Ruszyła promocja „Zyskaj z Shell Helix”
Communication
ul. 1 sierpnia 6A
02-134 Warszawa
contact|contrust.pl| |contact|contrust.pl
+48 22 370 28 87
media.contrust.pl
14 września 2020 roku wystartowała promocja olejów silnikowych Shell Helix skierowana do właścicieli i mechaników niezależnych warsztatów samochodowych. W ramach sprzedaży premiowej zakupy wybranych olejów Shell Helix nagradzane są kuponami o wartości 50 i 200 złotych. Akcja potrwa do końca listopada lub do wyczerpania puli nagród.
Promocja skierowana jest do niezależnych warsztatów samochodowych. W ramach akcji zakupy syntetycznych olejów silnikowych Shell Helix z linii Ultra, Ultra ECT, HX8 i HX8 ECT nagradzane są kuponami premiowymi Sodexo. Zakup kega o pojemności 55 litrów premiowany jest kuponem o wartości 50 złotych, a zakup beczki o pojemności 209 litrów kuponem o wartości 200 złotych.
Mamy świadomość, że jesień to czas wzmożonego ruchu w warsztatach i okres sezonowej wymiany olejów silnikowych. Kierowcy serwisują swoje auta po lecie i szykują je do zimy. Dlatego przygotowaliśmy promocję, która zapewnia właścicielom warsztatów podwójny zysk. Z jednej strony oferują swoim Klientom doskonałej jakości olej silnikowy, a dla siebie zyskują premie finansowe. – powiedział Łukasz Radzymiński, Dyrektor Sprzedaży w dziale olejowym Shell Polska Sp. z o.o.
Promocja jest adresowana do niezależnych warsztatów samochodowych, które dołączą lub są członkami programu lojalnościowego Klub Partnerów Shell Helix. Aby skorzystać z promocji należy dokonać zakupu olejów Shell Helix u Autoryzowanego Dystrybutora i Partnerów Shell i rejestrować dowód zakupu w Klubie Partnerów Shell Helix na stronie www.shellhelix.pl.
Promocja „Zyskaj z Shell Helix” potrwa do 30 listopada 2020 roku lub do wyczerpania puli nagród.
Więcej informacji i regulamin akcji dostępne na www.shellhelix.pl.
Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności
Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę
Goodyear oficjalnym sponsorem i dostawcą opon do FIA ETRC do 2027 roku
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
UE uszczelnia ochronę konsumentów. Producenci i sprzedawcy będą ponosić większą odpowiedzialność za wadliwe i niebezpieczne produkty
W grudniu weszła w życie unijna dyrektywa, która wprowadza nowe przepisy dotyczące odpowiedzialności za wadliwe produkty. Zastąpi ona regulacje sprzed niemal czterech dekad i ma na celu dostosowanie norm prawnych do współczesnych realiów w handlu, czyli m.in. zakupów transgranicznych i online. Wśród najważniejszych zmian znalazły się nowe zasady dotyczące odpowiedzialności producentów i dystrybutorów, a także obowiązki dla sprzedawców internetowych. Państwa mają czas do 9 grudnia 2026 roku na wdrożenie dyrektywy do swoich porządków prawnych.
Problemy społeczne
Rośnie liczba cyberataków na infrastrukturę krytyczną. Skuteczna ochrona zależy nie tylko od nowych technologii, ale też odporności społecznej
W ciągu ostatnich dwóch lat doszło na świecie do ponad 800 cyberataków o wymiarze politycznym na infrastrukturę krytyczną – wylicza Europejskie Repozytorium Cyberincydentów. Ochrona tego typu infrastruktury staje się więc priorytetem. Rozwiązania, które będą to wspierać, muszą uwzględniać nowe technologie i wiedzę ekspercką, lecz również budowanie społeczeństwa odpornego na cyberzagrożenia.
Zagranica
Kolejne cztery lata kluczowe dla transatlantyckich relacji. Polityka administracji Donalda Trumpa może przynieść napięcia
USA i UE są dla siebie nawzajem kluczowymi partnerami handlowymi i inwestycyjnymi, ale obserwatorzy wskazują, że prezydentura Donalda Trumpa może być dla nich okresem próby. Zapowiadane przez prezydenta elekta wprowadzenie ceł na towary importowane z Europy oraz polityka nastawiona na ochronę amerykańskiego przemysłu mogą ograniczyć zakres tej współpracy i zwiększyć napięcia w relacjach transatlantyckich. Jednak wobec eskalacji napięć i globalnych wyzwań USA i UE są skazane są na dalszą, ścisłą współpracę i koordynację swoich polityk.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.