Nestlé Waters oddaje do użytku siłownię plenerową w Nałęczowie

Alicja Zaborska
PR Hub Sp z o.o.
Długa 16
00-238 Warszawa
alicja.zaborska|prhub.eu| |alicja.zaborska|prhub.eu
+ 48 533 337 960
https://prhub.eu/
Pod koniec marca 2021 roku Nestlé Waters oddało do użytku nową siłownię plenerową. Ogólnodostępny obiekt sportowy powstał przy Parku Zdrojowym w Nałęczowie. Siłownia, mająca zachęcać mieszkańców miasteczka do dbania o zdrowie i kondycję, jest kolejną tego typu inwestycją Nestlé, realizowaną w miejscowości, w której funkcjonuje rozlewnia naturalnej wody mineralnej Nałęczowianka.
Nowa siłownia przy Parku Zdrojowym
O aktywność fizyczną warto dbać zawsze – taka idea przyświeca firmie Nestlé, która zrealizowała budowę siłowni plenerowej dla mieszkańców Nałęczowa. Siłownia powstała przy Parku Zdrojowym, będącym wizytówką miasta, tuż obok placu zabaw i altany usytuowanej przy ul. 1 Maja. Nałęczowianie będą w niej mogli bezpłatnie skorzystać z wielofunkcyjnych urządzeń do ćwiczeń, w tym biegacza połączonego z orbitrekiem, roweru i jeźdźca, wioślarza, twistera i surfera oraz sprzętu z drabinką i częścią do podciągania nóg. Na terenie obiektu nie zabrakło tablic z instrukcją obsługi urządzeń, a oprócz regulaminu, zawisła tam też informacja o roli właściwego nawodnienia w czasie wysiłku, wyjaśniająca, jakie konkretnie ilości wody potrzebne są organizmowi w różnym wieku.
Nestlé dla lokalnej społeczności
Budowana w Nałęczowie siłownia plenerowa Nestlé jest kolejnym działaniem na rzecz lokalnej społeczności. Nestlé Waters, które właśnie w Nałęczowie butelkuje swoją naturalną wodę mineralną Nałęczowianka, od lat uczestniczy w życiu społecznym mieszkańców. Firma organizuje szereg akcji dla najmłodszych, wspiera lokalne organizacje, kluby sportowe, koła hobbystów, projekty charytatywne oraz rozbudowę infrastruktury. Wszystko w ścisłej współpracy z lokalnymi władzami.
Zrealizowaliśmy budowę siłowni kompleksowo, będąc w stałym kontakcie z władzami Nałęczowa – potwierdza Artur Młotek, Dyrektor ds. Operacji Nestlé Waters Polska – Siłownia plenerowa to odpowiedź na potrzeby mieszkańców, a jednocześnie działanie w ramach naszej strategii. Jej celem jest podnoszenie jakości życia społeczności lokalnych, w których funkcjonujemy, również poprzez promocję zdrowego stylu życia i aktywności fizycznej.
Rekreacja z zachowaniem zasad bezpieczeństwa
Siłownia plenerowa, powstała na zlecenie firmy Nestlé, wpisuje się w promocję zasad zdrowego stylu życia, które w obecnej sytuacji epidemiologicznej wydają się być szczególnie istotne.
W dobie koronawirusa nasi mieszkańcy mają znacznie mniej okazji do zdrowej rekreacji, choćby ze względu na zamknięcie krytych obiektów sportowych – mówi Wiesław Pardyka, burmistrz Nałęczowa. Dlatego mam nadzieję, że siłownia plenerowa, którą ufundowała firma Nestlé, stanie się miejscem odwiedzanym chętnie przez całe rodziny. Zachęcam do korzystania z niej, przypominając jednocześnie o przestrzeganiu niezbędnych środków bezpieczeństwa: dezynfekcji rąk, w miarę możliwości dezynfekcji dotykanych powierzchni, zachowaniu bezpiecznych odległości oraz pozostaniu w domu w przypadku objawów infekcji – radzi burmistrz.
Siłownia plenerowa w Nałęczowie jest czwartym tego typu obiektem przekazanym przez Nestlé mieszkańcom miast, w których znajdują się fabryki firmy. Jak dotychczas podobne siłownie oddano do użytku w Rzeszowie, Kaliszu oraz Kargowej.
O Nestlé
Nestlé w Polsce jest wiodącą firmą w obszarze żywienia, zdrowia i dobrego samopoczucia z portfolio blisko 1600 produktów i prawie 70 marek, w tym m.in.: NESCAFĒ, WINIARY, GERBER, PRINCESSA, KIT KAT, LION, NESQUIK, NAŁĘCZOWIANKA oraz PURINA. Nestlé działa na polskim rynku od ponad 25 lat. Firma zatrudnia aktualnie 5500 pracowników w 8 lokalizacjach.
O Nestlé Waters na świecie
Numer 1 na świecie w produkcji wody butelkowanej. Firma prowadzi swoją działalność produkcyjną w 30 krajach, posiada 87 zakładów i zatrudnia blisko 28 tys. pracowników. W portfolio Nestlé Waters znajduje się 48 unikatowych marek (od naturalnych wód mineralnych po wody stołowe), włączając w to markę Nestlé Pure Life, wodę Acqua Panna, wody gazowane Perrier i S.Pellegrino oraz rozlewaną w Polsce Nałęczowiankę. Poprzez te marki Nestlé Waters zachęca całe rodziny do picia większej ilości wody oraz napojów na bazie naturalnych składników, współpracuje z lokalnymi społecznościami, by chronić wspólne zasoby wodne, a także opracowuje kompleksowe rozwiązania w zakresie opakowań z tworzyw sztucznych, w celu zmniejszenia wpływu na środowisko.

"Janosikowe" do likwidacji. Jest podpis prezydenta

Forum Local Trends. Dwa dni debat polskich samorządów w przededniu prezydencji w

Eco5tech zrealizuje projekt OZE o wartości 2,8 mln zł w Gminie Papowo Biskupie
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Unijne mechanizmy ułatwiają zwiększenie wydatków na obronność przez europejskie kraje NATO. Ważnym aspektem infrastruktura podwójnego zastosowania
Wydatki na obronność w krajach NATO mają wzrosnąć do 2035 roku do 5 proc. PKB. W dużej mierze będzie to możliwe dzięki Unii Europejskiej, która stworzyła ramy umożliwiające krajom członkowskim realizację celów NATO w zakresie obronności, nie tylko poprzez finansowanie i inwestycje, ale także poprzez elastyczność budżetową. – To pełna synergia, można powiedzieć, że Unia Europejska współfinansuje razem z państwami członkowskimi cele zdolnościowe NATO – ocenia Paweł Zalewski, sekretarz stanu w Ministerstwie Obrony Narodowej.
Ochrona środowiska
Rusza budowa lądowej infrastruktury dla projektów Bałtyk 2 i Bałtyk 3. Prąd z tych farm wiatrowych popłynie w 2027 roku

Ruszyła budowa lądowej infrastruktury dla morskich farm wiatrowych Bałtyk 2 i Bałtyk 3 rozwijanych przez Equinor i Grupę Polenergia. To przede wszystkim baza serwisowa w Łebie i dwie stacje elektroenergetyczne. Jednocześnie trwają przygotowania do rozpoczęcia prac na morzu. Pierwszy prąd z obu projektów popłynie w 2027 roku, a w kolejce czeka morska farma wiatrowa Bałtyk 1 – największy i najbardziej zaawansowany projekt II fazy rozwoju offshore.
Edukacja
Uczelnie zaczynają wspólnie walczyć ze zjawiskiem mobbingu i dyskryminacji. Ruszają badania nad skalą problemu

Szkoły wyższe chcą aktywniej walczyć ze zjawiskiem mobbingu i dyskryminacji zarówno wobec pracowników, jak i studentów. W ramach projektu Bezpieczna Uczelnia będą się wymieniać dobrymi praktykami w zakresie polityki antymobbingowej. Zostaną przeprowadzone także badania na temat obecnej sytuacji w środowisku akademickim. Dotychczasowe badania prowadzone przez Fundację Science Watch Polska wskazują, że mobbing to dość powszechne zjawisko na uczelniach, które przybiera charakterystyczne dla środowiska formy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.