Roślinny Vege krem - nowość w kawiarniach Costa Coffee
Do menu Costa Coffee dołącza zupełna nowość - Latte z Vege kremem, czyli idealny roślinny odpowiednik kawy z mlekiem i bitą śmietaną. Ta całkowicie wegańska propozycja od firmy Upfield została wprowadzona do menu wraz z nową Wiosenną Kampanią marki. Propozycja nie zawiera produktów pochodzenia zwierzęcego i jest już dostępna do skosztowania w wybranych kawiarniach Costa Coffee.
Nowa jakość prosto z natury
Latte z Vege kremem to pierwsza w całości wegańska propozycja, która łączy dobrze znaną mieszankę kawy Mocha Italia z roślinną śmietanką Flora Plant od firmy Upfield, dostępna w kawiarniach Costa Coffee. Jej smak i konsystencja niczym nie odstępują klasycznej bitej śmietanie z mleka. Latte z Vege kremem standardowo przyrządzana jest na bazie napoju sojowego, jednak bez problemu może zostać przygotowana na innym dostępnym w kawiarni zamienniku mleka krowiego – m.in. na napoju owsianym, migdałowym oraz kokosowo-sojowym.
- Jako bariści Costa Coffee chcemy oferować naszym Gościom coraz to nowe wrażenia smakowe i stale ich zaskakiwać. Latte z Vege kremem to pierwsza w całości wegańska propozycja – roślinny odpowiednik kawy z mlekiem i bitą śmietaną. Przygotowana jest w całości ze składników, które nie są pochodzenia zwierzęcego. Decydując się na tę pyszną, nową propozycję z naszego menu, osoby na diecie wegańskiej po raz pierwszy mogą cieszyć się konsystencją bitej śmietany w wydaniu roślinnym. - mówi Adrian Leszek, Head Barista Costa Coffee.
Latte Vege krem jest częścią stale powiększającej się oferty produktów Costa Coffee, skierowanych do osób na diecie wegańskiej, która z każdym dniem zyskuje w Polsce nowych zwolenników. Nowa propozycja w menu kawiarni jest również idealnym przykładem tego, że odchodząc od produktów pochodzenia zwierzęcego nie tracimy żadnych walorów smakowych i możemy cieszyć się ulubionymi produktami w zgodzie z własnymi postanowieniami.
Costa Coffee zaprasza wszystkich fanów roślinnych alternatyw do odkrywania nowych smaków z Kampanii Wiosennej oraz do wizyt w kawiarniach i zamawiania na wynos.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Poparcie dla UE rekordowo wysokie, mimo wzrostu populizmu. Społeczeństwo oczekuje większego zaangażowania w kwestie bezpieczeństwa
Badanie Parlamentu Europejskiego wskazuje na rekordowe poparcie Europejczyków dla Unii Europejskiej. Ma to związek z rosnącymi zagrożeniami z zewnątrz, czyli np. bliskością wojny rosyjsko-ukraińskiej. Jednocześnie do głosu wewnątrz UE coraz częściej dochodzą ruchy populistyczne, za sprawą których więcej obywateli państw członkowskich przyjmuje eurosceptyczną postawę. Dużą rolę odgrywają więc dialog ze społeczeństwem i jego edukacja.
Problemy społeczne
60 proc. młodych ludzi chce posiadać mieszkanie na własność. Główna bariera to brak wkładu własnego

Posiadanie własnego mieszkania jest aspiracją większości młodych Polaków – wskazują dane badaczy z SGH. Jednak ze względów finansowych jest ono dostępne dla części z nich, a na dodatek wiąże się ze zobowiązaniem na kilkadziesiąt lat. W luce czynszowej, czyli w sytuacji, gdy kogoś nie stać na zakup własnego M, ale jest zbyt bogaty na mieszkanie komunalne, jest ok. 35 proc. społeczeństwa. I to dla tej grupy potrzebna jest oferta państwa. Budownictwo społeczne mogłoby być alternatywą, ale nie odpowiada na potrzebę posiadania nieruchomości na własność.
Infrastruktura
Trwają prace nad europejską strategią odporności wodnej. Projekt ma być gotowy przed latem

Komisja Europejska ma w najbliższych tygodniach przedstawić strategię na rzecz zwiększenia odporności na niedobory wody. PE na majowej sesji przyjął zalecenia w tym zakresie, w których opowiada się za ambitną odpowiedzią na te wyzwania. Jak podkreśla europoseł PO Andrzej Buła, chodzi przede wszystkim o oszczędzanie wody i dbanie o jej jakość, a także o zapewnienie odpowiedniego finansowania odporności wodnej.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.