Ryszard Regucki awansuje na stanowisko AVP na Europę Wschodnią
Ryszard Regucki objął stanowisko Area Vice President Eastern Europe. Wcześniej zajmował pozycję Senior Manager Alliance Sales CEE, po awansie jest odpowiedzialny za budowanie i zarządzanie zespołem sprzedaży.
Medallia specjalizuje się w CX (Customer Experience), czyli tworzeniu pozytywnych wrażeń konsumentów. Wejście firmy Medallia na polski rynek stworzyło potrzebę rozwoju lokalnego zespołu firmy Medallia oraz opracowania strategii rozwoju w tym obszarze dla organizacji, chcących poprawić doświadczenia swoich klientów.
Wcześniej Ryszard Regucki zajmował w strukturach firmy Medallia stanowisko Senior Manager Alliance Sales na Europę Środkowo-Wschodnią. Był odpowiedzialny za rozwój biznesu we współpracy z globalnymi partnerami Medallia. W nowej roli AVP będzie koordynował budowanie i realizację strategii pozyskiwania nowych oraz rozwoju obecnych klientów.
„Utrzymywanie relacji z kluczowymi klientami oraz opracowywanie i wdrażanie strategii rozbudowy bazy partnerów jest niezwykle ważne w procesie rozwoju naszej firmy na rynkach europejskich. Doświadczenia klientów realnie stają się coraz ważniejszym czynnikiem rozwoju biznesów, reagowanie na nie w czasie rzeczywistym i ich optymalizacja jest dla coraz większej liczby firm źródłem przewagi konkurencyjnej. Dlatego cieszę się, że zostałem doceniony za wkład na dotychczasowym stanowisku i możliwość uczestniczenia w procesie budowania i zarządzania wschodnioeuropejskim zespołem Medallia” – komentuje Ryszard Regucki, Area Vice President na Europę Wschodnią w firmie Medallia.

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Duże możliwości korzystania z funduszy europejskich przez polskie firmy. Szczególnie w obszarze obronności
W ramach polityki spójności i Krajowego Planu Odbudowy Polska ma do dyspozycji 190 mld zł na wsparcie polskich firm. Środków dla przedsiębiorców nie zabraknie również w nowej perspektywie finansowej po 2027 roku. Dedykowane im programy KPO obejmują nie tylko wsparcie finansowe, ale również inwestycje i reformy deregulujące polską gospodarkę. Ich celem jest zwiększenie jej konkurencyjności, jak również bezpieczeństwa w kontekście położenia geopolitycznego Polski. Na szczególnie szeroką ofertę programów mogą liczyć sektory obronności i transportowy.
Farmacja
Zniesienie zakazu reklamy aptek może zwiększyć świadomość pacjentów o usługach farmaceutycznych. Taki może być skutek wyroku TSUE

W czerwcu Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej uznał, że obowiązujący w Polsce całkowity zakaz reklamy aptek narusza prawo UE. To oznacza, że Polska będzie musiała dostosować regulacje. Dla pacjentów wyrok oznacza szerszy dostęp do informacji o usługach farmaceutycznych, a dla właścicieli aptek – możliwość legalnej komunikacji z rynkiem. Naczelna Rada Aptekarska obawia się chaosu prawnego i wezwała resort zdrowia do uregulowania sytuacji prawnej.
Prawo
Przemysł chemiczny czeka na szczegóły unijnego wsparcia dla sektora. Najważniejsza jest obniżka cen energii

Komisja Europejska przedstawiła plan działania dla modernizacji i wzmocnienia konkurencyjności unijnego przemysłu chemicznego. Plan ma być rozwiązaniem najważniejszych wyzwań stojących przed sektorem chemicznym w Europie, w tym m.in. wysokich cen energii i nieuczciwej konkurencji na rynkach zagranicznych. KE chce również promować inwestycje w innowacje, ESG, a także uprościć unijne przepisy dotyczące chemikaliów.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.