Komunikaty PR

Rozwój w czasach pandemii – Starbucks nie czeka z otwarciem nowych kawiarni

2021-06-25  |  11:00
Biuro prasowe

W czasie pandemii wiele lokali gastronomicznych musiało zakończyć swoją działalność lub zmienić całkowicie model biznesowy, żeby utrzymać się na rynku. Ale nie Starbucks! Znana sieć kawiarni wychodząc naprzeciw oczekiwaniom swoich Gości właśnie otwiera nową kawiarnię w Gdańsku, a także ponownie uruchamia uwielbianą przez wszystkich sezonową kawiarnię na plaży w Sopocie.

50 lat i 69 lokali­

W tym roku Starbucks obchodzi 50 rocznicę swojej działalności na świecie. Kawiarnia w Gdańsku przy ul. Rajskiej jest 69 lokalem Starbucks w Polsce. Marka niezmiennie kładzie duży nacisk na wystrój wnętrza swoich kawiarni - również tutaj zachowane są najwyższe standardy sieci, takie jak wysokiej jakości kawa 100% arabica i ogromna możliwość personalizacji napojów. Lokal posiada również bogatą ofertę przekąsek na ciepło i na zimno oraz nowoczesny ekspres do kawy – Mastrena II. Jego unikatowość polega na dużo szybszym przygotowywaniu napojów kofeinowych oraz bezkofeinowych i lepszej wydajności pracy – lokal przy ul. Rajskiej jest pierwszą kawiarnią w Polsce zaopatrzoną w tego typu sprzęt!

Jak w każdej kawiarni Starbucks, duży nacisk położono także na wystrój wnętrza. Nowo otwarta kawiarnia to łącznie 76 miejsc siedzących w środku oraz na patio. Nowoczesne wnętrze podzielono na strefy, w których Goście mogą przyjemnie spędzić czas ze znajomymi lub znaleźć odpowiednie miejsce do spotkań biznesowych, pracy i nauki. Wystrój lokalu stanowi połączenie charakterystycznych dla marki kolorów, elementów wykończenia i grafik, nawiązujących do procesu powstawania ziaren kawy. W lokalu oprócz standardowych kanap i foteli, dostępne są także wspólne stoły, gniazdka elektryczne i szybkie łącze Wi-Fi.

Plażowy łyk ochłody

Sezonowa kawiarnia Starbucks niedaleko słynnego Monciaka w Sopocie to obowiązkowy przystanek na turystycznej mapie miasta. W tym roku po raz 7. Goście mogą delektować się swoimi ulubionymi napojami podczas spacerów po plaży czy wakacyjnego szaleństwa nad wodą. Atrakcyjna lokalizacja kawiarni przyciąga nie tylko urlopowiczów, ale także influencerów i celebrytów –wypoczywających między innymi w znajdującym się naprzeciwko hotelu Sheraton Sopot.

- Starbucks to marka od zawsze nastawiona na budowanie relacji, nieustannie staramy się być bliżej naszych Gości, czego efektem jest wakacyjny koncept. W tym roku po raz kolejny dajemy naszym Gościom możliwość delektowania się ulubionymi napojami w czasie długo wyczekiwanych wakacji. Cieszymy się, że pomimo sytuacji pandemicznej udało nam się nie tylko po raz kolejny otworzyć naszą kawiarnię sezonową, ale także uruchomić nowy lokal dla mieszkańców Gdańska. – mówi Kasia Pijanowska, Marketing Manager w Starbucks Polska.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Konsument Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!
2025-04-21 | 23:50

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Jakie akcje promocyjne skutecznie angażują konsumentów i zwiększają sprzedaż? Które nagrody są najbardziej pożądane i wpływają na efekt? Aż 80% Polaków
Konsument Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Problemy społeczne

37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.

Telekomunikacja

Dyrektywa unijna zmienia podejście do cyberbezpieczeństwa. W Polsce trwają prace nad jej wdrożeniem

Według zapewnień rządu w tym kwartale zakończą się rządowe prace nad nowelizacją ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa, która wdroży do polskiego prawa zapisy dyrektywy NIS2. Będzie to mieć istotne znaczenie dla kształtowania polityk cyberbezpieczeństwa przez duże i średnie podmioty zaliczane do kategorii kluczowych i ważnych. Choć pojawiają się głosy krytyczne, sugerujące, że regulacje są zbyt daleko idące, to eksperci od cyberbezpieczeństwa są przekonani, że akurat w tym obszarze mogą one przynieść szereg korzyści, zwłaszcza we współczesnych warunkach geopolitycznych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.