Komunikaty PR

Samsung. Przygotowany na zmiany. Nowa kampania dla urządzeń do zabudowy

2023-03-27  |  09:00
Biuro prasowe

W dzisiejszym świecie potrzebujemy urządzeń AGD, które będą spełniały nie tylko podstawowe funkcje, ale również ułatwiały nasze życie na różnych poziomach. Zgodnie z hasłem kampanii: „Samsung. Przygotowany na zmiany” – marka podkreśla, że oferuje inteligentne rozwiązania, które zostały zaprojektowane z myślą o indywidualnych potrzebach klientów.

 

W ramach pierwszej odsłony kampanii zobaczymy spot o piekarniku Dual Cook SteamTM, w którym przygotowanie posiłków jest prostsze i przyjemniejsze. W piekarniku mamy możliwość pieczenia na parze lub gotowania na parze w specjalnym naczyniu, jednocześnie piekąc inną potrawę w tradycyjny sposób. Natomiast dzięki technologii AI Pro Cooking oraz aplikacji SmartThings[1] na bieżąco możemy monitorować proces przygotowania potrawy z poziomu naszego smartphona.

 

Działania obejmują telewizję, digital, media społecznościowe, prasę oraz punkty sprzedaży. Za zakup mediów, w ramach kampanii odpowiada dom mediowy Starcom, a za kreację – Leo Burnett oraz dom produkcyjny Dynamo.

 

Reżyserem spotu jest Bartosz Dombrowski, który na swoim koncie wiele nagród, m.in. Grand Prix Brązowego Lwa oraz Golden Euro Effie. Za komunikację w mediach społecznościowych odpowiada VMLY&R, natomiast kreacją BTL zajął się Cheil. Za działania Public Relations odpowiada agencja Dfusion Communication.

 

Bądź gotowy na zmiany z urządzeniami do zabudowy Samsung

Piekarniki parowe smart budzą coraz większe zainteresowanie konsumentów. Dlatego też Dual Cook SteamTM to pierwszy z produktów prezentowany w ramach kampanii.

 

Ruszyła właśnie promocja cashback, dzięki której konsumenci będą mogli zaopatrzyć się w inteligentne piekarniki Samsung.

 

Aby wziąć udział w promocji, należy kupić piekarnik standardowy Samsung lub zestaw z urządzeniami AGD w okresie od 7.03 do 30.04.2023 r. (lub do wyczerpania puli zwrotów) u jednego sprzedawcy za minimalną wartość określoną w regulaminie.

 

Aby skorzystać z promocji należy wykonać poniższe kroki:

  1. W pierwszy kroku należy kupić wybrany piekarnik lub dobierz do niego inne urządzenia AGD Samsung w okresie od 07.03 do 30.04.2023r. (lub do wyczerpania puli zwrotów). Lista urządzeń w regulaminie promocji.
  2. Następnie napisać swoją opinię na jednej ze wskazanych stron i oznaczyć ją #PromocjaSamsungCashbackZabudowa.
  3. Należy przygotować dokumenty: skan dowodu zakupu, nr seryjny, zdjęcie tabliczki znamionowej, potwierdzenie opinii.
  4. W kolejnym kroku należy wypełnić formularz zgłoszeniowy na www.kuchnia.Samsung.pl w ciągu 21 dni od daty zakupu[2].

 

Szczegóły promocji: Kup piekarnik i zyskaj zwrot do 3000 zł | Samsung Polska

 

Po pozytywnej weryfikacji zgłoszenia otrzymasz zwrot na wskazane przez konsumenta konto.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska Biuro prasowe
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce
IT i technologie Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
2025-04-29 | 10:00

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Udział kobiet na stanowiskach kierowniczych w Polsce wynosi 43 % i jest to drugi najwyższy wynik w Europie (wyżej jest jedynie Łotwa – 46%).* Polki od lat udowadniają,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników

Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.

Konsument

35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.