Komunikaty PR

Lider pszczelarstwa w Polsce

2021-07-28  |  15:00
Biuro prasowe
Kontakt
Anna Korzeń
PREMIO ANNA KORZEŃ

Zielna
05-079 Okuniew
anna.korzen|agencjapremio.pl| |anna.korzen|agencjapremio.pl
0504069870
www.agencjapremio.pl

Dwanaście lat działalności i ponad 3000 uli – tyle potrzebowali Miodziarze, aby Pasieki Rodziny Sadowskich stały się nie tylko rozpoznawalną  i najchętniej kupowaną przez konsumentów marką naturalnych miodów, ale także największym gospodarstwem pasiecznym w Polsce.

SŁODKA REWOLUCJA

W ciągu 12 lat od zakupu pierwszego ula stali się liderem polskiego pszczelarstwa.  Osiągnięcie tego w jednej z najstarszych i najbardziej tradycyjnych dziedzin gospodarki wydawało się niemożliwe,  a jednak okazuje się, że to właśnie nowicjusze pełni pasji byli w stanie prześcignąć budowane przez wiele pokoleń firmy. Pasieki Rodziny Sadowskich stały się pionierami innowacyjnego podejścia do miodu jako produktu. Ich miody smakowe zapoczątkowały w pszczelarstwie prawdziwą rewolucję rzemieślniczą, a miód stał się modnym i atrakcyjnym darem natury. O powodzeniu miodów z Pasiek Rodziny Sadowskich zadecydowały doskonała jakość produktów i wyjątkowy, niebanalny design opakowań. Prawdziwy miód wielokwiatowy, wzbogacony malinami, cynamonem lub miętą awansował do kategorii unikalnych i pożądanych produktów kulinarnych. Naturalne i wiarygodne źródło ich pochodzenia, niecodzienne smaki oraz nieustannie rozszerzane portfolio oferowanych produktów sprawiły, że Pasieki Rodziny Sadowskich są symbolem rzemieślniczego przewrotu.

Zanim rozpoczęliśmy działalność,  pszczelarstwo kojarzyło się jako dość niszowe zajęcie dla pasjonatów. My oczywiście  tę pasję posiadamy do dziś, lecz startując w tej branży znaleźliśmy dodatkowo pomysł i odwagę, aby zaoferować konsumentom coś nowego: miód, jakiego nie było nigdy wcześniej. Miód z dodatkiem liofilizowanych przypraw i owoców szybko zachwycił klientów, a entuzjastyczne opinie konsumentów sprawiły, że sprzedaż rosła bardzo dynamicznie. Firma zaczęła rozwijać się w tempie błyskawicznym, a my musieliśmy temu sprostać” – wspomina Arek Sadowski, założyciel Pasiek Rodziny Sadowskich, i dodaje
W bardzo krótkim czasie stanęliśmy przed wyzwaniem zmiany skali, w jakiej działaliśmy. Wzrost firmy skutkował koniecznością dostosowania do nowych warunków wszystkich elementów funkcjonowania gospodarstwa, począwszy od podstawowej kwestii, jaką jest opieka nad pszczołami, zapewnienie im komfortowych warunków bytowania i chronienie ich przed chorobami, poprzez zbieranie miodu i jego przechowywanie oraz pakowanie, a na zagadnieniach biznesowych,  jak koordynacja sprzedaży i marketing skończywszy. Dumą napawa nas fakt, że rosnąc 500% rocznie nie zgubiliśmy naszej filozofii działania, zachowując wszystkie walory lokalnego, prawdziwego pszczelarstwa

PASIEKI DZIŚ

Dziś Pasieki Rodziny Sadowskich to dobrze zorganizowane, rozwinięte przedsiębiorstwo, oferujące przede wszystkim naturalne, wysokiej jakości produkty pszczele, pozyskiwane w zgodzie z naturą i z poszanowaniem środowiska. Kilkudziesięcioosobowy zespół czuwa nad kondycją 150 milionów pszczół, chroni je przed chorobami oraz dba o właściwy wybór pożytków w okresie miodnym. Sprawna organizacja miodobrań, przechowywanie miodu liczonego już w hektolitrach oraz jego pakowanie i dystrybucja odbywa się na terenie nowopowstałego kompleksu budynków produkcyjnych, magazynowych i biurowych. Rozwój nowoczesnej infrastruktury pozwolił na rozszerzanie oferty firmy. Od niedawna pod marką Manufaktura Rodziny Sadowskich można zaopatrzyć się w produkty z nowych kategorii zdrowej, naturalnej żywności, czyli kawy ziarniste jakości specialty, oleje tłoczone na zimno oraz owocowe octy żywe

RAZEM MOŻEMY WIĘCEJ

Siła marki Pasiek Rodziny Sadowskich tkwi w zaufaniu, jakim obdarzają je konsumenci. Dbając o najlepszą jakość produktów założyciele nie zapominają, jak ważne jest pielęgnowanie ideałów, które przyświecały im od początku. Troska o populację pszczół i ochrona środowiska to elementy wpisane w DNA marki. Miodziarze każdego dnia opiekują się pszczołami, zapewniając im przyjazne warunki życia i dbając o ich dobrą kondycję. Stąd szczególny nacisk kładą na zachowania odpowiedzialne ekologicznie. W pasiekach nie stosują chemii ani antybiotyków, miód sprzedają wyłącznie w szklanych słoikach, które w wielu gospodarstwach domowych zyskują następnie drugie życie i są wielokrotnie wykorzystywane choćby do przechowywania przetworów,  a wszystkie produkty są wysyłane klientom w opakowaniach biodegradowalnych, bez użycia plastiku. Zaproszeniem do wspólnej troski o środowisko są także saszetki z nasionami miododajnych roślin, które w okresie od kwietnia do czerwca dołączane są do indywidualnych zamówień w sklepie internetowym. Każdy może dzięki temu wysiać kwietną łąkę i w prosty sposób wesprzeć pszczoły i inne zapylacze.

Pasieki Rodziny Sadowskich oferują także rozwiązania klientom korporacyjnym. Opierając je na koncepcie patronatu zachęcają firmy do wspólnego działania na rzecz zwiększenia populacji pszczół w wędrownych pasiekach oraz promocję profesjonalnego pszczelarstwa. Dzięki temu ochrona środowiska naturalnego może stać się elementem nowoczesnej strategii CSR, przyczyniając się w ten sposób do budowania wizerunku firmy odpowiedzialnej społecznie.

 

Marka Pasieki Rodziny Sadowskich oferuje  miody tradycyjne, takie jak: wielokwiatowy, lipowy czy gryczany,  lecz to miody z dodatkami sprawiły, że zdobyła serca konsumentów. Niezwykłe połączenia takich smaków jak:  miód z imbirem i czosnkiem, miód z miętą, kakao lub maliną oraz pełna finezji estetyka opakowań zachwycają nawet najbardziej wymagających wielbicieli tego słodkiego przysmaku. Flagowym produktem Pasiek Rodziny Sadowskich są zestawy miodów, które klienci komponują według własnego uznania. Pakowane w stylowe kartoniki z łyżeczką i nabierakiem do miodu lub eleganckie drewniane skrzyneczki dają możliwość pełnej personalizacji, z jednoczesnym zachowaniem spójnej szaty graficznej, zgodnie z oczekiwaniami zarówno klientów indywidualnych, jak i korporacyjnych.

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PREMIO ANNA KORZEŃ
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Rolnictwo SVI podwaja moce produkcyjne, otwierając drugi moduł szklarni w Zdunowie Biuro prasowe
2024-12-02 | 01:00

SVI podwaja moce produkcyjne, otwierając drugi moduł szklarni w Zdunowie

SVI podwaja moce produkcyjne, otwierając drugi moduł szklarni w Zdunowie. Firma już zapowiada kolejne inwestycje Dzięki uruchomieniu drugiego modułu szklarni w podwarszawskim Zdunowie,
Rolnictwo Sytuacja w rolnictwie w 2024 i prognoza krótkookresowa
2024-11-26 | 15:30

Sytuacja w rolnictwie w 2024 i prognoza krótkookresowa

Santander Leasing zaprezentował z analizę AGROskop dotyczącą bieżącej sytuacji w rolnictwie, w tym uwzględniającą otoczenie makroekonomiczne oraz koniunkturę i inwestycje oraz prognozę
Rolnictwo Lignosulfoniany – moc natury w nawozach dolistnych foliQ
2024-10-29 | 14:00

Lignosulfoniany – moc natury w nawozach dolistnych foliQ

Współczesne rolnictwo stale poszukuje rozwiązań, które jednocześnie zwiększają plonowanie upraw i są przyjazne dla środowiska. Na tym tle wyróżnia się technologia

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Konkurencyjność UE priorytetem nowej Komisji Europejskiej. Wśród barier do eliminacji nadmierna biurokracja

Komisja Europejska w nowym składzie, pod wodzą Ursuli von der Leyen, właśnie rozpoczyna swoją kadencję. Zgodnie z zapowiedziami ma się skupić na ożywieniu stojącej w miejscu gospodarki UE, zwiększeniu konkurencyjności, odblokowaniu inwestycji i zniwelowaniu luki innowacyjnej dzielącej ją od Stanów Zjednoczonych i Chin. Dużym wyzwaniem będzie także zmniejszenie uciążliwej biurokracji, również w dostępie do europejskich funduszy.

Infrastruktura

Stan budynków w Polsce poprawia się zbyt wolno. Ma to negatywny wpływ na klimat i zdrowie mieszkańców

W ciągu ostatnich ośmiu lat kluczowe statystyki dotyczące stanu budownictwa i zdrowia publicznego na poziomie UE się nie poprawiły. Budynki nadal zużywają zbyt dużo energii, emitują coraz więcej gazów cieplarnianych, a liczba inwestycji w poprawę efektywności energetycznej wręcz maleje, co skutkuje coraz niższym rocznym wskaźnikiem renowacji. Tym samym budynki w Europie nadal nie zapewniają ich użytkownikom zdrowych i komfortowych warunków, co przekłada się na gorsze samopoczucie i problemy zdrowotne – pokazuje najnowsza, ósma edycja raportu „Barometr zdrowych budynków”.

Problemy społeczne

40 proc. Polaków nie czuje się zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby. Obawiają się problemów z dostępem do leczenia i jego finansowaniem

Większość Polaków obawia się chorób cywilizacyjnych, takich jak nowotwory i choroby sercowo-naczyniowe. Niemal 40 proc. nie czuje się w pełni zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby – wynika z badania zleconego przez Nationale-Nederlanden. Badani obawiają się nie tylko braku zabezpieczenia finansowego, lecz także problemów z uzyskaniem pomocy lekarskiej i dostępem do badań. W odpowiedzi na te potrzeby Nationale-Nederlanden i Grupa LUX MED stworzyły we współpracy ofertę ubezpieczeniową łączącą pomoc finansową i usługi medyczne.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.