Komunikaty PR

Salony Agata z nowym spotem reklamowym i kontynuacją kampanii z Ambasadorkami

2021-08-12  |  01:00
Biuro prasowe

W blokach reklamowych stacji telewizyjnych można już zobaczyć kolejne spoty Salonów Agata, przedstawiające dalsze perypetie Synowej i Teściowej, w których role wcielają się niezmiennie Ambasadorki marki – Małgorzata Socha i Ewa Kasprzyk. Tym razem marka prezentuje bogaty asortyment mebli i akcesoriów do pokoju dziecka i nastolatka. Jak Teściowa ocenia nowy wystrój wnętrza swojej wnuczki? I co na to Synowa? Odpowiedź znaleźć można w nowym spocie.

Konwencja telewizyjnych i radiowych reklam Salonów Agata przyzwyczaiła nas już do zabawnych i błyskotliwych dialogów między bohaterkami, nawiązujących do codziennych sytuacji związanych z poszukiwaniem mebli i dodatków, a także pełną koloru relacją na linii Synowa-Teściowa. Nie inaczej jest w najnowszych filmach. Tym razem Gośka chwali się nowo urządzonym pokojem dla swojej córki. Teściowa jest zachwycona… choć nie pozostawia oceny wnętrza bez pewnych zastrzeżeń. Po dokładnym obejrzeniu szafy na ubrania, nakazuje Janeczkowi dokupić wnuczce drugą. W końcu miejsca w szafie młodej damy nigdy za wiele – nawet jeśli mebel jest bardzo pojemny!

W skróconej, 15-sekundowej wersji reklamy widzowie oglądają już zadowolenie Teściowej granej przez Ewę Kasprzyk. - Fajna szafa, śliczne ciuszki… – komentuje, po czym zerkając znacząco na strój Synowej, dodaje: Gośka, też potrzebujesz nowej szafy. Zabawne perypetie bohaterek uzupełnia informacja dla Klientów o trwającej do 29 sierpnia akcji promocyjnej, w której oferowany jest rabat 10% na wszystkie produkty przy jednoczesnej możliwości spłaty zakupu w 10 ratach 0% bez dodatkowych kosztów.

W Salonach Agata każdy znajdzie coś dla siebie, również Ci nieco młodsi klienci. Wakacje to z jednej strony czas odpoczynku i zabawy, z drugiej: doskonały moment, by przed rozpoczęciem roku szkolnego odświeżyć pokój dziecka i przygotować go na wszystkie funkcje, które musi spełniać. Do podobnych wniosków doszła również Gośka, bohaterka naszych spotów. Dlatego historia z meblami dziecięcymi w tle otwiera kolejną odsłonę kampanii z Synową i Teściową, którą zrealizowaliśmy niezmiennie z agencją PZL

– komentuje Krzysztof Wadas, dyrektor ds. marketingu Agata S.A.

Za kreację kampanii odpowiada agencja PZL, a jej realizacja to efekt działań domu produkcyjnego Film Republic. Zakupem czasu reklamowego w telewizji zajmuje się Spark Foundry. Spotom telewizyjnym towarzyszą również reklamy radiowe i kampania w internecie oraz w prasie.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Andrzej Gałdecki, Key Account Manager w DPD Polska
2025-07-21 | 13:00

Komentarz rynkowy DPD Polska: efekt rekompensaty szansą dla e-commerce w sezonie letnim

Sezon wakacyjny niesie ze sobą nie tylko wzmożony ruch turystyczny, ale i ciekawe zmiany w zachowaniach konsumenckich.  Gdy z różnych powodów –
Konsument Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Konsument Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Farmacja

Nowy pakiet farmaceutyczny ma wyrównać szanse pacjentów w całej Unii. W Polsce na niektóre leki czeka się ponad dwa lata dłużej niż w Niemczech

Jeszcze pod przewodnictwem Polski Rada UE uzgodniła stanowisko w sprawie pakietu farmaceutycznego – największej reformy prawa lekowego od 20 lat. Ma on skrócić różnice w dostępie do terapii między krajami członkowskimi, które dziś sięgają nawet dwóch–trzech lat. W Unii Europejskiej wciąż brakuje terapii na ponad 6 tys. chorób rzadkich, a niedobory obejmują również leki ratujące życie. Nowe przepisy mają zapewnić szybszy dostęp do leków, wzmocnić konkurencyjność branży oraz zabezpieczyć dostawy.

Handel

Wzrost wydobycia ropy naftowej nie wpłynie na spadek cen surowca. Kierowcy jesienią zapłacą więcej za olej napędowy

Sierpień jest trzecim z rzędu miesiącem, gdy osiem krajów OPEC+ zwiększa podaż ropy naftowej na globalnym rynku; we wrześniu nastąpi kolejna zwyżka. Kraje OPEC, zwłaszcza Arabia Saudyjska, chcą w ten sposób odzyskać udziały w rynku utracone na skutek zmniejszenia wydobycia od 2022 roku, głównie na rzecz amerykańskich producentów. Nie należy się jednak spodziewać spadku cen ropy, gdyż popyt powinien być wysoki, a pod znakiem zapytania stoi dostępność ropy z Rosji. Nie zmienia to faktu, że jesienią ceny paliw na stacjach zazwyczaj rosną, a w największym stopniu podwyżki dotyczyć będą diesla.

Nauka

Szacowanie rzeczywistej liczby użytkowników miast dużym wyzwaniem. Statystycy wykorzystują dane z nowoczesnych źródeł

Różnica między liczbą rezydentów a rzeczywistą liczbą osób codziennie przebywających w Warszawie może sięgać nawet niemal pół miliona. Rozbieżności są dostrzegalne przede wszystkim w dużych miastach i ich obszarach funkcjonalnych. Precyzyjne dane populacyjne są tymczasem niezbędne w kształtowaniu usług społecznych i zdrowotnych, edukacyjnych, opiekuńczych, a także w planowaniu inwestycji infrastrukturalnych. W statystyce coraz częściej dane z oficjalnych źródeł, takich jak Zakład Ubezpieczeń Społecznych, są uzupełniane o te pochodzące od operatorów sieci komórkowych czy kart płatniczych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.