„Słodki producent” dofinansuje sprzęt dla OSP w Unierzyżu
Ochotnicza Straż Pożarna w Unierzyżu otrzymała wsparcie finansowe w ramach programu grantowego Dobre Działania organizowanego przez markę Diamant. Nagroda w postaci vouchera o wartości 3000 zł została przekazana na rozwój jednostki i zakup potrzebnych sprzętów.
Diamant, jeden z najbardziej rozpoznawalnych marek oferujących m.in. polski cukier, od wielu miesięcy prowadzi konkurs grantowy finansujący lokalną aktywność stowarzyszeń, organizacji czy kół zainteresowań. Doceniane są m.in. projekty integracji mieszkańców czy działania, mające na celu rozwój polskich regionów. Dotychczas nagrodzono 5 inicjatyw, w tym OSP W Unierzyżu, które w ramach II edycji konkursu Dobre Działania poprosiło o wsparcie rozwoju jednostki poprzez zakup sprzętu niezbędnego do przeprowadzenia sprawnej akcji ratowniczo-gaśniczej.
– W związku z zakupem nowego średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego, planujemy doposażenie go w fabrycznie nowy sprzęt taki jak m.in. stojak hydrantowy, najaśnica LED, flary sygnalizacyjne do zabezpieczenia miejsca zdarzenia, rozsiewacz do sorbentu. Wymieniony sprzęt w znacznym stopniu może pomóc w prowadzeniu działań – czytamy w zgłoszeniu, które przesłano w formularzu dostępnym na www.dobredzialania.pl.
Jak komentował Jacek Grochowiecki, kierownik cukrowni Pfeifer & Langen Polska: odwaga strażaków, ich zapał do pracy i chęć pomocy innym zasługuje na każde wsparcie. – Dlatego tym chętniej przekazujemy donację, która przyczyni się do skuteczniejszego i bezpieczniejszego gaszenia pożarów, pomocy przy wypadkach drogowych czy ewakuacji ludzi i zwierząt. Praca OSP w Unierzyżu to przykład prawdziwie Dobrych Działań – powiedział Jacek Grochowiecki, kierownik cukrowni Pfeifer & Langen w Glinojecku przekazując nagrodę.
W ramach II edycji programu przyznano także dwie pozostałe nagrody. Trafiły one m.in. do Uczniowskiemu Klubowi Sportowemu OLIMPIJCZYK w Pakosławiu na organizację turnieju tenisowego i zakup sprzętu dla pasjonatów tego sportu oraz Sołectwu Orzechowo za organizację warsztatów dla uczniów klas 1-4 szkoły podstawowej pod tytułem „Zapylacze w Orzechowie”.
Jeśli też znasz inicjatywę godną uwagi – zgłoś ją do programu! Zgłoszenia ciekawych i pożytecznych działań na rzecz Twojego regionu możesz przesłać za pośrednictwem formularza na www.dobredzialania.pl.
Zgłoszenia zbierane są do 28 lutego 2022 r.
www.dobredzialania.pl
Magda Strzykalska
Jak niestandardowe podejście uratowało publiczną szkołę przed likwidacją
Atrakcyjna szkoła i przedszkole od zera. We Wrocławiu mają przepis
Inwestycje w Eko Dolinie: lepszy odzysk surowców i mniej uciążliwości
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Polityka
Wejście Ukrainy do UE może zająć jeszcze długie lata. Miałoby ono duży wpływ na polskie rolnictwo i rynek pracy
Akcesja Ukrainy do UE będzie oznaczać duże zmiany dla polskiego rolnictwa i potencjalne problemy na rynku pracy. Z drugiej strony to też szansa dla polskich przedsiębiorców, którzy mogą wziąć udział w powojennej odbudowie tego kraju. Jednak polski rząd powinien wykazać w tym celu aktywniejszą postawę i poprawić relacje z Ukrainą, które w ostatnim czasie uległy pogorszeniu – ocenia Marek Budzisz, ekspert ds. Rosji i obszarów postsowieckich w Strategy and Future.
Media i PR
Nowe trendy w digital marketingu. Innowacje rewolucjonizują działania agencji i klientów
Digital marketing rośnie w siłę, a w branży widać w tej chwili kilka mocnych trendów, które mają potencjał do rewolucjonizowania sposobu działania agencji i ich klientów. Najważniejszym z nich jest coraz szersze wykorzystanie technologii – przede wszystkim sztucznej inteligencji, która wprowadza duże zmiany w komunikacji marek z konsumentami i wpływa na strategie reklamowe, a wiele agencji już korzysta z niej w codziennej pracy. – Pełne wykorzystanie potencjału AI wymaga jednak połączenia tej technologii z ekspercką wiedzą. To pozwala nam tworzyć coraz bardziej efektywne rozwiązania – wskazuje Adam Oskaldowicz, partner i prezes Performance Group.
Nauka
Miliard euro ze środków unijnych na rozwój technologii kosmicznych. Z programu Cassini skorzystało już ponad 600 europejskich firm
Rośnie potencjał branży kosmicznej, a w jego zagospodarowaniu pomaga uruchomiony trzy lata temu przez Komisję Europejską program Cassini. To inicjatywa, która ma wspierać przedsiębiorstwa z branży kosmicznej na każdym etapie rozwoju, również początkujących pomysłodawców. Na rozwój przedsiębiorczości kosmicznej trafiło już miliard euro. – Przez trzy lata wsparliśmy już ponad 600 firm, z tego kilka z Polski. Wartości tych spółek wzrosły przez ostatnie kilka lat ponad 18-krotnie – mówi Justyna Redełkiewicz z Agencji Unii Europejskiej ds. Programu Kosmicznego (EUSPA).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.