Komunikaty PR

Nestlé Waters oddaje do użytku siłownię plenerową w Nałęczowie

2021-03-31  |  15:00
Biuro prasowe
Kontakt

Alicja Zaborska
PR Hub Sp z o.o.

Długa 16
00-238 Warszawa
alicja.zaborska|prhub.eu| |alicja.zaborska|prhub.eu
+ 48 533 337 960
https://prhub.eu/

Pod koniec marca 2021 roku Nestlé Waters oddało do użytku nową siłownię plenerową. Ogólnodostępny obiekt sportowy powstał przy Parku Zdrojowym w Nałęczowie. Siłownia, mająca zachęcać mieszkańców miasteczka do dbania o zdrowie i kondycję, jest kolejną tego typu inwestycją Nestlé, realizowaną w miejscowości, w której funkcjonuje rozlewnia naturalnej wody mineralnej Nałęczowianka.

Nowa siłownia przy Parku Zdrojowym

O aktywność fizyczną warto dbać zawsze – taka idea przyświeca firmie Nestlé, która zrealizowała budowę siłowni plenerowej dla mieszkańców Nałęczowa. Siłownia powstała przy Parku Zdrojowym, będącym wizytówką miasta, tuż obok placu zabaw i altany usytuowanej przy ul. 1 Maja. Nałęczowianie będą w niej mogli bezpłatnie skorzystać z wielofunkcyjnych urządzeń do ćwiczeń, w tym biegacza połączonego z orbitrekiem, roweru i jeźdźca, wioślarza, twistera i surfera oraz sprzętu z drabinką i częścią do podciągania nóg. Na terenie obiektu nie zabrakło tablic z instrukcją obsługi urządzeń, a oprócz regulaminu, zawisła tam też informacja o roli właściwego nawodnienia w czasie wysiłku, wyjaśniająca, jakie konkretnie ilości wody potrzebne są organizmowi w różnym wieku.

Nestlé dla lokalnej społeczności

Budowana w Nałęczowie siłownia plenerowa Nestlé jest kolejnym działaniem na rzecz lokalnej społeczności. Nestlé Waters, które właśnie w Nałęczowie butelkuje swoją naturalną wodę mineralną Nałęczowianka, od lat uczestniczy w życiu społecznym mieszkańców. Firma organizuje szereg akcji dla najmłodszych, wspiera lokalne organizacje, kluby sportowe, koła hobbystów, projekty charytatywne oraz rozbudowę infrastruktury. Wszystko w ścisłej współpracy z lokalnymi władzami.

Zrealizowaliśmy budowę siłowni kompleksowo, będąc w stałym kontakcie z władzami Nałęczowa – potwierdza Artur Młotek, Dyrektor ds. Operacji Nestlé Waters Polska – Siłownia plenerowa to odpowiedź na potrzeby mieszkańców, a jednocześnie działanie w ramach naszej strategii. Jej celem jest podnoszenie jakości życia społeczności lokalnych, w których funkcjonujemy, również poprzez promocję zdrowego stylu życia i aktywności fizycznej.

Rekreacja z zachowaniem zasad bezpieczeństwa

Siłownia plenerowa, powstała na zlecenie firmy Nestlé, wpisuje się w promocję zasad zdrowego stylu życia, które w obecnej sytuacji epidemiologicznej wydają się być szczególnie istotne.

W dobie koronawirusa nasi mieszkańcy mają znacznie mniej okazji do zdrowej rekreacji, choćby ze względu na zamknięcie krytych obiektów sportowych – mówi Wiesław Pardyka, burmistrz Nałęczowa. Dlatego mam nadzieję, że siłownia plenerowa, którą ufundowała firma Nestlé, stanie się miejscem odwiedzanym chętnie przez całe rodziny. Zachęcam do korzystania z niej, przypominając jednocześnie o przestrzeganiu niezbędnych środków bezpieczeństwa: dezynfekcji rąk, w miarę możliwości dezynfekcji dotykanych powierzchni, zachowaniu bezpiecznych odległości oraz pozostaniu w domu w przypadku objawów infekcji – radzi burmistrz.

Siłownia plenerowa w Nałęczowie jest czwartym tego typu obiektem przekazanym przez Nestlé mieszkańcom miast, w których znajdują się fabryki firmy. Jak dotychczas podobne siłownie oddano do użytku w Rzeszowie, Kaliszu oraz Kargowej.

O Nestlé

Nestlé w Polsce jest wiodącą firmą w obszarze żywienia, zdrowia i dobrego samopoczucia z portfolio blisko 1600 produktów i prawie 70 marek, w tym m.in.: NESCAFĒ, WINIARY, GERBER, PRINCESSA, KIT KAT, LION, NESQUIK, NAŁĘCZOWIANKA oraz PURINA. Nestlé działa na polskim rynku od ponad 25 lat. Firma zatrudnia aktualnie 5500 pracowników w 8 lokalizacjach.

O Nestlé Waters na świecie

Numer 1 na świecie w produkcji wody butelkowanej. Firma prowadzi swoją działalność produkcyjną w 30 krajach, posiada 87 zakładów i zatrudnia blisko 28 tys. pracowników. W portfolio Nestlé Waters znajduje się 48 unikatowych marek (od naturalnych wód mineralnych po wody stołowe), włączając w to markę Nestlé Pure Life, wodę Acqua Panna, wody gazowane Perrier i S.Pellegrino oraz rozlewaną w Polsce Nałęczowiankę. Poprzez te marki Nestlé Waters zachęca całe rodziny do picia większej ilości wody oraz napojów na bazie naturalnych składników, współpracuje z lokalnymi społecznościami, by chronić wspólne zasoby wodne, a także opracowuje kompleksowe rozwiązania w zakresie opakowań z tworzyw sztucznych, w celu zmniejszenia wpływu na środowisko.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Samorządy Pierwsze osiedle, które ma swoje muzeum Biuro prasowe
2024-03-13 | 13:10

Pierwsze osiedle, które ma swoje muzeum

Muzeum poświęcone historii osiedla Praga II powstało przy pl. Hallera na Pradze-Północ. To społeczna inicjatywa, której celem jest zachowanie pamięci o początkach osiedla i
Samorządy Ludzie z powiatu piskiego chcą działać. Trzeba im to umożliwić
2024-02-28 | 14:00

Ludzie z powiatu piskiego chcą działać. Trzeba im to umożliwić

Ludzie. To słowo pada podczas rozmowy z Piotrem Bogdaszewskim wyjątkowo często. Chce nie tylko rozmawiać z ludźmi i słuchać ich potrzeb. Chce też angażować ich do wspólnego
Samorządy Przedsiębiorcza Warszawianka, czyli jak wykorzystać social media w biznesie
2024-01-31 | 12:00

Przedsiębiorcza Warszawianka, czyli jak wykorzystać social media w biznesie

Po sukcesie spotkania na temat kreowania wizerunku w Internecie, czas na poznanie wszystkich kwestii technicznych związanych z funkcjonowaniem naszego biznesu w sieci. Udział w wydarzeniu,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Kongres MOVE

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Sektor ochrony zdrowia odpowiada za większe emisje CO2 niż lotnictwo. Zielone zmiany wymagają drastycznego przyspieszenia

Sektor ochrony zdrowia ponosi znaczące konsekwencje wynikające z rosnącej liczby ekstremalnych zjawisk klimatycznych, ale też poważnego zanieczyszczenia powietrza, a koszty z tym związane będą rosły. Z drugiej strony sam sektor też się przyczynia do zmian klimatycznych – odpowiada za 4 proc. emisji CO2, czym wyprzedza takie branże jak żegluga czy lotnictwo. O potrzebie przyspieszenia zielonych zmian w ochronie zdrowia coraz więcej się mówi, ale to wymaga konkretnych działań. Temu ma służyć powołana właśnie do życia Zielona Koalicja dla Zdrowia, w której uczestniczy prawie 30 podmiotów i której patronuje m.in. Narodowy Fundusz Zdrowia.

Ochrona środowiska

Nowa kadencja samorządów pod znakiem działań energetycznych i klimatycznych. 15 mld euro z UE może przyspieszyć zmiany w tym zakresie

Do wyborów samorządowych pozostał nieco ponad tydzień. Jak pokazuje nowy raport Fundacji Instytut na rzecz Ekorozwoju, na samorządowców nadchodzącej kadencji będzie czekać wiele wyzwań związanych z energetyką i polityką klimatyczną, które wynikają zarówno z regulacji UE, jak i oczekiwań społecznych. Jednak w praktyce możliwości aktywnego działania samorządów w tym obszarze są tak szerokie, jak umożliwiają im to regulacje prawne. – Tutaj pewnych rozwiązań po prostu nie ma albo są w dość dokuczliwy sposób szczegółowe i stwarzają samorządom duże trudności. Dlatego potrzebna jest interwencja rządu, żeby umożliwić samorządom aktywne działania – ocenia dr Wojciech Szymalski, prezes Fundacji Instytut na rzecz Ekorozwoju.

Prawo

Postęp technologiczny rewolucjonizuje pracę specjalistów ds. finansów. Stają się strategicznymi doradcami biznesu

Częste zmiany regulacyjne i postęp technologiczny wymuszają na specjalistach ds. finansów ciągłe nabywanie nowych kompetencji, doszkalanie i uaktualnianie swojej wiedzy. Ci, którzy potrafią się dostosować do szybkich zmian i wesprzeć swoimi umiejętnościami rozwój biznesu, mogą jednak liczyć na większe możliwości rozwoju kariery. – Finanse operują w świecie, który coraz szybciej się zmienia. To powoduje, że w przyszłości ludzie z obszaru finansów będą musieli poświęcać dużo więcej energii na to, żeby dotrzymać tempa – mówi Kuba Neneman, head of finance.ai, commercial data science manager w Shellu.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.