Ruszyła kolejna edycja akcji „Wygaszanie Punktów PAYBACK”
PAYBACK wystartował z kolejną edycją akcji „Wygaszanie punktów”. Do końca lutego uczestnicy Programu mogą skorzystać ze specjalnej oferty atrakcyjnych nagród. Wszystko po to, aby punkty zgromadzone 3 lata temu nie straciły swojej ważności.
Karty podarunkowe do Empiku lub Spotify, zniżki na karty Allegro i RTV EURO AGD, opaska Xiaomi MiBand 5, zestaw patelni Tefal Ingenio czy komplet noży Fiskars. W ramach tegorocznej akcji wygaszania punktów PAYBACK przygotował wyjątkowe nagrody renomowanych marek. Nie zabrakło wśród nich absolutnych nowości.
– Jeszcze bardziej ekscytująca od zbierania punktów jest ich wymiana. W ramach aktualnie prowadzonej kampanii przygotowaliśmy specjalne akcje promocyjne. Uczestnicy mogą przeznaczyć wygasające punkty nie tylko na atrakcyjne nagrody rzeczowe, ale również rozmaite vouchery i karty podarunkowe, a także wesprzeć nimi wybrane akcje charytatywne. Naszych uczestników powinna ucieszyć także informacja, że nowości, które pojawiły się z okazji akcji, pozostaną w naszej ofercie już na stałe – mówi Paweł Zuń, e-Commerce Manager w PAYBACK Polska.
Łączna wartość wszystkich punktów zagrożonych wygaśnięciem wraz z dniem 28 lutego sięga niebagatelnej kwoty 20 milionów złotych. Żeby sprawdzić, czy ma się zagrożone punkty, wystarczy wejść w aplikację mobilną lub zalogować się na swoje konto na stronie internetowej Programu. PAYBACK przypomina, że w akcji mogą wziąć udział wszyscy uczestnicy Programu – również ci, na których koncie nie zalegają „stare” punkty.
Akcję przypominającą o wymianie punktów zagrożonych wygaśnięciem PAYBACK prowadzi we własnych kanałach komunikacyjnych, a jej szczegóły można poznać pod adresem www.PAYBACK.pl/wygaszanie. Kampania potrwa od 10 stycznia do północy 28 lutego. Tradycyjnie wesprą ją wybrani Partnerzy Programu.

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Poziom wyszczepienia Ukraińców jest o 20 pp. niższy niż Polaków. Ukraińskie mamy w Polsce wskazują na szereg barier
Różnice w kalendarzu szczepień, bariery językowe, nieznajomość polskiego systemu szczepień oraz obawy przed skutkami ubocznymi szczepionek – to jedne z najczęstszych problemów, które prowadzą do tego, że poziom wyszczepienia Ukraińców w Polsce jest niższy niż Polaków. To może mieć wpływ na bezpieczeństwo zdrowotne w całym kraju. Fundacja Instytutu Matki i Dziecka podejmuje inicjatywę mającą budować postawy proszczepienne wśród imigrantów.
Polityka
J. Scheuring-Wielgus: Napięcia geopolityczne wymagają silniejszego zjednoczenia państw Europy. To lekcja z II wojny światowej

Parlament Europejski podczas specjalnej sesji w Strasburgu uczcił 80. rocznicę zakończenia II wojny światowej. – Jesteśmy zdeterminowani, by stanąć razem i powiedzieć jasno i stanowczo: nigdy więcej – podkreśliła przewodnicząca PE Roberta Metsola. Zarówno kombatanci, których obecność uświetniła uroczystość, jak i europosłowie podkreślali, że projekt utworzenia europejskiej wspólnoty był odpowiedzią na ówczesne zagrożenia dla pokoju, o który nieustannie trzeba wspólnie dbać.
Ochrona środowiska
Budownictwo modułowe coraz popularniejsze w samorządach. Teraz rozwój sektora jest napędzany przez KPO

Rozwój budownictwa modułowego jest coraz bardziej zauważalny w inwestycjach samorządowych. Wpływa na to przede wszystkim szybsze tempo prowadzonych prac w porównaniu z tymi, w których wykorzystywane są tradycyjne technologie budowlane. Istotną kwestią jest również spełnianie warunków środowiskowych, w tym wysoka efektywność energetyczna budynków, która ma wpływ na możliwość uzyskania dofinansowania z Krajowego Planu Odbudowy. Samorządowcy mają już niewiele czasu na finalizację dotowanych inwestycji. Termin upływa 31 sierpnia 2026 roku.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.