Komunikaty PR

Samochód elektryczny w pakiecie z ładowarką od Arval i EVBox

2020-07-27  |  11:30
Biuro prasowe
Kontakt
Beata Krowicka
NBS Communications

Krucza 16/22
00-526 Warszawa
bkrowicka|nbs.com.pl| |bkrowicka|nbs.com.pl
511 917 929
nbs.com.pl
Do pobrania jpg ( 0.78 MB )

Arval Service Lease Polska, lider na rynku wynajmu długoterminowego pojazdów z pełną obsługą, dostarcza klientom samochody elektryczne wraz z inteligentnymi ładowarkami. Pakiet, samochód i ładowarka, jest oferowany zgodnie z ideą kompleksowej obsługi one-stop-shop. Produkt powstał we współpracy z firmą EVBox. Jest ona częścią grupy energetycznej ENGIE, z którą Arval realizuje międzynarodową umowę na wspólne tworzenie elektromobilnych pakietów usług.

Dostępność infrastruktury ładowania jest jedną z barier spowalniających rozwój elektromobilności w Polsce, a potencjalni użytkownicy pojazdów elektrycznych mają obawy dotyczące tego, jak i gdzie można ładować auto elektryczne. Arval daje odpowiedź najprostszą z możliwych – można to robić w domu lub w firmie.

Arval nie tylko przeprowadza klienta przez proces wyboru pojazdu odpowiedniego do jego potrzeb. Wspólnie z EVBox, dostawcą infrastruktury do ładowania samochodów elektrycznych, doradza też w doborze i montażu odpowiedniej ładowarki. Urządzenie, podobnie jak samochód, może być finansowane z pomocą Arval.

- Dostępność stacji paliw jest powszechna, ale nikt nie ma w garażu własnego dystrybutora. Ładowarkę może mieć każdy. Komfort posiadania „elektryka” przebija pod tym względem tradycyjnie napędzane auta. Dostarczane razem z samochodem inteligentne ładowarki są unikatowym rozwiązaniem na polskim rynku. Zarządzają mocą ładowania pojazdu, dostosowując ją do możliwości przyłącza energetycznego oraz uwzględniają pobór mocy przez inne urządzenia. To bardzo ważne, szczególnie w przypadku instalacji ładowarki w domu użytkownika pojazdu, ponieważ pozwala na ograniczenie kosztów – mówi Radosław Kitala, Konsultant w Arval Service Lease Polska. Razem z ładowarką oferowany jest również system kontrolno-rozliczeniowy, umożliwiający raportowanie o zużytej energii np. na potrzeby rozliczenia z pracodawcą, który zapewnia służbowy samochód elektryczny.

Po analizie potrzeb klienta, eksperci Arval doradząją, jaką ładowarkę należy wybrać. Dostępne są urządzenia o mocy ładowania od 3,7 kW do 2x22 kW. Klienci otrzymują ofertę finansowania urządzeń w formie leasingu, a umowy finansowania ładowarek zawierane są na okres od 36 do 60 miesięcy. Własna infrastruktura i zasięg obecnie dostępnych elektryków powodują, że użytkownicy praktycznie nie mają  potrzeby korzystania z zewnętrznych ładowarek w innych przypadkach, niż dalekie podróże. To także sposób na znaczne oszczędności, szczególnie jeśli samochody ładowane są w nocy, gdy obowiązują niższe taryfy za energię.

Wspólna oferta Arval i EVBox została uznana za najlepszy produkt w kategorii „Elektromobilność: finansowanie niskoemisyjnego transportu” w konkursie Fleet Derby, organizowanym przez branżowy magazyn „Fleet”.

– Trendu związanego z elektromobilnością nie można zatrzymać. Co więcej w Polsce możliwe jest przyspieszenie przesiadania się na ekologiczne samochody, ponieważ Ministerstwo Klimatu ogłosiło w połowie czerwca nowy pakiet dopłat do zakupu pojazdów elektrycznych. Przedsiębiorcy mogli wnioskować o wsparcie w wysokości 25 tys. zł, a osoby fizyczne o prawie 19 tys. zł – mówi Radosław Kitala, przedstawiciel Arval Mobility Observatory w Polsce..

Zgodnie z najnowszymi danymi Europejskiego Stowarzyszenia Producentów Samochodów (ACEA), w pierwszym kwartale 2020 r. udział samochodów elektrycznych w sprzedaży wszystkich pojazdów w Europie zwiększył się niemal do 7% wobec 3% rok wcześniej, a sprzedaż takich aut w pierwszym kwartale podwoiła się rok do roku.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: NBS Communications
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada Biuro prasowe
2025-05-27 | 15:00

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada

W ubiegłym roku wartość rynku dóbr luksusowych w Polsce wzrosła o blisko 25% – szacunkowo do ponad 55 mld zł (dane KPMG). Największą dynamiką wzrostu cieszyły
Motoryzacja Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów
2025-05-14 | 12:00

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów

Siedem SUV-ów Toyoty jest dostępne w specjalnej ofercie podczas Dni Otwartych w salonach marki w całej Polsce. Od 12 do 17 maja u dilerów można otrzymać rabaty,
Motoryzacja Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?
2025-04-07 | 15:00

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?

Rejestracja samochodu poza granicami Polski to temat, który wraca regularnie na fora motoryzacyjne i do rozmów przedsiębiorców. Choć może się wydawać, że to

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.