Komunikaty PR

Nestlé Waters oddaje do użytku siłownię plenerową w Nałęczowie

2021-03-31  |  15:00
Biuro prasowe
Kontakt

Alicja Zaborska
PR Hub Sp z o.o.

Długa 16
00-238 Warszawa
alicja.zaborska|prhub.eu| |alicja.zaborska|prhub.eu
+ 48 533 337 960
https://prhub.eu/

Pod koniec marca 2021 roku Nestlé Waters oddało do użytku nową siłownię plenerową. Ogólnodostępny obiekt sportowy powstał przy Parku Zdrojowym w Nałęczowie. Siłownia, mająca zachęcać mieszkańców miasteczka do dbania o zdrowie i kondycję, jest kolejną tego typu inwestycją Nestlé, realizowaną w miejscowości, w której funkcjonuje rozlewnia naturalnej wody mineralnej Nałęczowianka.

Nowa siłownia przy Parku Zdrojowym

O aktywność fizyczną warto dbać zawsze – taka idea przyświeca firmie Nestlé, która zrealizowała budowę siłowni plenerowej dla mieszkańców Nałęczowa. Siłownia powstała przy Parku Zdrojowym, będącym wizytówką miasta, tuż obok placu zabaw i altany usytuowanej przy ul. 1 Maja. Nałęczowianie będą w niej mogli bezpłatnie skorzystać z wielofunkcyjnych urządzeń do ćwiczeń, w tym biegacza połączonego z orbitrekiem, roweru i jeźdźca, wioślarza, twistera i surfera oraz sprzętu z drabinką i częścią do podciągania nóg. Na terenie obiektu nie zabrakło tablic z instrukcją obsługi urządzeń, a oprócz regulaminu, zawisła tam też informacja o roli właściwego nawodnienia w czasie wysiłku, wyjaśniająca, jakie konkretnie ilości wody potrzebne są organizmowi w różnym wieku.

Nestlé dla lokalnej społeczności

Budowana w Nałęczowie siłownia plenerowa Nestlé jest kolejnym działaniem na rzecz lokalnej społeczności. Nestlé Waters, które właśnie w Nałęczowie butelkuje swoją naturalną wodę mineralną Nałęczowianka, od lat uczestniczy w życiu społecznym mieszkańców. Firma organizuje szereg akcji dla najmłodszych, wspiera lokalne organizacje, kluby sportowe, koła hobbystów, projekty charytatywne oraz rozbudowę infrastruktury. Wszystko w ścisłej współpracy z lokalnymi władzami.

Zrealizowaliśmy budowę siłowni kompleksowo, będąc w stałym kontakcie z władzami Nałęczowa – potwierdza Artur Młotek, Dyrektor ds. Operacji Nestlé Waters Polska – Siłownia plenerowa to odpowiedź na potrzeby mieszkańców, a jednocześnie działanie w ramach naszej strategii. Jej celem jest podnoszenie jakości życia społeczności lokalnych, w których funkcjonujemy, również poprzez promocję zdrowego stylu życia i aktywności fizycznej.

Rekreacja z zachowaniem zasad bezpieczeństwa

Siłownia plenerowa, powstała na zlecenie firmy Nestlé, wpisuje się w promocję zasad zdrowego stylu życia, które w obecnej sytuacji epidemiologicznej wydają się być szczególnie istotne.

W dobie koronawirusa nasi mieszkańcy mają znacznie mniej okazji do zdrowej rekreacji, choćby ze względu na zamknięcie krytych obiektów sportowych – mówi Wiesław Pardyka, burmistrz Nałęczowa. Dlatego mam nadzieję, że siłownia plenerowa, którą ufundowała firma Nestlé, stanie się miejscem odwiedzanym chętnie przez całe rodziny. Zachęcam do korzystania z niej, przypominając jednocześnie o przestrzeganiu niezbędnych środków bezpieczeństwa: dezynfekcji rąk, w miarę możliwości dezynfekcji dotykanych powierzchni, zachowaniu bezpiecznych odległości oraz pozostaniu w domu w przypadku objawów infekcji – radzi burmistrz.

Siłownia plenerowa w Nałęczowie jest czwartym tego typu obiektem przekazanym przez Nestlé mieszkańcom miast, w których znajdują się fabryki firmy. Jak dotychczas podobne siłownie oddano do użytku w Rzeszowie, Kaliszu oraz Kargowej.

O Nestlé

Nestlé w Polsce jest wiodącą firmą w obszarze żywienia, zdrowia i dobrego samopoczucia z portfolio blisko 1600 produktów i prawie 70 marek, w tym m.in.: NESCAFĒ, WINIARY, GERBER, PRINCESSA, KIT KAT, LION, NESQUIK, NAŁĘCZOWIANKA oraz PURINA. Nestlé działa na polskim rynku od ponad 25 lat. Firma zatrudnia aktualnie 5500 pracowników w 8 lokalizacjach.

O Nestlé Waters na świecie

Numer 1 na świecie w produkcji wody butelkowanej. Firma prowadzi swoją działalność produkcyjną w 30 krajach, posiada 87 zakładów i zatrudnia blisko 28 tys. pracowników. W portfolio Nestlé Waters znajduje się 48 unikatowych marek (od naturalnych wód mineralnych po wody stołowe), włączając w to markę Nestlé Pure Life, wodę Acqua Panna, wody gazowane Perrier i S.Pellegrino oraz rozlewaną w Polsce Nałęczowiankę. Poprzez te marki Nestlé Waters zachęca całe rodziny do picia większej ilości wody oraz napojów na bazie naturalnych składników, współpracuje z lokalnymi społecznościami, by chronić wspólne zasoby wodne, a także opracowuje kompleksowe rozwiązania w zakresie opakowań z tworzyw sztucznych, w celu zmniejszenia wpływu na środowisko.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PR Hub Sp z o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Samorządy Janosikowe do likwidacji. Jest podpis prezydenta Biuro prasowe
2024-10-21 | 15:10

"Janosikowe" do likwidacji. Jest podpis prezydenta

Prezydent Andrzej Duda podpisał Ustawę o dochodach jednostek samorządu terytorialnego. Oznacza to m.in. likwidację „Janosikowego”, czyli podatku od najbogatszych
Samorządy Forum Local Trends. Dwa dni debat polskich samorządów w przededniu prezydencji w
2024-10-08 | 13:00

Forum Local Trends. Dwa dni debat polskich samorządów w przededniu prezydencji w

„20 lat w UE: O spójność polskich miast i regionów” to hasło, które będzie przyświecać obradom jesiennej edycji Local Trends – Europejskiego
Samorządy Eco5tech zrealizuje projekt OZE o wartości 2,8 mln zł w Gminie Papowo Biskupie
2024-09-27 | 11:00

Eco5tech zrealizuje projekt OZE o wartości 2,8 mln zł w Gminie Papowo Biskupie

Gmina Papowo Biskupie (kujawsko-pomorskie) podpisała umowę ze spółką Eco5tech na projekt budowy ogniw fotowoltaicznych z magazynami energii i zmiana sposobu ogrzewania w gminnych

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

BCC Gala Liderów

Jedynka Newserii

Handel

Polsko-brytyjska współpraca gospodarcza nabiera rozpędu. Dobre perspektywy dla wspólnych projektów energetycznych i obronnych

Pomimo brexitu relacje handlowe między Polską a Wielką Brytanią nie tylko się utrzymały, ale też nabrały nowej dynamiki. W 2023 roku wartość wymiany towarów i usług osiągnęła rekordowe 36,4 mld euro – wynika z raportu Brytyjsko-Polskiej Izby Handlowej. Rosną także obustronne inwestycje. W Polsce działa już ponad 1,4 tys. firm z kapitałem brytyjskim zatrudniających 113 tys. osób. Również polskie firmy coraz częściej eksplorują rynek brytyjski. Szczególnie dynamicznie rozwija się współpraca w sektorach strategicznych energetycznym, obronnym, technologicznym i finansowym.

Transport

Dziennie policjanci zatrzymują średnio 69 osób z zakazem prowadzenia pojazdów. Trwają prace nad zaostrzeniem przepisów dla kierowców

W 2024 roku policjanci przeprowadzili ponad 16 mln badań na zawartość alkoholu w organizmie i zatrzymali 91,3 tys. nietrzeźwych kierujących. W 2022 roku, przy mniejszej liczbie kontroli, było ich niemal 104,5 tys. Spadek jest zauważalny, ale problem wciąż jest poważny. Dodatkowo 16,5 tys. osób naruszyło sądowy zakaz prowadzenia pojazdów, a 8,2 tys. nie zastosowało się do decyzji o cofnięciu uprawnień do kierowania. Trwają prace nad przepisami, które zaostrzą kary w tym obszarze.

Handel

Branża AGD podnosi się po trudnym okresie. Liczy na wsparcie w walce z silną konkurencją z Chin

Polska jest nadal największym producentem sprzętu AGD w UE, ale traci na znaczeniu pod wpływem silnej konkurencji z krajów trzecich, przede wszystkim Chin. Ostatnie dwa lata były trudne dla branży, wciąż pojawiają się nowe zagrożenia, ale – jak podkreślają jej przedstawiciele – widać światełko w tunelu. Producenci AGD liczą na pozytywny wpływ deregulacji, również w obszarze środowiskowym.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.