Komunikaty PR

Santander Consumer Multirent rozpoczął przyjmowanie wniosków o dofinansowanie

2022-03-29  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt
CCG
CCG

CCG
02-518 Warszawa
clearcom|clearcom.pl| |clearcom|clearcom.pl
512 643 009
CCG

Santander Consumer Multirent, który jako jeden z pierwszych podmiotów podpisał z Bankiem Ochrony Środowiska umowę o współpracy w ramach „Mojego elektryka”, rozpoczął już proces przyjmowania wniosków o dofinansowanie z tego programu. W ofercie leasingodawcy znajdują się znane i doceniane marki produkujące samochody elektryczne takie jak Tesla czy Mazda.

Wrocław, 29 marca 2022 r. Santander Consumer Multirent, który 11 stycznia br. przystąpił do „Mojego elektryka”, przyjął już pierwsze wnioski o dotację z tej inicjatywy. O dofinansowanie w ramach programu można starać się stacjonarnie, w salonach dealerskich współpracujących z leasingodawcą. Po podpisaniu odpowiednich dokumentów z pomocą sprzedawcy, równolegle rozpoczyna się procesowanie wniosku o leasing wybranego auta elektrycznego oraz o jego dofinansowanie z rządowej inicjatywy. Klient nie musi się jednak niczym przejmować. Umowa podpisana przez Santander Consumer Multirent z Bankiem Ochrony Środowiska sprawia, że po złożeniu wniosku o dotację do leasingu z „Mojego elektryka” wszystkie dalsze formalności załatwia leasingodawca.

Leasingobiorcy pozostaje czekanie na pozytywne decyzje, które w przypadku dofinansowania przez BoŚ są wydawane do 20 dni roboczych. Po ich nadejściu musi jedynie podpisać dokumenty związane z leasingiem i przyznaną dotacją. Następnie może już cieszyć się ekologicznym samochodem, uzyskanym na preferencyjnych warunkach.

- Dzięki przystąpieniu Santander Consumer Multirent do programu „Mój elektryk” nasi klienci zyskali okazję skorzystania z oferty dofinansowania do leasingu na samochód elektryczny  – komentuje Klaudia Mrowiec z Santander Consumer Multirent. – Tym samym w zasięgu ich możliwości znalazły się znane i wzbudzające zaufanie marki takie jak Tesla, Mazda, na które wcześniej część z nich nie mogła sobie pozwolić. Cieszymy się, że możemy dołożyć swoją cegiełkę do tego, żeby auta elektryczne stawały się coraz bardziej inkluzywne. Jest to duży krok dla środowiska naturalnego, a także przyszłość branży motoryzacyjnej. W zeszłym roku Unia Europejska zaprezentowała pakiet „Fit for 55”, czyli zestaw przepisów klimatycznych przewidujących wprowadzenie bardziej restrykcyjnych norm emisji dla nowych samochodów. Niektóre firmy, jak Volvo czy Ford, ogłosiły, że w ciągu kilku lat będą produkować wyłącznie elektryki. Dowodzi to tego, że takie auta nie są jedynie przemijającym trendem, a postęp jest nieunikniony – dodaje.

Nabór wniosków w programie „Mój elektryk” będzie trwał do końca 2025 roku lub wyczerpania puli środków. Zgłoszenia są oceniane pod kątem zgodności z zasadami i warunkami inicjatywy. Jak wynika z informacji przekazanych IBRM Samar przez biuro prasowe NFOŚiGW pod koniec lutego, w ramach ścieżki leasingowej programu złożono wnioski o dopłaty do 690 pojazdów.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: CCG
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada Biuro prasowe
2025-05-27 | 15:00

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada

W ubiegłym roku wartość rynku dóbr luksusowych w Polsce wzrosła o blisko 25% – szacunkowo do ponad 55 mld zł (dane KPMG). Największą dynamiką wzrostu cieszyły
Motoryzacja Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów
2025-05-14 | 12:00

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów

Siedem SUV-ów Toyoty jest dostępne w specjalnej ofercie podczas Dni Otwartych w salonach marki w całej Polsce. Od 12 do 17 maja u dilerów można otrzymać rabaty,
Motoryzacja Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?
2025-04-07 | 15:00

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?

Rejestracja samochodu poza granicami Polski to temat, który wraca regularnie na fora motoryzacyjne i do rozmów przedsiębiorców. Choć może się wydawać, że to

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.