Komunikaty PR

RynekPierwotny.pl z nowym brandingiem i komunikacją do użytkowników

2022-08-18  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
Mikołaj Ostrowski
RynekPierwotny.pl

ul. Adama Naruszewicza 27/101
02-627 Warszawa
m.ostrowski|rynekpierwotny.pl| |m.ostrowski|rynekpierwotny.pl
530619988
rynekpierwotny.pl
Do pobrania KOMUNIKAT ( 0.12 MB )

18 sierpnia 2022 roku portal RynekPierwotny.pl wprowadził nową identyfikację wizualną. Jej zmianę wspierają działania marketingowe i nowy sposób komunikacji. Co dokładnie ulegnie zmianie i co wspólnego z nieruchomościami ma limonkowy kolor?  

RynekPierwotny.pl to największy ogólnopolski portal zawierający oferty mieszkań i domów od deweloperów. Jego właścicielem jest firma Property Group, która w tym roku świętowała 13-lecie swojej działalności. Jak mówi Grzegorz Kurowski, prezes zarządu Property Group - W ciągu ostatnich lat nasz serwis zmieniał się i ewoluował z portalu prezentującego oferty lokali do najskuteczniejszego narzędzia do łączenia deweloperów z klientami rynku mieszkaniowego. To wpłynęło na to jak postrzegany jest obecnie przez rynek, użytkowników i partnerów. Po 13 latach działalności musieliśmy na chwilę się zatrzymać i spojrzeć szerzej na naszą markę. Postanowiliśmy na nowo zdefiniować własną tożsamość - to kim teraz jesteśmy, do kogo i jak mówimy, co proponujemy i czyje problemy rozwiązujemy.

Z pomocą renomowanej agencji BNA, firma Property Group postanowiła stworzyć strategię marki i przeprowadzić rebranding swojego głównego produktu - portalu RynekPierwotny.pl.

Nowe logo z limonką w tle

Od 18 sierpnia diametralnie zmienia się layout strony i logo portalu. Teraz składa się na nie nazwa serwisu, a także kostka umieszczona na tle limonkowego koła. Nowością jest również sufiks “*.pl”. Jego obecność ma jeszcze mocniej podkreślać digitalowy charakter serwisu i fakt, że RynekPierwotny.pl to nie tylko  portal internetowy i wyszukiwarka nieruchomości. ale przede wszystkim skuteczne narzędzie dla deweloperów i użytkowników, szukających własnego M.

Nowe logo, przypomina jednak w pewien sposób to, które obowiązywało dotychczas. Jak tłumaczy Dorota Janik, dyrektor marketingu w portalu RynekPierwotny.pl - Nowy logotyp wciąż nawiązuje do korzeni marki i jej pierwotnej kostki. Kostka jest teraz nowoczesna, przestrzenna i wielowymiarowa. W zależności od sytuacji może być interpretowana jako bryła budynku czy rzut mieszkania. Co więcej, dwie pary prostopadłych do siebie krawędzi kostki funkcjonują również samodzielnie jako kadry wskazujące, na co zwrócić uwagę czy też strzałki. Nowy sygnet poza tym, że jest związany z historią marki RynekPierwotny.pl nabrał ogromnej wielowymiarowości w wykorzystaniu graficznym. 

Co warte podkreślenia, kolorem nowej identyfikacji wizualnej jest intensywny limonkowy neon. Skąd skojarzenie tej barwy z nieruchomościami? Nawiązuje ona do markera/highlightera, którym kiedyś osoby poszukujące mieszkań czy domów zaznaczały w gazetach interesujące je ogłoszenia. Teraz proces poszukiwania wygląda inaczej: od znalezienia oferty do kontaktu z deweloperem - wszystko może odbyć się online. Cel pozostaje jednak ten sam - znaleźć wymarzone M. 

Zakup mieszkania nie taki prosty 

Nowy logotyp i kolory to jednak tylko początek zmian. Następuje także zmiana komunikacji z użytkownikami i deweloperami. Ideą przewodnią strategii marki jest hasło “Przeprowadzimy Cię”, rozumiane wielowymiarowo. Jak mówi Paweł Moszczyński, członek zarządu Property Group - Użytkowników przeprowadzamy przez trudny proces zakupu mieszkania, zdobywanie finansowania czy wyposażenie lokalu. Z kolei deweloperów przeprowadzamy przez proces promocji nieruchomości od momentu, kiedy ich oferta pojawi się na naszym portalu aż do finalnej sprzedaży. 

Z kolei Andrzej Rozen, Brand Consultant w agencji BNA tłumaczy - RynekPierwotny.pl z naszą pomocą nazwał i wyraził to z czego słynie od lat. To rola doświadczonego, przyjaznego sojusznika, który z pomocą nowoczesnej technologii pomaga porównać, zrozumieć i wybrać nowe mieszkanie. O tym jest nowa strategia i nowy design marki.

Serwis RynekPierwotny.pl ma zamiar jako jeden z niewielu serwisów mówić o tym jak rzeczywiście wygląda proces zakupu nowego M. Jest on trudny i stresujący z punktu widzenia użytkownika. Dlatego celem portalu jest przeprowadzić każdą osobę przez niego bezpiecznie, dając odpowiednią wiedzę i narzędzia. Mamy ten komfort, że posiadamy know-how, ekspertów, wiedzę pozyskaną z badań i wywiadów oraz dane, które pozwalają na bieżąco śledzić zmiany zachodzące na rynku. Do tego zaczynamy komunikować się w jeszcze prostszy i bardziej zrozumiały sposób - podkreśla Grzegorz Kurowski. 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: RynekPierwotny.pl
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek Biuro prasowe
2025-07-23 | 13:10

Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek

Łotewski producent wysokiej klasy domów prefabrykowanych MyCabin rozszerza sieć oddziałów i dostaw na Polskę. To odpowiedź na rosnący popyt mieszkaniowy w Europie.
Nieruchomości Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Nieruchomości Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Ochrona środowiska

Kraje dotknięte powodzią z 2024 roku z dodatkowym wsparciem finansowym. Europosłowie wzywają do budowy w UE lepszego systemu reagowania na kryzysy

W lipcu Parlament Europejski przyjął wniosek o uruchomienie 280,7 mln euro z Funduszu Solidarności UE na wsparcie sześciu krajów dotkniętych niszczycielskimi powodziami w 2024 roku. Polska otrzyma z tego 76 mln euro, a środki mają zostać przeznaczone na naprawę infrastruktury czy miejsc dziedzictwa kulturowego. Nastroje polskich europosłów związane z funduszem są podzielone m.in. w kwestii tempa unijnej interwencji oraz związanej z nią biurokracji. Ich zdaniem w UE potrzebny jest lepszy system reagowania na sytuacje kryzysowe.

Handel

Nestlé w Polsce podsumowuje wpływ na krajową gospodarkę. Firma wygenerowała 0,6 proc. polskiego PKB [DEPESZA]

Działalność Nestlé w Polsce wsparła utrzymanie 45,2 tys. miejsc pracy i wygenerowała 20,1 mld zł wartości dodanej dla krajowej gospodarki. Firma przyczyniła się do zasilenia budżetu państwa kwotą 1,7 mld zł – wynika z Raportu Wpływu Nestlé w Polsce przygotowanego przez PwC na podstawie danych za 2023 rok.

Polityka

M. Kobosko: Surowce dziś rządzą światem i zdecydują o tym, kto wygra w XXI wieku. Zasoby Grenlandii w centrum zainteresowania

Duńska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej rozpoczęła się 1 lipca pod hasłem „Silna Europa w zmieniającym się świecie”. Według zapowiedzi ma się ona skupiać m.in. na bezpieczeństwie militarnym i zielonej transformacji. Dla obu tych aspektów istotna jest kwestia niezależności w dostępie do surowców krytycznych. W tym kontekście coraz więcej mówi się o Grenlandii, autonomicznym terytorium zależnym Danii, bogatym w surowce naturalne i pierwiastki ziem rzadkich. Z tego właśnie powodu wyspa znalazła się w polu zainteresowania Donalda Trumpa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.