Samochód elektryczny w pakiecie z ładowarką od Arval i EVBox
NBS Communications
Krucza 16/22
00-526 Warszawa
bkrowicka|nbs.com.pl| |bkrowicka|nbs.com.pl
511 917 929
nbs.com.pl
Arval Service Lease Polska, lider na rynku wynajmu długoterminowego pojazdów z pełną obsługą, dostarcza klientom samochody elektryczne wraz z inteligentnymi ładowarkami. Pakiet, samochód i ładowarka, jest oferowany zgodnie z ideą kompleksowej obsługi one-stop-shop. Produkt powstał we współpracy z firmą EVBox. Jest ona częścią grupy energetycznej ENGIE, z którą Arval realizuje międzynarodową umowę na wspólne tworzenie elektromobilnych pakietów usług.
Dostępność infrastruktury ładowania jest jedną z barier spowalniających rozwój elektromobilności w Polsce, a potencjalni użytkownicy pojazdów elektrycznych mają obawy dotyczące tego, jak i gdzie można ładować auto elektryczne. Arval daje odpowiedź najprostszą z możliwych – można to robić w domu lub w firmie.
Arval nie tylko przeprowadza klienta przez proces wyboru pojazdu odpowiedniego do jego potrzeb. Wspólnie z EVBox, dostawcą infrastruktury do ładowania samochodów elektrycznych, doradza też w doborze i montażu odpowiedniej ładowarki. Urządzenie, podobnie jak samochód, może być finansowane z pomocą Arval.
- Dostępność stacji paliw jest powszechna, ale nikt nie ma w garażu własnego dystrybutora. Ładowarkę może mieć każdy. Komfort posiadania „elektryka” przebija pod tym względem tradycyjnie napędzane auta. Dostarczane razem z samochodem inteligentne ładowarki są unikatowym rozwiązaniem na polskim rynku. Zarządzają mocą ładowania pojazdu, dostosowując ją do możliwości przyłącza energetycznego oraz uwzględniają pobór mocy przez inne urządzenia. To bardzo ważne, szczególnie w przypadku instalacji ładowarki w domu użytkownika pojazdu, ponieważ pozwala na ograniczenie kosztów – mówi Radosław Kitala, Konsultant w Arval Service Lease Polska. Razem z ładowarką oferowany jest również system kontrolno-rozliczeniowy, umożliwiający raportowanie o zużytej energii np. na potrzeby rozliczenia z pracodawcą, który zapewnia służbowy samochód elektryczny.
Po analizie potrzeb klienta, eksperci Arval doradząją, jaką ładowarkę należy wybrać. Dostępne są urządzenia o mocy ładowania od 3,7 kW do 2x22 kW. Klienci otrzymują ofertę finansowania urządzeń w formie leasingu, a umowy finansowania ładowarek zawierane są na okres od 36 do 60 miesięcy. Własna infrastruktura i zasięg obecnie dostępnych elektryków powodują, że użytkownicy praktycznie nie mają potrzeby korzystania z zewnętrznych ładowarek w innych przypadkach, niż dalekie podróże. To także sposób na znaczne oszczędności, szczególnie jeśli samochody ładowane są w nocy, gdy obowiązują niższe taryfy za energię.
Wspólna oferta Arval i EVBox została uznana za najlepszy produkt w kategorii „Elektromobilność: finansowanie niskoemisyjnego transportu” w konkursie Fleet Derby, organizowanym przez branżowy magazyn „Fleet”.
– Trendu związanego z elektromobilnością nie można zatrzymać. Co więcej w Polsce możliwe jest przyspieszenie przesiadania się na ekologiczne samochody, ponieważ Ministerstwo Klimatu ogłosiło w połowie czerwca nowy pakiet dopłat do zakupu pojazdów elektrycznych. Przedsiębiorcy mogli wnioskować o wsparcie w wysokości 25 tys. zł, a osoby fizyczne o prawie 19 tys. zł – mówi Radosław Kitala, przedstawiciel Arval Mobility Observatory w Polsce..
Zgodnie z najnowszymi danymi Europejskiego Stowarzyszenia Producentów Samochodów (ACEA), w pierwszym kwartale 2020 r. udział samochodów elektrycznych w sprzedaży wszystkich pojazdów w Europie zwiększył się niemal do 7% wobec 3% rok wcześniej, a sprzedaż takich aut w pierwszym kwartale podwoiła się rok do roku.

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?

Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności

Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Zielona transformacja wiąże się z dodatkowymi kosztami. Mimo to firmy traktują ją jako szansę dla siebie i Europy
Bez zaangażowania największych firm, które ograniczają własny ślad węglowy, będzie trudno o transformację energetyczną. Jak wynika z danych Europejskiego Banku Inwestycyjnego, w ubiegłym roku 61 proc. przedsiębiorstw z UE zainwestowało w walkę ze zmianą klimatu. Choć z tymi inwestycjami wiążą się zwykle ogromne koszty, część firm traktuje je jako szansę na podniesienie swojej konkurencyjności. Wśród znaczących korzyści podnoszą też kwestię zmniejszania zależności od dostaw surowców energetycznych z innych krajów.
Prawo
Rolnicy z Wielkopolski i Opolszczyzny protestują przeciwko likwidacji ich miejsc pracy. Minister rolnictwa deklaruje szukanie rozwiązań

W czwartek 24 kwietnia pracownicy towarowych gospodarstw rolnych z województw wielkopolskiego i opolskiego protestowali przed Ministerstwem Rolnictwa i Rozwoju Wsi w Warszawie. To już kolejny – po poznańskim – protest, który ma zwrócić uwagę na opieszałość urzędników w związku z zagospodarowaniem zwracanych do Zasobu Skarbu Państwa dzierżawionych gruntów, na których dziś prowadzona jest działalność rolnicza. Minister Czesław Siekierski przyjął delegację pracowników, która przekazała petycję z postulatami wymagającymi pilnych działań urzędniczych.
Prawo
W połowie maja pierwszym pakietem deregulacyjnym zajmie się Senat. Trwają prace nad drugim pakietem

Zgodnie z zaplanowanym porządkiem obrad na posiedzeniu 14–15 maja Senat zajmie się pierwszym pakietem deregulacyjnym, przygotowanym przez Ministerstwo Rozwoju i Technologii. Przyjęty w ubiegłym tygodniu przez Sejm dokument zawiera około 40 rozwiązań, które mają ułatwić prowadzenie biznesu. W ciągu kilku miesięcy efekty mają być odczuwalne dla przedsiębiorców. Jednocześnie trwają już prace nad kolejnymi propozycjami deregulacyjnymi.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.