Speedmail będzie doręczał krakowskie listy
Good One PR
ul. Edwarda Jelinka 38
01-646 Warszawa
grzegorz.koper|goodonepr.pl| |grzegorz.koper|goodonepr.pl
+ 48 796 996 267
www.goodonepr.pl
Prywatny operator pocztowy wygrał przetarg na obsługę korespondencji Urzędu Miasta Krakowa i przez najbliższe 12 miesięcy będzie doręczał jego przesyłki listowe. Dzięki współpracy ze Speedmail krakowski magistrat zaoszczędzi ponad 78 tys. zł rocznie.
Zgodnie z podpisaną umową, w okresie od 01 sierpnia 2021 do 31 lipca 2022 roku spółka Speedmail doręczy ponad 120 tys. przesyłek pocztowych. Na realizację zlecenia Urząd Miasta Krakowa przeznaczył w budżecie 360 tys. zł, zapłaci 281 416 zł, czyli o ponad 78 tys. mniej niż zakładał. To kolejne zamówienie realizowane przez Speedmail dla tego klienta, operator po raz pierwszy obsługiwał krakowski urząd już w 2014 roku.
– Cieszymy się, że ponownie mamy możliwość obsługi korespondencji krakowskiego urzędu miasta. Tym bardziej, że jest to kolejna w tym roku jednostka samorządu terytorialnego, z którą podpisujemy umowę. Pokazuje to wyraźnie, że samorządy coraz częściej dostrzegają korzyści jakie niesie dopuszczenie do przetargu na usługi pocztowe alternatywnego operatora. Nasza oferta to bowiem, nie tylko niższe koszty, ale też wysoka skuteczność doręczeń – mówi Janusz Konopka, Prezes Zarządu spółki Speedmail.
Speedmail działa w branży pocztowej od ponad 10 lat. Poza realizacją usług dla klientów komercyjnych świadczy je także licznym urzędom miast, kolejom regionalnym, powiatowym urzędom pracy czy spółkom komunalnym, takim jak miejskie przedsiębiorstwa kanalizacji i wodociągów. Nieustannie podnosi też jakość swojej oferty, czego potwierdzeniem było zdobycie wyróżnienia Polskiego Towarzystwa Logistycznego za projekt „Wprowadzenie śledzenia online doręczania listów”.

"Janosikowe" do likwidacji. Jest podpis prezydenta

Forum Local Trends. Dwa dni debat polskich samorządów w przededniu prezydencji w

Eco5tech zrealizuje projekt OZE o wartości 2,8 mln zł w Gminie Papowo Biskupie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

Coraz więcej Polaków widzi korzyści płynące z obecności w UE. Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać
Członkostwo w UE cieszy się wśród Europejczyków rekordowo wysokim poparciem – wynika z tegorocznego Eurobarometru. Korzyści dla swojego kraju dostrzega 74 proc. obywateli Unii – to odsetek najlepszy od początku badań w 1983 roku. A w Polsce jest on jeszcze wyższy. Doceniamy przede wszystkim wkład UE w bezpieczeństwo, nowe możliwości zawodowe i rozwój gospodarczy kraju. Po 21 latach naszej obecności w UE wciąż jednak potrzebna jest europejska edukacja.
Polityka
Zmiany w obowiązku magazynowania gazu mogą obniżyć ceny surowca. To pomoże się przygotować do sezonu zimowego

Elastyczność bez zagrożenia dla bezpieczeństwa energetycznego – tak nową propozycję przepisów dotyczących uzupełniania zapasów gazu przed sezonem zimowym określają jej inicjatorzy z Parlamentu Europejskiego. Europosłowie proponują nieznaczne zmniejszenie wymaganego poziomu zapełnienia magazynów i rozciągnięcie w czasie terminu, w którym trzeba spełnić ten obowiązek. Jak podkreśla Borys Budka, ma to zapobiec spekulacjom na rynku gazu i tym samym pomóc obniżyć ceny surowca.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.