Rozpoczął się „Sezon na ROCKWOOL” – wykonawcy mogą odbierać atrakcyjne nagrody!
Rozpoczął się „Sezon na ROCKWOOL”
– wykonawcy mogą odbierać atrakcyjne nagrody!
Jeżeli jesteś wykonawcą ociepleń domów jednorodzinnych, nie przegap okazji do zdobycia atrakcyjnych nagród od ROCKWOOL! Rozpoczął się „Sezon na ROCKWOOL” - kolejna edycja doskonale znanej wykonawcom akcji, w której za zgłoszenie ocieplenia jednorodzinnego domu wełną skalną ROCKWOOL, otrzymują oni atrakcyjne nagrody, przydatne w codziennej pracy. W puli nagród do wyboru jest aż 5 zestawów, każdy więc znajdzie coś dla siebie. Zasady są niezwykle proste – zobacz co musisz zrobić, aby wygrać!
„Sezon na ROCKWOOL” to akcja skierowana do fachowców pracujących przy ociepleniach domów jednorodzinnych. Mogą wziąć w niej udział wykonawcy zajmujący się izolacją poddaszy, ścian zewnętrznych, a także nadmuchem wełny skalnej. Niemal codziennie się z nimi komunikujemy i wsłuchujemy w ich potrzeby. Atrakcyjne nagrody oferowane w akcji są formą podziękowania za profesjonalizm i zaangażowanie, które wykonawcy wkładają w swoją pracę z wełną skalną ROCKWOOL każdego dnia. Mamy nadzieję, że przypadną im do gustu i w najbliższym czasie będą mieli okazje do zgłaszania swoich realizacji na produktach ROCKWOOL. - mówi Łukasz Glapa, Dyrektor Marketingu Europy Środkowej i Wschodniej w ROCKWOOL.
W Polsce rocznie buduje się od 60.000 do 80.000 nowych domów jednorodzinnych. Aktualne warunki techniczne sprawiają, że ich właściciele zatroszczyć muszą się o odpowiednią izolację. Na czasie jest również termomodernizacja istniejących domów. Wyniki badania przeprowadzonego dla ROCKWOOL Polska* wskazują, że priorytetem na liście zadań związanych z remontem staje się dla Polaków docieplenie ścian zewnętrznych i dachu budynków jednorodzinnych. Szacuje się, że tych, które tego wymagają jest w naszym kraju nawet 3,5 miliona. Takie inwestycje wspierają rządowe programy takie jak „Ulga Termomodernizacyjna” czy „Czyste Powietrze”. Dlatego też okazji do realizacji ociepleń wełną skalną i udziału w akcji ROCKWOOL nie zabraknie.
W tej edycji akcji dla wykonawców ROCKWOOL oferuje następujące nagrody:
Zestaw z plecakiem – dzięki niemu transport np. posiłków do pracy będzie bardziej komfortowy. Do tego kubek i butelka na napoje, szczególnie ważne podczas zbliżających się upałów. W zestawie znajdują się: - Plecak 4F z kieszenią na laptopa, o pojemności 23 l - Butelka z karabińczykiem o pojemności 400 ml - Kubek termiczny o pojemności 400 ml
Zestaw z wiertłami – wszyscy doskonale wiedzą jak szybko zużywają się wiertła i jak szybko znikają końcówki czy miara. Ten zestaw z pewnością będzie przydatny. W jego skład wchodzą: - Zestaw V-LINE 83 szt. wierteł i końcówek Bosch - Miara drewniana Stabila
Zestaw ubrań z bluzą – bluza, T-Shirt i rękawice bardzo szybko niszczą się w codziennej pracy. Ten zestaw to więc doskonała odpowiedź na potrzeby wykonawców. W jego skład wchodzą: - Męska bluza z kapturem, zapinana na zamek - 2x T-Shirt - Rękawice robocze
Zestaw ubrań z bezrękawnikiem – problemy z porannym doborem ubrań do pogody? Bezrękawnik, T-shirt i czapka z pewnością pomogą na rozwiązać wiele takich dylematów. W zestawie znajdują się: - Pikowany, bardzo wytrzymały bezrękawnik - T- Shirt - Czapka z daszkiem
Zestaw przedłużaczy – elektronarzędzia bez dostępu do prądu niewiele pomogą. Ten zestaw zdecydowanie warto mieć przy sobie na budowie. W jego skład wchodzą: - Przedłużacz bębnowy VOREL 15 m - Przedłużacz w osłonie gumowej YATO 10 m
W akcjach dla wykonawców biorę udział już od kilku lat. Przez ten czas zgłosiłem już pewnie kilkadziesiąt realizacji ociepleń domów jednorodzinnych wełną skalną ROCKWOOL i udało mi się odebrać mnóstwo wartościowych nagród. Ubrania robocze, narzędzia czy takie gadżety jak powerbank i kubki są bardzo przydatne każdemu wykonawcy. Odpowiada mi bardzo prosta formuła akcji - wystarczy, że wyślę SMSa i przygotuję kilka zdjęć wykonywanej pracy, a po kilkunastu dniach nagroda jest już u mnie - mówi Łukasz Dębała, Certyfikowany Wykonawca ROCKWOOL ze Świdnika.
Zasady akcji dla wykonawców ROCKWOOL faktycznie są bardzo proste. Aby odebrać nagrodę, należy:
1.Kupić wełnę skalną ROCKWOOL do nadmuchu, ocieplenia poddasza lub ścian zewnętrznych wolnostojącego domu jednorodzinnego.
2.W momencie rozpoczęcia montażu wełny skalnej należy wysłać SMS pod numer 4622 o treści „Mam realizację”. Koszt wysyłki SMS zgodny z taryfą operatora.
3.Poczekać na telefon. Reprezentanci firmy ROCKWOOL skontaktują się z wykonawcą i ustalą szczegóły wykonywanego montażu.
4.Doradca Techniczno-Handlowy potwierdzi montaż wełny skalnej ROCKWOOL.
5.Teraz wystarczy tylko odebrać nagrodę!
Akcja trwa do 31 lipca. Każdy wykonawca może zgłosić aż 6 nagradzanych realizacji ociepleń wolnostojących domów jednorodzinnych. Dodatkowe informacje, a także regulamin można znaleźć na stronie Akcji dla Wykonawców.
Akcja “Sezon na ROCKWOOL” to jedna z wielu aktywności, które doskonale znane są wykonawcom ociepleń domów jednorodzinnych pracującym z produktami ROCKWOOL. Wykonawca ROCKu, bezpłatny wynajem maszyny do nadmuchu wełny skalnej, Fasada i Poddasze Miesiąca, bezpłatne szkolenia organizowane przez Mobilne Centrum Szkoleniowe ROCKWOOL czy liczne konkursy w grupie Izolacje ROCKWOOL na Facebooku (zrzeszającej fachowców zajmujących się ociepleniami) cieszą się zawsze dużym zainteresowaniem. By być na bieżąco, wystarczy pobrać aplikację mobilną ROCKWOOL.
* Badanie zrealizowane na próbie N=1011 dorosłych Polaków budujących/remontujących dom jednorodzinny.

To już 20 lat Kongresu Pożarnictwa FIRE | SECURITY EXPO – Świętuj z nami jubileusz na PGE NARODOWY

Ruszyły zapisy do 3. edycji Poland Business Run Kids! Mali biegacze pobiegną dla 8-letniego Oliwiera

Emitel rozwija inteligentne systemy wodociągowe
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ważą się losy wymiany handlowej między Stanami Zjednoczonymi a Unią Europejską. Na wysokich cłach stracą obie strony
Komisja Europejska przedstawiła w poniedziałek propozycję ceł na import z USA o wartości 72 mld euro, co ma być odpowiedzią na nałożenie 30-proc. stawek na import z UE zapowiedziane przez Amerykanów w poprzednim tygodniu. Przedstawiciele KE wciąż widzą jednak potencjał kontynuowania negocjacji. Zdaniem europosła Michała Koboski brak porozumienia lub uzgodnienie stawek wyższych niż 10-proc. nie tylko zaszkodzi obydwu stronom, ale i osłabi ich pozycję na arenie międzynarodowej.
Handel
Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.
Prawo
Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.