Ruszyło Menu.pl – nowe narzędzie do zarządzania restauracją
Menu.pl to nowatorski system do zarządzania restauracją, którego celem jest usprawnienie prowadzenia i obsługi lokalu. Dzięki innowacyjnemu systemowi właściciele i menadżerowie restauracji mogą zwiększyć efektywność swoich działań i usprawniać procesy, by móc dostarczać swoim klientom jeszcze lepszych doświadczeń. To zautomatyzowane rozwiązanie, które pozwala w pełni zdalnie kontrolować działalność restauracji.
Koniec z nieodebranymi połączeniami
Zamówienia telefoniczne to niezwykle wrażliwy punkt obsługi klienta. Każdy dzwoniący klient to potencjalny dodatkowy przychód. Jednocześnie ten sposób przyjmowania zamówień generuje najwięcej błędów i pomyłek. Nieprawidłowo zrealizowane zamówienie to drastyczny spadek satysfakcji klienta, a nieodebrany telefon to rozczarowany klient i utracone przychody. Asystent połączeń Menu.pl pozwala na pełne wykorzystanie potencjału zamówień telefonicznych, bez ryzyka nieodebranych połączeń. Narzędzie daje możliwość wykorzystania dotychczasowego numeru telefonu restauracji oraz dowolnej konfiguracji scenariusza kontaktu – można zautomatyzować wszystkie połączenia lub tylko nieodebrane, a także stworzyć indywidualny schemat obsługi klienta. Asystent połączeń pozwala też monitorować i analizować skuteczność obsługi zamówień, pomagając w optymalizacji usług.
Szeroki zakres funkcjonalności dla kompleksowej obsługi klienta
System umożliwia właścicielom i menadżerom restauracji korzystanie z nowoczesnych narzędzi, dzięki którym oni sami mogą skupić się na tym, co najważniejsze – zapewnianiu wyjątkowej obsługi i niezapomnianych doświadczeń kulinarnych swoim klientom. Panel główny pozwala w jednym miejscu zbierać wszystkie zamówienia wraz ze szczegółowymi informacjami na temat potraw – wykluczeń, dodatków, uwag od klienta i wielu innych parametrów niezbędnych do prawidłowej obsługi. Wraz z dostępem do nowoczesnego i funkcjonalnego serwisu, użytkownik otrzymuje również gotową integrację z bramkami płatniczymi. Dzięki temu sprawnie przyjmie, a następnie wygodnie rozliczy płatności od swoich klientów – całkowicie online!
Sprawne wdrożenie bez dodatkowych kosztów
Dzięki intuicyjnemu interfejsowi wdrożenie menu restauracji odbywa się błyskawicznie, w oparciu o szablony dodatków, harmonogramy aktywności i możliwość wyboru stylu prezentacji. Kluczową różnicą między współpracą z portalami do zamawiania jedzenia, a sprzedażą za pośrednictwem swojej strony internetowej jest dysponowanie bazą klientów. Menu.pl pozwala budować własną bazę, co daje możliwość szczegółowej analizy statystyk, zachowań i potrzeb klientów, by jak najlepiej dopasować do nich ofertę restauracji. System udostępnia także dodatkowe narzędzia marketingowe, takie jak kody rabatowe, mailingi czy wiadomości SMS oraz umożliwia skorzystanie z gotowych integracji i dodatkowych zewnętrznych narzędzi, pozwalających jeszcze lepiej zoptymalizować biznes.
Najlepsza na rynku oferta cenowa
Wyróżnikiem Menu.pl jest także atrakcyjna oferta cenowa i prosty model cennika. Opłata naliczana jest miesięcznie w oparciu o model pay-as-you-go, bez żadnych dodatkowych kosztów stałych i opłaty minimalnej, a przez pierwsze 30 dni można wypróbować system całkowicie za darmo.
O firmie Menu.pl:
Menu.pl to nowe rozwiązanie technologiczne dla branży restauracyjnej. Dzięki głębokiemu zrozumieniu unikalnych wyzwań, przed którymi stają właściciele i menadżerowie restauracji, Menu.pl koncentruje się na dostarczaniu najnowocześniejszych narzędzi, które zwiększają efektywność operacyjną, poprawiają doświadczenia klientów i zwiększają rentowność prowadzonego biznesu.

Organizacja dokumentów w firmie – strategiczny element zarządzania informacją

CIMA i Templar Executives podpisały memorandum o współpracy w celu wzmocnienia odporności cybernetycznej w Europie

Z ziemniaka zrobili biznes
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Tylko 35 proc. Celów Zrównoważonego Rozwoju ONZ możliwe do osiągnięcia przed 2030 r. Potrzebna ściślejsza współpraca międzynarodowa
Jak wynika z raportu ONZ, choć w ciągu ostatniej dekady dzięki dążeniu do realizacji przyjętych celów udało się poprawić życie milionów ludzi na całym świecie, to jednak tempo zmian pozostaje zbyt wolne, by dało się je osiągnąć do 2030 roku. Postęp hamują przede wszystkim eskalacja konfliktów, zmiana klimatu, rosnące nierówności i niewystarczające finansowanie. Jak wynika ze sprawozdania Parlamentu Europejskiego, problemem jest także brak ścisłej współpracy międzynarodowej i sceptyczne podejście niektórych państw ONZ.
Przemysł spożywczy
UNICEF: Wszystkie dzieci poniżej piątego roku życia w Gazie cierpią z powodu niedożywienia. Sytuacja jest katastrofalna

Ataki Izraela na Strefę Gazy i jej izolacja doprowadziły do całkowitego załamania podstawowych usług i ograniczenia możliwości dostaw i dystrybucji pomocy humanitarnej – wskazuje UNICEF. W efekcie setki tysięcy Palestyńczyków są w sytuacji ciągłego zagrożenia życia i cierpią z powodu niedożywienia i głodu. Ta klęska dotyczy praktycznie wszystkich dzieci poniżej piątego roku życia. Konflikty są jednym z głównych przyczyn braku bezpieczeństwa żywnościowego, głodu i niedożywienia na świecie. Szczególnie dotyczy to Afryki i Azji Zachodniej.
Prawo
Branża ciepłownictwa czeka na unijną i krajową strategię transformacji. Liczy na większe fundusze i korzystne regulacje

Komisja Europejska zapowiedziała rozpoczęcie w I kwartale 2026 roku prac nad strategią dla ciepłownictwa i chłodnictwa. Nad tym strategicznym dokumentem w zakresie ciepłownictwa pracuje także polski rząd. Branża podkreśla, że obie te strategie będą miały kluczowe znaczenie dla trwającej transformacji w ciepłownictwie, czyli przyszłości ogromnych inwestycji, które czekają sektor do 2050 roku. Jednocześnie apeluje o większe wsparcie tego procesu ze środków publicznych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.