Salesforce pomaga kobietom w powrocie na rynek pracy - Darmowy program szkoleń
Salesforce uruchamia nowy program szkoleń dla kobiet w Polsce. Bring Women Back to Work jest dedykowany kobietom zainteresowanym pracą w sektorze IT z całej Polski. Podczas kursu uczestniczki przejdą 12-miesięczne szkolenie nie tylko z najczęściej używanego na świecie systemu Salesforce CRM, ale także z umiejętności miękkich, autoprezentacji i zarządzania projektami.
Program szkoleniowy Bring Women Back to Work (BWBW) przeznaczony jest dla kobiet, które posiadają już doświadczenie zawodowe, a które jednocześnie pozostają bez pracy od co najmniej roku. Celem programu jest umożliwienie kobietom rozpoczęcia kariery w branży IT. Po ukończeniu programu uczestniczki będą miały bardzo dobrą pozycję do znalezienia pracy w ekosystemie klientów i partnerów Salesforce. Główne wymagania dotyczące udziału w programie BWBW to dobra znajomość języka angielskiego i chęć uczenia się nowych umiejętności. Program jest całkowicie bezpłatny dla uczestników, a sama wartość kursu to około 6 500 EUR.
"Program Bring Women Back to Work ma charakter integracyjny, kobiety nie muszą mieć wcześniejszego doświadczenia w branży IT, nie jest konieczne posiadanie dyplomu ukończenia studiów wyższych, a wiek z pewnością nie jest czynnikiem decydującym o przyjęciu na kurs. Entuzjazm do zmiany kwalifikacji, zainteresowanie IT i zdolność do pracy w dynamicznym środowisku pracy jest czymś, na co stawiamy najbardziej." - wyjaśnia Vanessa Gentile z Salesforce, która zainicjowała program trzy lata temu w Szwajcarii.
BWBW - 12 miesięcy kompleksowej edukacji
Do programu, który rozpocznie się 9 lutego 2023 roku, zostanie przyjętych 18 uczestniczek. Każda z nich weźmie udział w ponad 160 godzinach interaktywnego szkolenia online w ciągu najbliższych 12 miesięcy, które wprowadzi je do środowiska Salesforce CRM i nie tylko. Cały kurs został tak skonstruowany, aby wyposażyć absolwentki także w umiejętności z obszarów takich jak zarządzanie projektami i nowe technologie czy autoprezentacja i pewność siebie. Celem programu jest również rozwinięcie umiejętności miękkich, a także skupienie się na szerszym, zrównoważonym rozwoju zawodowym i przywództwie. Dodatkowo każdej uczestniczce zostanie przydzielony własny mentor, z którym będzie mogła konsultować swoją ścieżkę kariery, a także coach, który pomoże kobietom w psychologicznych aspektach powrotu do pracy.
"Naszym celem jest, aby uczestniczki nie tylko otrzymały certyfikat administratora Salesforce, ale także zyskały pewność siebie i wiarę w swoją przyszłą karierę. Dlatego koncentrujemy się nie tylko na znajomości systemu Salesforce CRM, ale także na umiejętnościach miękkich i rozwoju osobistym. Kobiety napotykają wiele przeszkód po przerwie w karierze, a niska samoocena jest jedną z najbardziej znaczących” – mówi Vanessa Gentile i dodaje - „Pod koniec programu Bring Women Back to Work uczestniczki staną w pełni sprawnymi i wykształconymi profesjonalistkami, gotowymi na wszystkie wyzwania, jakie niesie ze sobą kariera w IT”.
Cele - kariera w IT
Głównym celem programu, który z powodzeniem działa już w Szwajcarii i Niemczech, jest z jednej strony wspieranie kobiet powracających na rynek pracy po dłuższej przerwie w karierze zawodowej. Z drugiej strony istnieje silne zapotrzebowanie w ekosystemie klientów i partnerów Salesforce na wykwalifikowanych pracowników. Salesforce udostępnia zatem profile uczestniczek swoim partnerom, którzy poszukują nowych specjalistów. Kobiety nie muszą jednak czekać całego roku na znalezienie pracy – nowe oferty mogą otrzymać już w pierwszych miesiącach trwania programu.
„Ukończenie całego, rocznego cyklu nauki nie jest warunkiem koniecznym do otrzymania pracy, a sam program ma być elastyczny. W pierwszych tygodniach przekazujemy uczestnikom niezbędną wiedzę, ale przez cały proces jesteśmy w kontakcie z naszymi partnerami rekrutacyjnymi. Jeśli uczestniczka okaże się idealnym kandydatem dla naszych partnerów, rekrutacja może odbyć się od razu. Zdarza się, że znajdują one nową pracę już w pierwszym miesiącu szkolenia” - podsumowuje Vanessa Gentile.
Głównymi partnerami Bring Women Back to Work w Polsce są Deloitte, Accenture, Merkle, Digitall i Enxoo. Więcej informacji, w tym formularz zgłoszeniowy, można znaleźć na stronie https://www.salesforce.com/eu/campaign/bwbw/ . Zgłoszenia należy przesyłać jak najszybciej, ponieważ program zostanie zamknięty po wyczerpaniu puli dostępnych miejsc. Jeśli jesteś partnerem, zainteresowanym dostępem do tej grupy talentów, skontaktuj się z nami pod adresem bwbw@salesforce.com lub za pośrednictwem naszej witryny internetowej.

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Lekcja: AI. Szkolenia o sztucznej inteligencji dla nauczycieli

Kwalifikacja Profesjonalna CGMA zostaje zaktualizowana w odpowiedzi na rosnące wymagania nowoczesnych finansów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

KE proponuje nowy Fundusz Konkurencyjności. Ma pobudzić inwestycje w strategiczne dla Europy technologie
W środę 16 lipca Komisja Europejska przedstawiła projekt budżetu na lata 2028–2034. Jedna z propozycji zakłada utworzenie Europejskiego Funduszu Konkurencyjności o wartości ponad 400 mld euro, który ma pobudzić inwestycje w technologie strategiczne dla jednolitego rynku. Wśród wspieranych obszarów znalazła się obronność i przestrzeń kosmiczna. Na ten cel ma trafić ponad 130 mld euro, pięciokrotnie więcej niż do tej pory.
Firma
Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.
Infrastruktura
Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.