Ruszyła promocja „Zyskaj z Shell Helix”
Communication
ul. 1 sierpnia 6A
02-134 Warszawa
contact|contrust.pl| |contact|contrust.pl
+48 22 370 28 87
media.contrust.pl
14 września 2020 roku wystartowała promocja olejów silnikowych Shell Helix skierowana do właścicieli i mechaników niezależnych warsztatów samochodowych. W ramach sprzedaży premiowej zakupy wybranych olejów Shell Helix nagradzane są kuponami o wartości 50 i 200 złotych. Akcja potrwa do końca listopada lub do wyczerpania puli nagród.
Promocja skierowana jest do niezależnych warsztatów samochodowych. W ramach akcji zakupy syntetycznych olejów silnikowych Shell Helix z linii Ultra, Ultra ECT, HX8 i HX8 ECT nagradzane są kuponami premiowymi Sodexo. Zakup kega o pojemności 55 litrów premiowany jest kuponem o wartości 50 złotych, a zakup beczki o pojemności 209 litrów kuponem o wartości 200 złotych.
Mamy świadomość, że jesień to czas wzmożonego ruchu w warsztatach i okres sezonowej wymiany olejów silnikowych. Kierowcy serwisują swoje auta po lecie i szykują je do zimy. Dlatego przygotowaliśmy promocję, która zapewnia właścicielom warsztatów podwójny zysk. Z jednej strony oferują swoim Klientom doskonałej jakości olej silnikowy, a dla siebie zyskują premie finansowe. – powiedział Łukasz Radzymiński, Dyrektor Sprzedaży w dziale olejowym Shell Polska Sp. z o.o.
Promocja jest adresowana do niezależnych warsztatów samochodowych, które dołączą lub są członkami programu lojalnościowego Klub Partnerów Shell Helix. Aby skorzystać z promocji należy dokonać zakupu olejów Shell Helix u Autoryzowanego Dystrybutora i Partnerów Shell i rejestrować dowód zakupu w Klubie Partnerów Shell Helix na stronie www.shellhelix.pl.
Promocja „Zyskaj z Shell Helix” potrwa do 30 listopada 2020 roku lub do wyczerpania puli nagród.
Więcej informacji i regulamin akcji dostępne na www.shellhelix.pl.

Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności

Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę

Goodyear oficjalnym sponsorem i dostawcą opon do FIA ETRC do 2027 roku
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

S. Cichanouska: Białorusini żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich. Jednak nie poddają się mimo represji i brutalności reżimu
Przedstawiciele białoruskiej opozycji podkreślają, sytuacja w kraju jest bardzo poważna. Z jednej strony od niemal pięciu lat ludzie na Białorusi żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich, doświadczają represji, są codzienne zatrzymania. – Co najmniej pół miliona ludzi musiało uciec z kraju – mówi agencji informacyjnej Newseria Swiatłana Cichanouska, liderka białoruskiej opozycji, która w 2020 roku kandydowała na stanowisko prezydenta Białorusi.
Handel
Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.
Handel
Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.