SANPLAST SA – Laureatem rankingu Gazele Biznesu 2021
SANPLAST SA – Laureatem rankingu Gazele Biznesu 2021
SANPLAST SA to niekwestionowany lider branży sanitarnej w Polsce. Od ponad
38 lat dostarcza swoim Klientom najlepsze i najnowocześniejsze rozwiązania do wyposażenia łazienek. Sukces Firmy wynika z wieloletniego doświadczenia, wiedzy oraz doskonałych projektów, w których każdy detal ma znaczenie. Kolejny raz marka SANPLAST SA została uhonorowana tytułem Gazeli Biznesu w rankingu organizowanym przez Puls Biznesu.
Już po raz dwudziesty drugi redakcja dziennika gospodarczego Puls Biznesu opublikowała ranking najbardziej dynamicznie rozwijających się polskich przedsiębiorstw, przyznając Laureatom tytuł Gazeli Biznesu. Do grona nagrodzonych po raz kolejny dołączyła firma SANPLAST SA.
Tytuł Gazeli Biznesu jest potwierdzeniem dobrej kondycji finansowej firmy, wiarygodności w oczach Klientów i Kontrahentów. Aby otrzymać to wyróżnienie, firma musi przez trzy lata z rzędu zwiększać swoje obroty i osiągać zysk. Dla zwycięskiego przedsiębiorstwa jest to zwiększenie wiarygodności, aktywne budowanie prestiżu marki i świetna rekomendacja – mająca istotne znaczenia w kontaktach biznesowych.
„W SANPLAST SA skupiamy się na codziennym rozwoju, ciągłej poprawie procesów produkcyjnych, planujemy nowe wdrożenia. Intensywnie działamy, pozytywnie patrząc w przyszłość. Przez ostatnie lata skutecznie osiągaliśmy wyznaczone cele. Dziękujemy za to wyróżnienie, którego otrzymanie jest efektem ciężkiej pracy wszystkich Pracowników naszej firmy.”
– Robert Dziak, Prezes Zarządu SANPLAST S.A.
Więcej na: www.sanplast.pl

Sukces z przeszkodami: Blisko 1/3 polskich przedsiębiorczyń zmaga się z koniecznością udowadniania swojej wartości w biznesie

Czarna Lista Barier: postulaty deregulacyjne Konfederacji Lewiatan

BCC: budżet, inwestycje, podatki
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.