Komunikaty PR

Salony Agata z nowym spotem reklamowym i kontynuacją kampanii z Ambasadorkami

2021-08-12  |  01:00
Biuro prasowe

W blokach reklamowych stacji telewizyjnych można już zobaczyć kolejne spoty Salonów Agata, przedstawiające dalsze perypetie Synowej i Teściowej, w których role wcielają się niezmiennie Ambasadorki marki – Małgorzata Socha i Ewa Kasprzyk. Tym razem marka prezentuje bogaty asortyment mebli i akcesoriów do pokoju dziecka i nastolatka. Jak Teściowa ocenia nowy wystrój wnętrza swojej wnuczki? I co na to Synowa? Odpowiedź znaleźć można w nowym spocie.

Konwencja telewizyjnych i radiowych reklam Salonów Agata przyzwyczaiła nas już do zabawnych i błyskotliwych dialogów między bohaterkami, nawiązujących do codziennych sytuacji związanych z poszukiwaniem mebli i dodatków, a także pełną koloru relacją na linii Synowa-Teściowa. Nie inaczej jest w najnowszych filmach. Tym razem Gośka chwali się nowo urządzonym pokojem dla swojej córki. Teściowa jest zachwycona… choć nie pozostawia oceny wnętrza bez pewnych zastrzeżeń. Po dokładnym obejrzeniu szafy na ubrania, nakazuje Janeczkowi dokupić wnuczce drugą. W końcu miejsca w szafie młodej damy nigdy za wiele – nawet jeśli mebel jest bardzo pojemny!

W skróconej, 15-sekundowej wersji reklamy widzowie oglądają już zadowolenie Teściowej granej przez Ewę Kasprzyk. - Fajna szafa, śliczne ciuszki… – komentuje, po czym zerkając znacząco na strój Synowej, dodaje: Gośka, też potrzebujesz nowej szafy. Zabawne perypetie bohaterek uzupełnia informacja dla Klientów o trwającej do 29 sierpnia akcji promocyjnej, w której oferowany jest rabat 10% na wszystkie produkty przy jednoczesnej możliwości spłaty zakupu w 10 ratach 0% bez dodatkowych kosztów.

W Salonach Agata każdy znajdzie coś dla siebie, również Ci nieco młodsi klienci. Wakacje to z jednej strony czas odpoczynku i zabawy, z drugiej: doskonały moment, by przed rozpoczęciem roku szkolnego odświeżyć pokój dziecka i przygotować go na wszystkie funkcje, które musi spełniać. Do podobnych wniosków doszła również Gośka, bohaterka naszych spotów. Dlatego historia z meblami dziecięcymi w tle otwiera kolejną odsłonę kampanii z Synową i Teściową, którą zrealizowaliśmy niezmiennie z agencją PZL

– komentuje Krzysztof Wadas, dyrektor ds. marketingu Agata S.A.

Za kreację kampanii odpowiada agencja PZL, a jej realizacja to efekt działań domu produkcyjnego Film Republic. Zakupem czasu reklamowego w telewizji zajmuje się Spark Foundry. Spotom telewizyjnym towarzyszą również reklamy radiowe i kampania w internecie oraz w prasie.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo Biuro prasowe
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Konsument Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do
Konsument Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Firma

Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.

Infrastruktura

Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.