Samoprzylepna maseczka ochronna dla salonów fryzjerskich i kosmetycznych
Nadszedł moment, na który czekało wielu właścicieli firm z branży kosmetycznej, fryzjerskiej, czy medycznej. Od 18 maja ponownie mogą otworzyć swoje gabinety i obsługiwać klientów. W praktyce – wykonanie usługi może być jednak nieco bardziej skomplikowane przez gumki lub inne elementy maseczek. Rozwiązaniem może być najnowszy produkt polskiej firmy - maseczka ochronna MASTICK, dzięki której wykonywanie zabiegów będzie o wiele prostsze.
Strzyżenie i MASTICK w pakiecie
Potrzeba odświeżenia wizerunku po zniesieniu części koronawirusowych obostrzeń to teraz dla wielu bardzo ważny cel. Branża beauty szykuje się na otwarcie, czekając na bardziej szczegółowe wytyczne. Jedno jest pewne – bez należytej osłony twarzy tak u personelu, jak i klientów się nie obejdzie. Profesjonaliści branży fryzjerskiej zadają też sobie pytanie: jak u klientów z tradycyjną maseczką na twarzy wykonać fachowe mycie włosów, farbowanie i strzyżenie (szczególnie w okolicy uszu)? Odpowiedź jest jedna – nie da się. Na szczęście samoprzylepne maseczki jednorazowe MASTICK rozwiązują wszystkie te problemy, wspierając jednocześnie profilaktykę antywirusową.
Maseczka ochronna MASTICK dla branży beauty
Najważniejsze argumenty za wyborem maseczek samoprzylepnych to wygoda wykonywania wszelkich zabiegów. Maseczki MASTICK to bowiem:
• brak zakładanych za uszy troczków czy gumek,
• punktowe klejenie jedynie na wysokości kości policzkowych,
• brak niebezpieczeństwa zmoczenia czy zabrudzenia maski,
• możliwość chwilowego odklejenia maseczki (np. na czas golenia) i ponownej aplikacji bez uszczerbku dla trwałości kleju.
Wśród wielu jednorazowych produktów używanych na co dzień w salonach samoprzylepne jednorazowe maseczki powinny stać się podstawowym elementem wyposażenia salonu. Z myślą o estetycznym, precyzyjnym i jednocześnie wygodnym wykonaniu zabiegu mogą być oferowane klientom w pakiecie z usługą.
Maseczka ochronna MASTICK dla fizjoterapeutów i gabinetów rehabilitacji
Samoprzylepne jednorazowe maseczki to produkt niemedyczny, który świetnie sprawdzi się także w gabinetach masażu, fizykoterapii i rehabilitacji. Jako niezbędne wyposażenie każdego klienta można je oferować bezpośrednio przy rejestracji zabiegu. Dodatkowe zalety:
• niezwykła lekkość i niewyczuwalność podczas noszenia,
• przyjazny dla skóry klej i tkanina,
• stabilność – maseczka ochronna trzyma się na twarzy, także tej z zarostem,
• swoboda oddychania.
Procedury higieniczno-sanitarne w gabinecie kosmetycznym – zalecenie
Na koniec – przypominamy, że zgodnie z wytycznymi Ministerstwa Rozwoju, które zostały opracowane wraz z Głównym Inspektorem Sanitarnym, należy:
- przyjmować klientów wyłącznie po wcześniejszym umówieniu za pomocą środków zdalnych,
- wyłączyć z użytku poczekalnie,;
- przy wykonywaniu usługi nosić maseczki i rękawiczki;
- usunąć testery kosmetyków,
- wielorazowe akcesoria w miarę możliwości zastąpić jednorazowymi;
- dezynfekować wszystkie powierzchnie dotykowe na stanowisku, na którym przebywał klient, narzędzia, urządzenia oraz pozostałe powierzchnie takie jak klamki, poręcze, włączniki, oparcia,
- przeorganizować stanowiska pracy z uwzględnieniem wymaganego dystansu między pracownikami (zalecane co najmniej 2 m).
Link do sklepu MASTICK: https://sklep.etisoft.pl/

Rada Przedsiębiorców apeluje o uchwalenie przepisów zmieniających zasady wypłat zasiłku chorobowego

Rak jelita grubego to nie wyrok. Kluczowe jest wczesne wykrycie

Tylko 7% Polaków wie, co oznacza pierwotna czystość wody
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

S. Cichanouska: Białorusini żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich. Jednak nie poddają się mimo represji i brutalności reżimu
Przedstawiciele białoruskiej opozycji podkreślają, sytuacja w kraju jest bardzo poważna. Z jednej strony od niemal pięciu lat ludzie na Białorusi żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich, doświadczają represji, są codzienne zatrzymania. – Co najmniej pół miliona ludzi musiało uciec z kraju – mówi agencji informacyjnej Newseria Swiatłana Cichanouska, liderka białoruskiej opozycji, która w 2020 roku kandydowała na stanowisko prezydenta Białorusi.
Handel
Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.
Handel
Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.