Rynek artykułów świątecznych: nowe trendy i przyszłość branży
Infomedia Group Sp. z o.o.
ul. Fredry 6
30-605 Kraków
kkucia|markethub.pl| |kkucia|markethub.pl
+48 503666166
https://markethub.pl/
Rynek artykułów świątecznych, obejmujący produkcję i sprzedaż produktów związanych ze świętami, przyciąga obecnie uwagę. Poznaj najważniejsze trendy i prognozy na przyszłość z przeglądem rynku firmy MarketHub.
Wyzwania rynku artykułów świątecznych
Obecny trend inflacyjny stwarza wyzwanie dla branży artykułów świątecznych. Wzrost kosztów produkcji może wpłynąć na ceny detaliczne, a elastyczność w reagowaniu na preferencje klientów dotyczące zakupów online staje się kluczowa.
Trendy kształtujące rynek
Współczesny rynek artykułów świątecznych ewoluuje pod wpływem kluczowych trendów konsumenckich:
- E-commerce i media społecznościowe: Zanik granic między handlem online a mediowymi trendami staje się kluczowym czynnikiem rozwoju rynku.
- Świadomość ekologiczna: Preferencje klientów zmieniają krajobraz produkcji w stronę ekologii.
- Personalizacja i minimalizm: Klienci poszukują prostych, spersonalizowanych produktów.
Polskie miasta dominują w rankingu jarmarków świątecznych
Polskie miasta, w tym Kraków, Wrocław i Poznań, odnoszą sukcesy na światowej scenie jarmarków świątecznych. Brytyjski ranking uwzględniający m.in. czas trwania, popularność w mediach społecznościowych czy ilość zapytań w wyszukiwarce Google, potwierdza, że polskie lokalizacje cieszą się zarówno uznaniem turystów, jak i mieszkańców, co sprawia, że stanowią atrakcyjne miejsce dla sprzedawców i producentów.
***
Jeśli chcesz zgłębić temat rynku artykułów świątecznych, zachęcamy do zapoznania się z pełnym przeglądem rynku przygotowanym przez firmę MarketHub, dostępnym pod adresem www.markethub.pl/analiza-rynku-artykulow-swiatecznych

DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.