Komunikaty PR

Salesforce pomaga kobietom w powrocie na rynek pracy - Darmowy program szkoleń

2023-01-24  |  15:07
Biuro prasowe

Salesforce uruchamia nowy program szkoleń dla kobiet w Polsce. Bring Women Back to Work jest dedykowany kobietom zainteresowanym pracą w sektorze IT z całej Polski. Podczas kursu uczestniczki przejdą 12-miesięczne szkolenie nie tylko z najczęściej używanego na świecie systemu Salesforce CRM, ale także z umiejętności miękkich, autoprezentacji i zarządzania projektami.

Program szkoleniowy Bring Women Back to Work (BWBW) przeznaczony jest dla kobiet, które posiadają już doświadczenie zawodowe, a które jednocześnie pozostają bez pracy od co najmniej roku. Celem programu jest umożliwienie kobietom rozpoczęcia kariery w branży IT. Po ukończeniu programu uczestniczki będą miały bardzo dobrą pozycję do znalezienia pracy w ekosystemie klientów i partnerów Salesforce. Główne wymagania dotyczące udziału w programie BWBW to dobra znajomość języka angielskiego i chęć uczenia się nowych umiejętności. Program jest całkowicie bezpłatny dla uczestników, a sama wartość kursu to około 6 500 EUR.

"Program Bring Women Back to Work ma charakter integracyjny, kobiety nie muszą mieć wcześniejszego doświadczenia w branży IT, nie jest konieczne posiadanie dyplomu ukończenia studiów wyższych, a wiek z pewnością nie jest czynnikiem decydującym o przyjęciu na kurs. Entuzjazm do zmiany kwalifikacji, zainteresowanie IT i zdolność do pracy w dynamicznym środowisku pracy jest czymś, na co stawiamy najbardziej." - wyjaśnia Vanessa Gentile z Salesforce, która zainicjowała program trzy lata temu w Szwajcarii.

BWBW - 12 miesięcy kompleksowej edukacji

Do programu, który rozpocznie się 9 lutego 2023 roku, zostanie przyjętych 18 uczestniczek. Każda z nich weźmie udział w ponad 160 godzinach interaktywnego szkolenia online w ciągu najbliższych 12 miesięcy, które wprowadzi je do środowiska Salesforce CRM i nie tylko.  Cały kurs został tak skonstruowany, aby wyposażyć absolwentki także w umiejętności z obszarów takich jak zarządzanie projektami i nowe technologie czy autoprezentacja i pewność siebie. Celem programu jest również rozwinięcie umiejętności miękkich, a także skupienie się na szerszym, zrównoważonym rozwoju zawodowym i przywództwie. Dodatkowo każdej uczestniczce zostanie przydzielony własny mentor, z którym będzie mogła konsultować swoją ścieżkę kariery, a także coach, który pomoże kobietom w psychologicznych aspektach powrotu do pracy.

"Naszym celem jest, aby uczestniczki nie tylko otrzymały certyfikat administratora Salesforce, ale także zyskały pewność siebie i wiarę w swoją przyszłą karierę. Dlatego koncentrujemy się nie tylko na znajomości systemu Salesforce CRM, ale także na umiejętnościach miękkich i rozwoju osobistym. Kobiety napotykają wiele przeszkód po przerwie w karierze, a niska samoocena jest jedną z najbardziej znaczących” – mówi Vanessa Gentile i dodaje - „Pod koniec programu Bring Women Back to Work uczestniczki staną w pełni sprawnymi i wykształconymi profesjonalistkami, gotowymi na wszystkie wyzwania, jakie niesie ze sobą kariera w IT”.

Cele - kariera w IT

Głównym celem programu, który z powodzeniem działa już w Szwajcarii i Niemczech, jest z jednej strony wspieranie kobiet powracających na rynek pracy po dłuższej przerwie w karierze zawodowej. Z drugiej strony istnieje silne zapotrzebowanie w ekosystemie klientów i partnerów Salesforce na wykwalifikowanych pracowników. Salesforce udostępnia zatem profile uczestniczek swoim partnerom, którzy poszukują nowych specjalistów. Kobiety nie muszą jednak czekać całego roku na znalezienie pracy – nowe oferty mogą otrzymać już w pierwszych miesiącach trwania programu.

Ukończenie całego, rocznego cyklu nauki nie jest warunkiem koniecznym do otrzymania pracy, a sam program ma być elastyczny. W pierwszych tygodniach przekazujemy uczestnikom niezbędną wiedzę, ale przez cały proces jesteśmy w kontakcie z naszymi partnerami rekrutacyjnymi. Jeśli uczestniczka okaże się idealnym kandydatem dla naszych partnerów, rekrutacja może odbyć się od razu. Zdarza się, że znajdują one nową pracę już w pierwszym miesiącu szkolenia” - podsumowuje Vanessa Gentile.

Głównymi partnerami Bring Women Back to Work w Polsce są Deloitte, Accenture, Merkle, Digitall i Enxoo. Więcej informacji, w tym formularz zgłoszeniowy, można znaleźć na stronie https://www.salesforce.com/eu/campaign/bwbw/ . Zgłoszenia należy przesyłać jak najszybciej, ponieważ program zostanie zamknięty po wyczerpaniu puli dostępnych miejsc. Jeśli jesteś partnerem, zainteresowanym dostępem do tej grupy talentów, skontaktuj się z nami pod adresem bwbw@salesforce.com lub za pośrednictwem naszej witryny internetowej.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Edukacja Szczepan miał nie czytać i nie pisać. W Szkole w Chmurze rozwija skrzydła Biuro prasowe
2024-03-28 | 14:54

Szczepan miał nie czytać i nie pisać. W Szkole w Chmurze rozwija skrzydła

Niezwykła historia Wioletty i jej syna. A to tylko jeden z 30 tys. powodów, by docenić siłę edukacji domowej.   Dla naszej rodziny wybór Szkoły w Chmurze okazał
Edukacja Rynek korepetycji w Polsce osiągnął stabilizację – analiza OLX
2024-03-20 | 14:00

Rynek korepetycji w Polsce osiągnął stabilizację – analiza OLX

Na początku roku szkolnego 2023/2024 nastąpił znaczny wzrost popularności dodatkowych, płatnych, zajęć dla uczniów. Aż 72% rodziców uczestniczących w badaniach,
Edukacja Mniej lektur – więcej kompetencji miękkich
2024-03-20 | 12:03

Mniej lektur – więcej kompetencji miękkich

Mniej lektur – więcej kompetencji miękkich Czy planowane przez Ministerstwo Edukacji Narodowej odchudzenie kanonu lektur szkolnych to dobry kierunek? W jaki sposób omawianie na

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Kongres MOVE

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Zorganizowane grupy cyberprzestępcze sięgają po coraz bardziej zaawansowane narzędzia sztucznej inteligencji. Często celem ataków jest infrastruktura krytyczna

Rozwój cyberprzestępczości postępuje w kierunku budowania powiązań o charakterze mafijnym i wykorzystywania zaawansowanych technologicznie rozwiązań, po jakie sięgają służby specjalne. Coraz częściej służy do tego także sztuczna inteligencja, która przyniosła ze sobą szereg nowych zagrożeń. Choć w ślad za technologicznym zaawansowaniem cyberprzestępców rozwijają się też narzędzia zapobiegające atakom, to wciąż najsłabszym ogniwem jest człowiek. Atrakcyjnym celem ataków dla hakerów są jednostki publiczne, infrastruktura krytyczna i samorządy, również te małe, którym brakuje zasobów finansowych i kadrowych, by zapewnić wystarczającą ochronę. 

Handel

Polacy jedzą coraz mniej jaj. Częściej sięgają po te z chowu alternatywnego, za które są skłonni zapłacić więcej

Od 10 lat sukcesywnie rośnie udział alternatywnych systemów chowu kur niosek. Pochodzi z nich już co trzecie opakowanie jaj, choć nadal w klatkach żyje ponad 37 mln kur. Stopniowe zmiany w hodowli to skutek większej świadomości konsumentów, za którymi podąża branża HoReCa. Są oni gotowi nawet zapłacić więcej za jajka, które pochodzą z chowu nieklatkowego.

Problemy społeczne

Docenianie przez szefa jest równie ważne dla pracowników, co atrakcyjne wynagrodzenie i obowiązki. Kluczową rolę odgrywa komunikacja między liderem a zespołem

Niemal co czwarty pracownik chciałby, by jego przełożony częściej go doceniał. Blisko połowa jest gotowa odejść z pracy z powodu szefa, nawet mimo zadowolenia z firmy i zarobków – wynika z badania „Lider w oczach pracowników” zrealizowanego dla Pluxee. – Liderzy pełnią kluczową rolę w budowaniu zespołu – są też coraz lepsi w rozumieniu tego, że niezbędna jest wizja i cel, do którego można angażować ludzi – ocenia Monika Reszko, psycholożka biznesu.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.