Speedmail będzie doręczał krakowskie listy
Good One PR
ul. Edwarda Jelinka 38
01-646 Warszawa
grzegorz.koper|goodonepr.pl| |grzegorz.koper|goodonepr.pl
+ 48 796 996 267
www.goodonepr.pl
Prywatny operator pocztowy wygrał przetarg na obsługę korespondencji Urzędu Miasta Krakowa i przez najbliższe 12 miesięcy będzie doręczał jego przesyłki listowe. Dzięki współpracy ze Speedmail krakowski magistrat zaoszczędzi ponad 78 tys. zł rocznie.
Zgodnie z podpisaną umową, w okresie od 01 sierpnia 2021 do 31 lipca 2022 roku spółka Speedmail doręczy ponad 120 tys. przesyłek pocztowych. Na realizację zlecenia Urząd Miasta Krakowa przeznaczył w budżecie 360 tys. zł, zapłaci 281 416 zł, czyli o ponad 78 tys. mniej niż zakładał. To kolejne zamówienie realizowane przez Speedmail dla tego klienta, operator po raz pierwszy obsługiwał krakowski urząd już w 2014 roku.
– Cieszymy się, że ponownie mamy możliwość obsługi korespondencji krakowskiego urzędu miasta. Tym bardziej, że jest to kolejna w tym roku jednostka samorządu terytorialnego, z którą podpisujemy umowę. Pokazuje to wyraźnie, że samorządy coraz częściej dostrzegają korzyści jakie niesie dopuszczenie do przetargu na usługi pocztowe alternatywnego operatora. Nasza oferta to bowiem, nie tylko niższe koszty, ale też wysoka skuteczność doręczeń – mówi Janusz Konopka, Prezes Zarządu spółki Speedmail.
Speedmail działa w branży pocztowej od ponad 10 lat. Poza realizacją usług dla klientów komercyjnych świadczy je także licznym urzędom miast, kolejom regionalnym, powiatowym urzędom pracy czy spółkom komunalnym, takim jak miejskie przedsiębiorstwa kanalizacji i wodociągów. Nieustannie podnosi też jakość swojej oferty, czego potwierdzeniem było zdobycie wyróżnienia Polskiego Towarzystwa Logistycznego za projekt „Wprowadzenie śledzenia online doręczania listów”.
Eco5tech zrealizuje projekt OZE o wartości 2,8 mln zł w Gminie Papowo Biskupie
WIŚNIOWSKI wspiera akcję charytatywną na rzecz powodzian
Jak niestandardowe podejście uratowało publiczną szkołę przed likwidacją
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Finanse
J. Lewandowski: Unijny budżet na lata 2028–2034 jest bardzo skromny, ale inwestycyjny. Oby komisarzowi ds. budżetu udało się go zwiększyć
Wciąż nie milkną echa po publikacji raportu byłego premiera Włoch i eksszefa Europejskiego Banku Centralnego dotyczącego konkurencyjności UE. Zdaniem byłego komisarza UE ds. budżetu Janusza Lewandowskiego jest to wyzwanie, ale i szansa dla zbliżającej się polskiej prezydencji w UE na zwiększenie środków na inwestycje w nowym budżecie UE na lata 2028–2034, zwłaszcza w obliczu nominowania Polaka Piotra Serafina na komisarza do spraw budżetowych.
Konsument
Z roku na rok rośnie odsetek Polaków segregujących odpady. Nie zawsze jednak robią to prawidłowo [DEPESZA]
Już 97 proc. Polaków deklaruje, że segreguje odpady – wynika z badania SW Research na zlecenie Fundacji ProKarton. To o 5 pkt proc. więcej niż w 2023 roku. Rośnie również świadomość dotycząca recyklingu kartonów do płynnej żywności, a 58 proc. osób deklaruje, że prawidłowo wyrzuca je do żółtego pojemnika. Wciąż jednak pojawiają się wątpliwości co do tego, jak segregować poszczególne odpady do konkretnych pojemników. – Frakcje z poszczególnych pojemników są niekiedy zanieczyszczone innymi odpadami, co utrudnia proces sortowania i obniża jakość surowca do recyklingu – ocenia Łukasz Sosnowski, prezes Fundacji ProKarton.
Konsument
Polacy na bakier z higieną cyfrową. To przekłada się na zdrowie fizyczne i psychiczne, szczególnie młodych
Smartfony, monitory komputera, telewizory podłączone do sieci lub konsoli do gier mogą negatywnie wpływać na zdrowie zarówno fizyczne, jak i psychiczne – twierdzą lekarze. Dodatkowo nadużywanie elektronicznych gadżetów może niekorzystnie wpływać na nawyki żywieniowe. Między innymi z tego powodu coraz więcej mówi się o potrzebie higieny cyfrowej. Jej brak może prowadzić do poważnych konsekwencji.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.