie oferty firmy. Od niedawna pod marką Manufaktura Rodziny Sadowskich można zaopatrzyć się w produkty z nowych kategorii zdrowej, naturalnej żywności, czyli kawy ziarniste jakości specialty, oleje tłoczone na zimno oraz owocowe octy żywe
RAZEM MOŻEMY WIĘCEJ
Siła marki Pasiek Rodziny Sadowskich tkwi w zaufaniu, jakim obdarzają je konsumenci. Dbając o najlepszą jakość produktów założyciele nie zapominają, jak ważne jest pielęgnowanie ideałów, które przyświecały im od początku. Troska o populację pszczół i ochrona środowiska to elementy wpisane w DNA marki. Miodziarze każdego dnia opiekują się pszczołami, zapewniając im przyjazne warunki życia i dbając o ich dobrą kondycję. Stąd szczególny nacisk kładą na zachowania odpowiedzialne ekologicznie. W pasiekach nie stosują chemii ani antybiotyków, miód sprzedają wyłącznie w szklanych słoikach, które w wielu gospodarstwach domowych zyskują następnie drugie życie i są wielokrotnie wykorzystywane choćby do przechowywania przetworów, a wszystkie produkty są wysyłane klientom w opakowaniach biodegradowalnych, bez użycia plastiku. Zaproszeniem do wspólnej troski o środowisko są także saszetki z nasionami miododajnych roślin, które w okresie od kwietnia do czerwca dołączane są do indywidualnych zamówień w sklepie internetowym. Każdy może dzięki temu wysiać kwietną łąkę i w prosty sposób wesprzeć pszczoły i inne zapylacze.
Pasieki Rodziny Sadowskich oferują także rozwiązania klientom korporacyjnym. Opierając je na koncepcie patronatu zachęcają firmy do wspólnego działania na rzecz zwiększenia populacji pszczół w wędrownych pasiekach oraz promocję profesjonalnego pszczelarstwa. Dzięki temu ochrona środowiska naturalnego może stać się elementem nowoczesnej strategii CSR, przyczyniając się w ten sposób do budowania wizerunku firmy odpowiedzialnej społecznie.
Marka Pasieki Rodziny Sadowskich oferuje miody tradycyjne, takie jak: wielokwiatowy, lipowy czy gryczany, lecz to miody z dodatkami sprawiły, że zdobyła serca konsumentów. Niezwykłe połączenia takich smaków jak: miód z imbirem i czosnkiem, miód z miętą, kakao lub maliną oraz pełna finezji estetyka opakowań zachwycają nawet najbardziej wymagających wielbicieli tego słodkiego przysmaku. Flagowym produktem Pasiek Rodziny Sadowskich są zestawy miodów, które klienci komponują według własnego uznania. Pakowane w stylowe kartoniki z łyżeczką i nabierakiem do miodu lub eleganckie drewniane skrzyneczki dają możliwość pełnej personalizacji, z jednoczesnym zachowaniem spójnej szaty graficznej, zgodnie z oczekiwaniami zarówno klientów indywidualnych, jak i korporacyjnych.
Czy kolejne nowoczesne gospodarstwo zostanie zlikwidowane decyzją urzędników podległych MRiRW?
SVI podwaja moce produkcyjne, otwierając drugi moduł szklarni w Zdunowie
Sytuacja w rolnictwie w 2024 i prognoza krótkookresowa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
IT i technologie
W Krakowie powstało centrum operacyjne cyberbezpieczeństwa. Sektor małych i średnich firm zyska dostęp do specjalistycznych usług [DEPESZA]
Security Operations Center, które zostało uruchomione w ramach Centrum Technologicznego Hitachi w Krakowie, ma zapewnić firmom dostęp do usług specjalistów w zakresie cyberbezpieczeństwa, bez konieczności tworzenia własnych działów IT. Dla przedsiębiorstw outsourcing tego typu zadań jest rozwiązaniem, które pozwala uniknąć wysokich nakładów inwestycyjnych, zabezpieczyć się przed coraz intensywniejszymi atakami hakerów, a także sprostać wymogom legislacyjnym.
Edukacja
Podwyżki wynagrodzeń nie rozwiążą problemu niedoboru nauczycieli. Ważny jest też prestiż zawodu i obciążenie obowiązkami
Niski poziom wynagrodzenia nauczycieli w porównaniu z innymi zawodami to tylko jeden z czynników, które wpływają na niedobór kadr pedagogicznych w różnych krajach. Z analizy naukowców z Wielkiej Brytanii wynika, że popularne strategie szybkich rozwiązań, takie jak programy stypendialne, nie działają w długiej perspektywie. Potrzebne jest więc nie tylko zwiększenie płac, ale i budowanie prestiżu tego zawodu, by osoby, które mają predyspozycje do jego wykonywania, nie bały się obierać takiej ścieżki kariery zawodowej.
Fundusze unijne
Coraz więcej inwestorów stawia na budownictwo modułowe. Kolejne dwa lata powinny przynieść duże wzrosty
Do 2030 roku rynek budownictwa modułowego ma osiągnąć wartość 7 mld zł – szacuje firma Spectis. Szczególnie ten i przyszły rok będą dla niego korzystne ze względu na duży napływ środków z KPO, których wydatkowanie wiąże się z ograniczeniami czasowymi. Presja kosztowa i czasowa oraz otwartość na nowe technologie może skłonić inwestorów indywidualnych i instytucjonalnych do zwrotu w kierunku budynków modułowych.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.