Ruszyła „Klasa otwarta by Empik”
Empik co roku towarzyszy uczniom w powrocie do szkoły. Teraz, żeby umilić przygotowania do 1 września, marka wystartowała z cyklem interaktywnych live’ów pod hasłem „Klasa otwarta by Empik”. Do udziału w projekcie zaproszeni zostali znani i lubiani twórcy internetowi – ZetKacper, Janina Daily, Ola PS i Adam Mirek, którzy przez cały sierpień, co środę, wcielają się w rolę nauczycieli podczas 45-minutowych lekcji. Projekt jest częścią kampanii „Wszystko w temacie powrotu do szkoły”, na którą składają się działania na Facebooku, Instagramie, TikToku i kanale Youtube Empiku.
Empik nieodłącznie kojarzy się z powrotem do szkoły – to tutaj dzieci i rodzice kierują się w poszukiwaniu nowych przyborów szkolnych, podręczników czy inspiracji do pokoju ucznia. W tym roku, obok licznych aktywacji w mediach społecznościowych, w tym przewodników po wyprawce i unikalnych kolekcjach szkolnych Empiku, marka postawiła również na działania niestandardowe we współpracy z influencerami.
„Klasa otwarta” to seria live’ów prowadzonych jednocześnie na Instagramie, TikToku, Facebooku oraz na YouTubie. Empik zaprosił do współpracy topowych twórców internetowych, którzy przez cały sierpień, co środę, o godzinie 18:00 łączą się z „uczniami” ze specjalnie przygotowanego studia. Każda 45-minutowa lekcja prowadzona jest przez innego „nauczyciela” i ma formę interaktywnej transmisji. W ubiegłym tygodniu widzowie mogli uczestniczyć w pierwszym live’ie z ZetKacprem, znanym przede wszystkim z roli tiktokowej nauczycielki „Pani Bożenki”. Dla tych, którzy przegapili lekcję – nic straconego! Nagrania z każdych zajęć będą dostępne na Facebooku i kanale Youtube Empiku. W planie lekcji jeszcze przed nami: Janina Daily (10.08), Ola PS (24.08) i Adam Mirek (31.08).
– Postawiliśmy na format interaktywnych, angażujących live’ów – zależało nam bardzo, żeby widzowie „Klasy otwartej” nie tylko mogli obejrzeć filmik z udziałem ulubionego twórcy, ale również zadać mu pytanie, zostawić kilka słów czy po prostu zgłosić swoją obecność, jak to w szkole. W ten sposób chcemy umilić im tę drugą połowę wakacji i zbliżający się wielkimi krokami 1 września –mówi Joanna Urbanowska, Social Media & Influencer Marketing Manager w Empiku. I dodaje: – Przy wyborze prowadzących kierowaliśmy się nie tylko zróżnicowaniem tematów, które poruszą podczas spotkań, ale także sposobem prowadzenia lekcji, łączącym wiedzę i merytoryczne przygotowanie z dużą dawką humoru i zrozumiałym językiem. Klasa Empiku jest otwarta pod wieloma względami – to zarówno przystępność i otwartość na różnorodne tematy, od ciekawostek z dziedziny fizyki i chemii po godzinę wychowawczą, jak również otwartość w znaczeniu dostępności dla wszystkich, niezależnie od wieku czy miejsca zamieszkania. Spotkania na Facebooku, Youtubie i TikToku są również tłumaczone na język migowy.
Wszystko w temacie powrotu do szkoły
Projekt „Klasa otwarta” jest elementem kampanii Back to school Empiku. Składają się na nią również cykle postów Wszystko w temacie wyprawki i pokoju ucznia, które mają pomóc uczniom w wyborze odpowiednich, zgodnych z trendami i indywidualnymi upodobaniami przyborów szkolnych, np. Wszystko w temacie szkolnej wyprawki dla gamera czy pokoju sportowca. Empik zorganizuje również specjalny konkurs, w którym do wygrania będzie 5 szkolnych wyprawek.
Ponadto marka aktywnie działa na TikToku, gdzie regularnie publikuje viralowe filmiki z udziałem pracowników Empiku oraz influencerów. W ramach przygotowań do nowego roku szkolnego, na kanale pojawią się m.in. kolejne TikToki prezentujące w niestandardowy sposób unikalne kolekcje szkolne Empiku, a także ilustrujące w humorystyczny sposób dylematy zakupowe każdego ucznia i rodzica.

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Kraje dotknięte powodzią z 2024 roku z dodatkowym wsparciem finansowym. Europosłowie wzywają do budowy w UE lepszego systemu reagowania na kryzysy
W lipcu Parlament Europejski przyjął wniosek o uruchomienie 280,7 mln euro z Funduszu Solidarności UE na wsparcie sześciu krajów dotkniętych niszczycielskimi powodziami w 2024 roku. Polska otrzyma z tego 76 mln euro, a środki mają zostać przeznaczone na naprawę infrastruktury czy miejsc dziedzictwa kulturowego. Nastroje polskich europosłów związane z funduszem są podzielone m.in. w kwestii tempa unijnej interwencji oraz związanej z nią biurokracji. Ich zdaniem w UE potrzebny jest lepszy system reagowania na sytuacje kryzysowe.
Handel
Nestlé w Polsce podsumowuje wpływ na krajową gospodarkę. Firma wygenerowała 0,6 proc. polskiego PKB [DEPESZA]

Działalność Nestlé w Polsce wsparła utrzymanie 45,2 tys. miejsc pracy i wygenerowała 20,1 mld zł wartości dodanej dla krajowej gospodarki. Firma przyczyniła się do zasilenia budżetu państwa kwotą 1,7 mld zł – wynika z „Raportu Wpływu Nestlé” w Polsce przygotowanego przez PwC na podstawie danych za 2023 rok.
Polityka
M. Kobosko: Surowce dziś rządzą światem i zdecydują o tym, kto wygra w XXI wieku. Zasoby Grenlandii w centrum zainteresowania

Duńska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej rozpoczęła się 1 lipca pod hasłem „Silna Europa w zmieniającym się świecie”. Według zapowiedzi ma się ona skupiać m.in. na bezpieczeństwie militarnym i zielonej transformacji. Dla obu tych aspektów istotna jest kwestia niezależności w dostępie do surowców krytycznych. W tym kontekście coraz więcej mówi się o Grenlandii, autonomicznym terytorium zależnym Danii, bogatym w surowce naturalne i pierwiastki ziem rzadkich. Z tego właśnie powodu wyspa znalazła się w polu zainteresowania Donalda Trumpa.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.