Komunikaty PR

Salony Agata z nowym spotem reklamowym i kontynuacją kampanii z Ambasadorkami

2021-08-12  |  01:00
Biuro prasowe

W blokach reklamowych stacji telewizyjnych można już zobaczyć kolejne spoty Salonów Agata, przedstawiające dalsze perypetie Synowej i Teściowej, w których role wcielają się niezmiennie Ambasadorki marki – Małgorzata Socha i Ewa Kasprzyk. Tym razem marka prezentuje bogaty asortyment mebli i akcesoriów do pokoju dziecka i nastolatka. Jak Teściowa ocenia nowy wystrój wnętrza swojej wnuczki? I co na to Synowa? Odpowiedź znaleźć można w nowym spocie.

Konwencja telewizyjnych i radiowych reklam Salonów Agata przyzwyczaiła nas już do zabawnych i błyskotliwych dialogów między bohaterkami, nawiązujących do codziennych sytuacji związanych z poszukiwaniem mebli i dodatków, a także pełną koloru relacją na linii Synowa-Teściowa. Nie inaczej jest w najnowszych filmach. Tym razem Gośka chwali się nowo urządzonym pokojem dla swojej córki. Teściowa jest zachwycona… choć nie pozostawia oceny wnętrza bez pewnych zastrzeżeń. Po dokładnym obejrzeniu szafy na ubrania, nakazuje Janeczkowi dokupić wnuczce drugą. W końcu miejsca w szafie młodej damy nigdy za wiele – nawet jeśli mebel jest bardzo pojemny!

W skróconej, 15-sekundowej wersji reklamy widzowie oglądają już zadowolenie Teściowej granej przez Ewę Kasprzyk. - Fajna szafa, śliczne ciuszki… – komentuje, po czym zerkając znacząco na strój Synowej, dodaje: Gośka, też potrzebujesz nowej szafy. Zabawne perypetie bohaterek uzupełnia informacja dla Klientów o trwającej do 29 sierpnia akcji promocyjnej, w której oferowany jest rabat 10% na wszystkie produkty przy jednoczesnej możliwości spłaty zakupu w 10 ratach 0% bez dodatkowych kosztów.

W Salonach Agata każdy znajdzie coś dla siebie, również Ci nieco młodsi klienci. Wakacje to z jednej strony czas odpoczynku i zabawy, z drugiej: doskonały moment, by przed rozpoczęciem roku szkolnego odświeżyć pokój dziecka i przygotować go na wszystkie funkcje, które musi spełniać. Do podobnych wniosków doszła również Gośka, bohaterka naszych spotów. Dlatego historia z meblami dziecięcymi w tle otwiera kolejną odsłonę kampanii z Synową i Teściową, którą zrealizowaliśmy niezmiennie z agencją PZL

– komentuje Krzysztof Wadas, dyrektor ds. marketingu Agata S.A.

Za kreację kampanii odpowiada agencja PZL, a jej realizacja to efekt działań domu produkcyjnego Film Republic. Zakupem czasu reklamowego w telewizji zajmuje się Spark Foundry. Spotom telewizyjnym towarzyszą również reklamy radiowe i kampania w internecie oraz w prasie.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo Biuro prasowe
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Konsument Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do
Konsument Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Transport

Polska przeciwna przedłużeniu umowy UE–Ukraina o transporcie drogowym. Uderza ona w krajową branżę transportową

Parlament Europejski większością głosów poparł przedłużenie umowy o transporcie drogowym między Unią Europejską a Ukrainą do końca 2025 roku. Zdaniem polskich europosłów, którzy głosowali przeciw, podtrzymanie liberalizacji przewozów drogowych przyczyni się do dalszego obniżenia konkurencyjności polskich firm transportowych. W przeciwieństwie do ukraińskich przewoźników muszą one spełniać szereg unijnych wymogów. Polska delegacja planuje przedstawić swoje stanowisko europejskiemu komisarzowi ds. zrównoważonego transportu i turystyki.

Transport

M.Kobosko: Wszyscy zapłacimy za eskalację między Izraelem a Iranem. Kraje UE powinny robić więcej dla budowy swojego własnego bezpieczeństwa

 Mrzonki o armii europejskiej są mrzonkami, to trzeba sobie jasno powiedzieć. Każdy z krajów członkowskich Unii Europejskiej musi, i to się na szczęście już dzieje, nie tylko myśleć i mówić, ale też robić coraz więcej dla budowy swojego własnego bezpieczeństwa w koordynacji wspólnej – uważa Michał Kobosko, poseł do Parlamentu Europejskiego z Polska 2050. W kontekście światowych konfliktów, w tym na linii Izrael–Iran, jego zdaniem Polska powinna się skupić na współpracy zarówno ze Wspólnotą, jak i Stanami Zjednoczonymi. 

Muzyka

Trwający Festiwal Mozartowski przyciąga tłumy melomanów. To jedno z najważniejszych wydarzeń w stolicy

Artystka zaznacza, że za sprawą Warszawskiej Opery Kameralnej jeszcze przez dwa tygodnie Warszawa będzie rozbrzmiewać Mozartem. Kolejna edycja festiwalu poświęconego temu wybitnemu kompozytorowi zajmuje ważne miejsce w kulturalnym kalendarzu stolicy i przyciąga tłumy melomanów. A przed nimi jeszcze sporo atrakcji. Alicja Węgorzewska szczególnie zaprasza na dwie premiery, jedną skierowaną do młodych odbiorców, drugą – dedykowaną koneserom. Niezwykle ciekawie zapowiada się także nowy sezon artystyczny w WOK-u. Twórcy już pracują nad kolejnymi spektaklami i nagrywają nowe płyty.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.