Komunikaty PR

Szkolenia dla kobiet z obszarów wiejskich

2022-12-07  |  16:36
Biuro prasowe

Akcje charytatywne, lokalne festyny, okolicznościowe pikniki, promocja produktów lokalnych
i regionalnych czy warsztaty dla dzieci i seniorów – to główne aktywności kół gospodyń wiejskich i innych organizacji pozarządowych działających na terenach wiejskich, które pozwalają im kultywować
i promować lokalną kulturę wśród mieszkańców oraz wspierać rozwój aktywności społeczno-obywatelskiej. Kobiety są filarami tych organizacji. Dlatego zapraszamy je na szkolenia, podczas których nabędą umiejętności myślenia projektowego, aby łatwiej im było zaplanować swoje działania. Zdobędą także odpowiednie przygotowanie do pisania wniosków i pozyskiwania funduszy.

 

Zapraszamy kobiety zaangażowane społecznie, mieszkające na obszarach wiejskich w województwach: dolnośląskim, podlaskim, mazowieckim, zachodniopomorskim, wielkopolskim, warmińsko-mazurskim, pomorskim, kujawsko-pomorskim do udziału w szkoleniach pn. „ABC tworzenia, pisania i realizacji projektów”, które odbędą się:

  • 03-05.02.2023 – Warszawa (woj. mazowieckie)
  • 10-12.02.2023 – Gdańsk (woj. pomorskie)
  • 03-05.03.2023 – Olsztyn (woj. warmińsko-mazurskie)
  • 03-05.03.2023 – Poznań (woj. wielkopolskie)
  • 14-16.04.2023 – Wrocław (woj. dolnośląskie)
  • 12-14.05.2023 – Białystok (woj. podlaskie)
  • 19-21.05.2023 – Toruń (woj. kujawsko-pomorskie)
  • 19-21.05.2023 – Grodno k. Międzyzdrojów (woj. zachodniopomorskie)

Celem warsztatów jest wsparcie kobiet – ich potencjału i przedsiębiorczości poprzez przekazanie im wiedzy i praktycznych umiejętności przydatnych w ich codziennej działalności społecznej. Podczas szkoleń przedstawione zostaną zagadnienia dotyczące myślenia projektowego, pisania wniosków o dofinansowanie, budżetowania projektów, określania celów i efektów inicjatyw. Poruszona zostanie także tematyka związana z tworzeniem strategii promocji produktu lokalnego i współpracy z partnerami.

Rekrutacja prowadzona jest w dwóch etapach:

  • w terminie 6-20 grudnia 2022r.– dla województw: mazowieckiego, pomorskiego, wielkopolskiego i warmińsko-mazurskiego
  • w terminie 1-15 marca 2023r.– dla województw podlaskiego, zachodniopomorskiego, kujawsko-pomorskiego i dolnośląskiego.

Więcej szczegółów na temat zasad udziału w projekcie i procesu rekrutacji dostępnych jest na stronie: https://efrwp.pl/projekty/abc-tworzenia-pisania-i-realizacji-projektow/zasady-rekrutacji/.

 

- Zaangażowanie kobiet w życie społeczne na wsi jest niezwykle istotne z perspektywy rozwoju obszarów wiejskich. Należy wspierać ich potencjał i przedsiębiorczość. Do udziału w projekcie zapraszamy wszystkie kobiety, niezależnie od wieku, pozycji zawodowej czy sytuacji życiowej. Program szkoleniowy został opracowany tak, aby umożliwić uczestniczkom zdobycie nowych kompetencji oraz poczucie większej pewności siebie. Zdobytą podczas warsztatów wiedzę będą mogły zastosować w praktyce, a przez to odważniej działać samodzielnie, skutecznie i aktywnie rozwijając się oraz realizując swoje cele wobec lokalnej społeczności - mówi Krzysztof Podhajski, prezes zarządu Fundacji Europejski Fundusz Rozwoju Wsi Polskiej.

 

Więcej informacji o projekcie dostępnych jest na stronie: www.efrwp.pl. Instytucją odpowiedzialną za treść komunikatu jest Fundacja Europejski Fundusz Rozwoju Wsi Polskiej.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Rolnictwo XXV jubileuszowa edycja Wystawy AGRO SHOW Biuro prasowe
2024-09-26 | 12:52

XXV jubileuszowa edycja Wystawy AGRO SHOW

XXV jubileuszowa edycja Wystawy AGRO SHOW – podsumowanie wystawy Tegoroczna XXV jubileuszowa edycja Międzynarodowej Wystawy Rolniczej AGRO SHOW odbyła się w dniach 20-22 września na
Rolnictwo Badania: Jak kupują rolnicy? Mniej ufni i bardziej patriotyczni
2024-09-24 | 10:30

Badania: Jak kupują rolnicy? Mniej ufni i bardziej patriotyczni

Dobre, bo polskie – nie wydaje się w przypadku rolników tylko marketingowym sloganem. Tylko dla co dziewiątego z nich pochodzenie produktów nie ma znaczenia – wynika z
Rolnictwo Nawet 2 miliardy pomidorów trafi do fabryki Kraft Heinz w Pudliszkach
2024-09-06 | 13:05

Nawet 2 miliardy pomidorów trafi do fabryki Kraft Heinz w Pudliszkach

Trwają właśnie zbiory tegorocznych pomidorów. W Pudliszkach i okolicach około 150 lokalnych gospodarzy przystąpiło do prac na polach. Mimo trudnych warunków pogodowych,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Konsument

Z roku na rok rośnie odsetek Polaków segregujących odpady. Nie zawsze jednak robią to prawidłowo [DEPESZA]

Już 97 proc. Polaków deklaruje, że segreguje odpady – wynika z badania SW Research na zlecenie Fundacji ProKarton. To o 5 pkt proc. więcej niż w 2023 roku. Rośnie również świadomość dotycząca recyklingu kartonów do płynnej żywności, a 58 proc. osób deklaruje, że prawidłowo wyrzuca je do żółtego pojemnika. Wciąż jednak pojawiają się wątpliwości co do tego, jak segregować poszczególne odpady do konkretnych pojemników. – Frakcje z poszczególnych pojemników są niekiedy zanieczyszczone innymi odpadami, co utrudnia proces sortowania i obniża jakość surowca do recyklingu – ocenia Łukasz Sosnowski, prezes Fundacji ProKarton.

DlaWas.info

Konsument

Polacy na bakier z higieną cyfrową. To przekłada się na zdrowie fizyczne i psychiczne, szczególnie młodych

Smartfony, monitory komputera, telewizory podłączone do sieci lub konsoli do gier mogą negatywnie wpływać na zdrowie zarówno fizyczne, jak i psychiczne – twierdzą lekarze. Dodatkowo nadużywanie elektronicznych gadżetów może niekorzystnie wpływać na nawyki żywieniowe. Między innymi z tego powodu coraz więcej mówi się o potrzebie higieny cyfrowej. Jej brak może prowadzić do poważnych konsekwencji.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.