Ser Dog z Hochlandii zagości w Żabce na dłużej
Po udanej ofensywie Imperator Smaku Ser Dog Wspaniały, pogromca mięsożernej rosiczki, na dobre zagości w Żabce. Ser Dog to więcej niż hot dog z parówką. To hot dog z „parówką” serową powstałą m.in. z serów cheddar i maasdamer, przygotowaną przez Hochland. Ser Dog Wspaniały przybył z odsieczą tym, którzy wolą jeść bezmięsnie. Dołączy do królestwa Hot Dogów z oferty ciepłych przekąsek Żabka Café. Ser Doga można już spotkać we wszystkich 7000 sklepów Żabka.
Od kilku dni coś podgryzało facebookowy profil Żabki. Firma zwróciła się o pomoc do swoich fanów apelując: Pomocy! Żabierzcie ją! Mięsożerna rosiczka wcina nas kawałek po kawałku. Musicie nam pomóc. I nie zawiedli się – chęć pomocy była ogromna. Nadzieje upatrywano w najlepszych rycerzach: Wołowinerze, Kurczakerze i Hot Dogu! Mięsni bohaterowie nie dali jednak rady…
Na szczęście z odsieczą przyszedł Hochland. Na pomoc Żabce wyruszył Ser Dog Wspaniały – rycerz z krainy Hochlandii. Szybko rozprawił się z mięsożerną rosiczką. Nadeszła era superbohatera – pierwszego serowego hot doga. Warto sprawdzić, z którym sosem smakuje najlepiej.
- Hot dog w wersji tradycyjnej czy bez mięsa jest jedną z najchętniej wybieranych przekąsek przez klientów Żabki, sprzedawaną w milionach sztuk. Nasi klienci uwielbiają ten produkt, dlatego przy okazji premiery innowacyjnego i wegetariańskiego Ser Doga, postanowiliśmy przygotować ciekawą i zaskakującą akcję promocyjną. Jesteśmy pewni, że nasze wspólne działania z firmą Hochland zachęcą do spróbowania naszej nowości, a w Ser Dogu rozsmakują się nie tylko osoby niespożywające mięsa – mówi Joanna Staude-Potocka, Dyrektorka Marketingu w firmie Żabka Polska.
Ser Dog to innowacyjna, bezmięsna przekąska dostępna w Żabce, która stanowi kolejną propozycję na ciepłą przekąskę. Oprócz kultowych już hot dogów w różnych wariantach, w Żabka Café można zamówić cieszące się coraz większą popularnością burgery, a także panini czy tosty, jak również szeroki wybór kaw. Żabka nie zapomina o osobach ograniczających lub niespożywających w ogóle produktów mięsnych, proponując im unikalne alternatywy, dotąd niedostępne na polskim rynku. Jedną z nich jest właśnie hot dog z parówką serową, czyli Ser Dog – wyjątkowa, bezmięsna propozycja w ofercie szybkich przekąsek Żabka Café, który powstał we współpracy z firmą Hochland.
- Parówka serowa znajdująca się w Ser Dogu to stworzona przez Hochland kompozycja pysznych serów podpuszczkowych dojrzewających, m.in. maasdamera i cheddara. Wyróżnia się wyrazistym serowym smakiem i kremową konsystencją. Ser Dog nie zawiera dodatku glutaminianu sodu, fosforanów i konserwantów. Eliminacja tzw. dodatkowych składników to znaczący trend, który zawsze uwzględniamy w rozwoju nowych produktów – podkreśla Rafał Masiak, Dyrektor Marketingu w Hochland Polska.
Ser Dog dostępny jest w asortymencie Żabki na wyłączność od 3 marca. Ta bezmięsna przekąska serwowana jest w standardowych, znanych klientom Żabki bułkach i z dodatkiem sosu, wybranego z oferty Żabka Café, np. ketchupu łagodnego Heinz. Proces przygotowania hot doga bez mięsa jest realizowany tak, aby parówki były oddzielone separatorem na rollerze i oznaczone stojaczkiem „bez mięsa”. Są także serwowane innymi szczypcami niż te do mięsnych parówek.
Wprowadzeniu nowej oferty na rynek towarzyszy szerokie wsparcie marketingowe firm Żabka oraz Hochland: działania BTL, w social mediach (Facebook), posty dedykowane, które mają za zadanie zaintrygować oraz zaangażować użytkowników portalu. Na potrzeby tych działań stworzono postać hero Imperatora Smaku, Ser Doga Wspaniałego. Jednym z kluczowych elementów kampanii jest film animowany z serii „Bajki na Wynos” pt. „PRZYBYSZ Z HOCHLANDII i owca trojańska”. Jego emisję zaplanowano na 5 marca br. w aplikacji żappka, ale to nie koniec atrakcji związanych z tym produktem.
Żappka jest jedną z najpopularniejszych bezpłatnych aplikacji mobilnych na polskim rynku. Oferuje użytkownikom specjalne promocje na wybrane produkty oraz dedykowaną ofertę i angażujące wyzwania. Aplikacja pozwala także na zbieranie w programie lojalnościowym tzw. żappsów, czyli punktów wymienialnych na nagrody. Aplikacja dostępna jest w sklepach Google Play, Apple App Store i Huawei AppGallery.

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Marcowe promocje na smartfony Motorola

Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

S. Cichanouska: Białorusini żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich. Jednak nie poddają się mimo represji i brutalności reżimu
Przedstawiciele białoruskiej opozycji podkreślają, sytuacja w kraju jest bardzo poważna. Z jednej strony od niemal pięciu lat ludzie na Białorusi żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich, doświadczają represji, są codzienne zatrzymania. – Co najmniej pół miliona ludzi musiało uciec z kraju – mówi agencji informacyjnej Newseria Swiatłana Cichanouska, liderka białoruskiej opozycji, która w 2020 roku kandydowała na stanowisko prezydenta Białorusi.
Handel
Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.
Handel
Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.