Komunikaty PR

Salesforce pomaga kobietom w powrocie na rynek pracy - Darmowy program szkoleń

2023-01-24  |  15:07
Biuro prasowe

Salesforce uruchamia nowy program szkoleń dla kobiet w Polsce. Bring Women Back to Work jest dedykowany kobietom zainteresowanym pracą w sektorze IT z całej Polski. Podczas kursu uczestniczki przejdą 12-miesięczne szkolenie nie tylko z najczęściej używanego na świecie systemu Salesforce CRM, ale także z umiejętności miękkich, autoprezentacji i zarządzania projektami.

Program szkoleniowy Bring Women Back to Work (BWBW) przeznaczony jest dla kobiet, które posiadają już doświadczenie zawodowe, a które jednocześnie pozostają bez pracy od co najmniej roku. Celem programu jest umożliwienie kobietom rozpoczęcia kariery w branży IT. Po ukończeniu programu uczestniczki będą miały bardzo dobrą pozycję do znalezienia pracy w ekosystemie klientów i partnerów Salesforce. Główne wymagania dotyczące udziału w programie BWBW to dobra znajomość języka angielskiego i chęć uczenia się nowych umiejętności. Program jest całkowicie bezpłatny dla uczestników, a sama wartość kursu to około 6 500 EUR.

"Program Bring Women Back to Work ma charakter integracyjny, kobiety nie muszą mieć wcześniejszego doświadczenia w branży IT, nie jest konieczne posiadanie dyplomu ukończenia studiów wyższych, a wiek z pewnością nie jest czynnikiem decydującym o przyjęciu na kurs. Entuzjazm do zmiany kwalifikacji, zainteresowanie IT i zdolność do pracy w dynamicznym środowisku pracy jest czymś, na co stawiamy najbardziej." - wyjaśnia Vanessa Gentile z Salesforce, która zainicjowała program trzy lata temu w Szwajcarii.

BWBW - 12 miesięcy kompleksowej edukacji

Do programu, który rozpocznie się 9 lutego 2023 roku, zostanie przyjętych 18 uczestniczek. Każda z nich weźmie udział w ponad 160 godzinach interaktywnego szkolenia online w ciągu najbliższych 12 miesięcy, które wprowadzi je do środowiska Salesforce CRM i nie tylko.  Cały kurs został tak skonstruowany, aby wyposażyć absolwentki także w umiejętności z obszarów takich jak zarządzanie projektami i nowe technologie czy autoprezentacja i pewność siebie. Celem programu jest również rozwinięcie umiejętności miękkich, a także skupienie się na szerszym, zrównoważonym rozwoju zawodowym i przywództwie. Dodatkowo każdej uczestniczce zostanie przydzielony własny mentor, z którym będzie mogła konsultować swoją ścieżkę kariery, a także coach, który pomoże kobietom w psychologicznych aspektach powrotu do pracy.

"Naszym celem jest, aby uczestniczki nie tylko otrzymały certyfikat administratora Salesforce, ale także zyskały pewność siebie i wiarę w swoją przyszłą karierę. Dlatego koncentrujemy się nie tylko na znajomości systemu Salesforce CRM, ale także na umiejętnościach miękkich i rozwoju osobistym. Kobiety napotykają wiele przeszkód po przerwie w karierze, a niska samoocena jest jedną z najbardziej znaczących” – mówi Vanessa Gentile i dodaje - „Pod koniec programu Bring Women Back to Work uczestniczki staną w pełni sprawnymi i wykształconymi profesjonalistkami, gotowymi na wszystkie wyzwania, jakie niesie ze sobą kariera w IT”.

Cele - kariera w IT

Głównym celem programu, który z powodzeniem działa już w Szwajcarii i Niemczech, jest z jednej strony wspieranie kobiet powracających na rynek pracy po dłuższej przerwie w karierze zawodowej. Z drugiej strony istnieje silne zapotrzebowanie w ekosystemie klientów i partnerów Salesforce na wykwalifikowanych pracowników. Salesforce udostępnia zatem profile uczestniczek swoim partnerom, którzy poszukują nowych specjalistów. Kobiety nie muszą jednak czekać całego roku na znalezienie pracy – nowe oferty mogą otrzymać już w pierwszych miesiącach trwania programu.

Ukończenie całego, rocznego cyklu nauki nie jest warunkiem koniecznym do otrzymania pracy, a sam program ma być elastyczny. W pierwszych tygodniach przekazujemy uczestnikom niezbędną wiedzę, ale przez cały proces jesteśmy w kontakcie z naszymi partnerami rekrutacyjnymi. Jeśli uczestniczka okaże się idealnym kandydatem dla naszych partnerów, rekrutacja może odbyć się od razu. Zdarza się, że znajdują one nową pracę już w pierwszym miesiącu szkolenia” - podsumowuje Vanessa Gentile.

Głównymi partnerami Bring Women Back to Work w Polsce są Deloitte, Accenture, Merkle, Digitall i Enxoo. Więcej informacji, w tym formularz zgłoszeniowy, można znaleźć na stronie https://www.salesforce.com/eu/campaign/bwbw/ . Zgłoszenia należy przesyłać jak najszybciej, ponieważ program zostanie zamknięty po wyczerpaniu puli dostępnych miejsc. Jeśli jesteś partnerem, zainteresowanym dostępem do tej grupy talentów, skontaktuj się z nami pod adresem bwbw@salesforce.com lub za pośrednictwem naszej witryny internetowej.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Edukacja Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum Biuro prasowe
2025-06-12 | 06:00

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Gliwice dołączyły do ogólnopolskiej sieci Amazon STEM Kindlotek – przestrzeni edukacyjnych wspierających rozwój dzieci i młodzieży w obszarach nauk ścisłych
Edukacja Lekcja: AI. Szkolenia o sztucznej inteligencji dla nauczycieli
2025-06-12 | 03:00

Lekcja: AI. Szkolenia o sztucznej inteligencji dla nauczycieli

Sztuczna inteligencja stała się elementem codziennego życia i nie omija edukacji. Dlatego ważny jest rozwój wiedzy i kompetencji nauczycieli i nauczycielek w tym
Edukacja Kwalifikacja Profesjonalna CGMA zostaje zaktualizowana w odpowiedzi na rosnące wymagania nowoczesnych finansów
2025-05-21 | 09:00

Kwalifikacja Profesjonalna CGMA zostaje zaktualizowana w odpowiedzi na rosnące wymagania nowoczesnych finansów

The Chartered Institute of Management Accountants (CIMA) zaprezentował zaktualizowany sylabus Kwalifikacji Profesjonalnej CGMA (ang. CGMA Professional Qualification syllabus), który

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Transport

Bezpieczeństwo stało się w UE tematem numer jeden. Miała w tym udział polska prezydencja

Ostatnie dni czerwca to dobra okazja do podsumowania pół roku prezydencji Polski w Radzie UE. Z tej okazji w Łodzi odbył się Wielki Piknik Europejski w Łodzi, w trakcie którego również wiceprzewodnicząca Parlamentu Europejskiego podsumowała ten okres: w ciągu ostatnich sześciu miesięcy Polska była silnym i odważnym przywódcą i również nam dała siłę i odwagę, aby kroczyć naprzód w tych bardzo trudnych czasach. Zdaniem europosła Dariusza Jońskiego Polsce udało się odbudować swoją pozycję na arenie międzynarodowej.

Polityka

Nie brakuje przeciwników zwiększenia wydatków na obronność do 5 proc. Obawiają się, że paradoksalnie zagrozi to bezpieczeństwu Europy

W Hadze rusza szczyt NATO. Jednym z ważniejszych punktów ma być podwyższenie wydatków państw sojuszniczych na zbrojenia i obronność do 5 proc. PKB. Jeśli wniosek zostanie zatwierdzony, państwa członkowskie przeznaczą łącznie na ten cel ponad 500 mld euro więcej rocznie. – Zwiększając wydatki na broń, nie tworzy się warunków do pokoju. Dlatego jesteśmy temu zdecydowanie przeciwni – podkreśla włoski europoseł Pasquale Tridico z Ruchu Pięciu Gwiazd (M5S).

Ochrona środowiska

Gospodarowanie odpadami nieodłącznym elementem strategii firm. Brak jasnych przepisów utrudnia ich działania

Odpowiedzialne gospodarowanie odpadami stanowi integralną część biznesu, a działania w tym obszarze coraz częściej wchodzą w skład strategii ESG. Opóźniające się wdrożenie systemu rozszerzonej odpowiedzialności producenta (ROP) zgodnego z wymogami Unii Europejskiej stawia jednak przed polskimi przedsiębiorstwami wiele wyzwań.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.