Nestlé Waters oddaje do użytku siłownię plenerową w Nałęczowie

Alicja Zaborska
PR Hub Sp z o.o.
Długa 16
00-238 Warszawa
alicja.zaborska|prhub.eu| |alicja.zaborska|prhub.eu
+ 48 533 337 960
https://prhub.eu/
Pod koniec marca 2021 roku Nestlé Waters oddało do użytku nową siłownię plenerową. Ogólnodostępny obiekt sportowy powstał przy Parku Zdrojowym w Nałęczowie. Siłownia, mająca zachęcać mieszkańców miasteczka do dbania o zdrowie i kondycję, jest kolejną tego typu inwestycją Nestlé, realizowaną w miejscowości, w której funkcjonuje rozlewnia naturalnej wody mineralnej Nałęczowianka.
Nowa siłownia przy Parku Zdrojowym
O aktywność fizyczną warto dbać zawsze – taka idea przyświeca firmie Nestlé, która zrealizowała budowę siłowni plenerowej dla mieszkańców Nałęczowa. Siłownia powstała przy Parku Zdrojowym, będącym wizytówką miasta, tuż obok placu zabaw i altany usytuowanej przy ul. 1 Maja. Nałęczowianie będą w niej mogli bezpłatnie skorzystać z wielofunkcyjnych urządzeń do ćwiczeń, w tym biegacza połączonego z orbitrekiem, roweru i jeźdźca, wioślarza, twistera i surfera oraz sprzętu z drabinką i częścią do podciągania nóg. Na terenie obiektu nie zabrakło tablic z instrukcją obsługi urządzeń, a oprócz regulaminu, zawisła tam też informacja o roli właściwego nawodnienia w czasie wysiłku, wyjaśniająca, jakie konkretnie ilości wody potrzebne są organizmowi w różnym wieku.
Nestlé dla lokalnej społeczności
Budowana w Nałęczowie siłownia plenerowa Nestlé jest kolejnym działaniem na rzecz lokalnej społeczności. Nestlé Waters, które właśnie w Nałęczowie butelkuje swoją naturalną wodę mineralną Nałęczowianka, od lat uczestniczy w życiu społecznym mieszkańców. Firma organizuje szereg akcji dla najmłodszych, wspiera lokalne organizacje, kluby sportowe, koła hobbystów, projekty charytatywne oraz rozbudowę infrastruktury. Wszystko w ścisłej współpracy z lokalnymi władzami.
Zrealizowaliśmy budowę siłowni kompleksowo, będąc w stałym kontakcie z władzami Nałęczowa – potwierdza Artur Młotek, Dyrektor ds. Operacji Nestlé Waters Polska – Siłownia plenerowa to odpowiedź na potrzeby mieszkańców, a jednocześnie działanie w ramach naszej strategii. Jej celem jest podnoszenie jakości życia społeczności lokalnych, w których funkcjonujemy, również poprzez promocję zdrowego stylu życia i aktywności fizycznej.
Rekreacja z zachowaniem zasad bezpieczeństwa
Siłownia plenerowa, powstała na zlecenie firmy Nestlé, wpisuje się w promocję zasad zdrowego stylu życia, które w obecnej sytuacji epidemiologicznej wydają się być szczególnie istotne.
W dobie koronawirusa nasi mieszkańcy mają znacznie mniej okazji do zdrowej rekreacji, choćby ze względu na zamknięcie krytych obiektów sportowych – mówi Wiesław Pardyka, burmistrz Nałęczowa. Dlatego mam nadzieję, że siłownia plenerowa, którą ufundowała firma Nestlé, stanie się miejscem odwiedzanym chętnie przez całe rodziny. Zachęcam do korzystania z niej, przypominając jednocześnie o przestrzeganiu niezbędnych środków bezpieczeństwa: dezynfekcji rąk, w miarę możliwości dezynfekcji dotykanych powierzchni, zachowaniu bezpiecznych odległości oraz pozostaniu w domu w przypadku objawów infekcji – radzi burmistrz.
Siłownia plenerowa w Nałęczowie jest czwartym tego typu obiektem przekazanym przez Nestlé mieszkańcom miast, w których znajdują się fabryki firmy. Jak dotychczas podobne siłownie oddano do użytku w Rzeszowie, Kaliszu oraz Kargowej.
O Nestlé
Nestlé w Polsce jest wiodącą firmą w obszarze żywienia, zdrowia i dobrego samopoczucia z portfolio blisko 1600 produktów i prawie 70 marek, w tym m.in.: NESCAFĒ, WINIARY, GERBER, PRINCESSA, KIT KAT, LION, NESQUIK, NAŁĘCZOWIANKA oraz PURINA. Nestlé działa na polskim rynku od ponad 25 lat. Firma zatrudnia aktualnie 5500 pracowników w 8 lokalizacjach.
O Nestlé Waters na świecie
Numer 1 na świecie w produkcji wody butelkowanej. Firma prowadzi swoją działalność produkcyjną w 30 krajach, posiada 87 zakładów i zatrudnia blisko 28 tys. pracowników. W portfolio Nestlé Waters znajduje się 48 unikatowych marek (od naturalnych wód mineralnych po wody stołowe), włączając w to markę Nestlé Pure Life, wodę Acqua Panna, wody gazowane Perrier i S.Pellegrino oraz rozlewaną w Polsce Nałęczowiankę. Poprzez te marki Nestlé Waters zachęca całe rodziny do picia większej ilości wody oraz napojów na bazie naturalnych składników, współpracuje z lokalnymi społecznościami, by chronić wspólne zasoby wodne, a także opracowuje kompleksowe rozwiązania w zakresie opakowań z tworzyw sztucznych, w celu zmniejszenia wpływu na środowisko.

"Janosikowe" do likwidacji. Jest podpis prezydenta

Forum Local Trends. Dwa dni debat polskich samorządów w przededniu prezydencji w

Eco5tech zrealizuje projekt OZE o wartości 2,8 mln zł w Gminie Papowo Biskupie
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

1 października ruszy w Polsce system kaucyjny. Część sieci handlowych może nie zdążyć z przygotowaniami przed tym terminem
Producenci, sklepy i operatorzy systemu kaucyjnego mają niespełna dwa miesiące na finalizację przygotowań do jego startu. Wówczas na rynku pojawią się napoje w specjalnie oznakowanych opakowaniach, a jednostki handlu powinny być gotowe na ich odbieranie. Część z nich jest już do tego przygotowana, część ostrzega przed ewentualnymi opóźnieniami. Jednym z ważniejszych aspektów przygotowań na te dwa miesiące jest uregulowanie współpracy między operatorami, których będzie siedmiu, co oznacza de facto siedem różnych systemów kaucyjnych.
Ochrona środowiska
KE proponuje nowy cel klimatyczny. Według europosłów wydaje się niemożliwy do realizacji

Komisja Europejska zaproponowała zmianę unijnego prawa o klimacie, wskazując nowy cel klimatyczny na 2040 roku, czyli redukcję emisji gazów cieplarnianych o 90 proc. w porównaniu do 1990 rok. Jesienią odniosą się do tego kraje członkowskie i Parlament Europejski, ale już dziś słychać wiele negatywnych głosów. Zdaniem polskich europarlamentarzystów już dotychczas ustanowione cele nie zostaną osiągnięte, a europejska gospodarka i jej konkurencyjność ucierpi na dążeniu do ich realizacji względem m.in. Stanów Zjednoczonych czy Chin.
Handel
Amerykańskie indeksy mają za sobą kolejny wzrostowy miesiąc. Druga połowa roku na rynkach akcji może być nerwowa

Lipiec zazwyczaj jest pozytywnym miesiącem na rynkach akcji i tegoroczny nie był wyjątkiem. Amerykańskie indeksy zakończyły go na plusie, podobnie jak większość europejskich. Rynki Starego Kontynentu nie przyciągają jednak już kapitału z taką intensywnością jak w pierwszej części roku. Z drugiej strony wyceny za oceanem po kolejnych rekordach są już bardzo wysokie, a wpływ nowego porządku celnego narzuconego przez Donalda Trumpa – na razie trudny do przewidzenia. W najbliższym czasie na rynkach można się spodziewać jeszcze większej zmienności i nerwowości, ale dopóki spółki pokazują dobre wyniki, przesłanek do zmiany trendu na spadkowy nie ma.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.