Komunikaty PR

Ser Dog z Hochlandii zagości w Żabce na dłużej

2021-03-05  |  13:42
Biuro prasowe

Po udanej ofensywie Imperator Smaku Ser Dog Wspaniały, pogromca mięsożernej rosiczki, na dobre zagości w Żabce. Ser Dog to więcej niż hot dog z parówką. To hot dog z „parówką” serową powstałą m.in. z serów cheddar i maasdamer, przygotowaną przez Hochland. Ser Dog Wspaniały przybył z odsieczą tym, którzy wolą jeść bezmięsnie. Dołączy do królestwa Hot Dogów z oferty ciepłych przekąsek Żabka Café. Ser Doga można już spotkać we wszystkich 7000 sklepów Żabka.

Od kilku dni coś podgryzało facebookowy profil Żabki. Firma zwróciła się o pomoc do swoich fanów apelując: Pomocy! Żabierzcie ją! Mięsożerna rosiczka wcina nas kawałek po kawałku. Musicie nam pomóc. I nie zawiedli się – chęć pomocy była ogromna. Nadzieje upatrywano w najlepszych rycerzach: Wołowinerze, Kurczakerze i Hot Dogu! Mięsni bohaterowie nie dali jednak rady…

Na szczęście z odsieczą przyszedł Hochland. Na pomoc Żabce wyruszył Ser Dog Wspaniały – rycerz z krainy Hochlandii. Szybko rozprawił się z mięsożerną rosiczką. Nadeszła era superbohatera – pierwszego serowego hot doga. Warto sprawdzić, z którym sosem smakuje najlepiej.

- Hot dog w wersji tradycyjnej czy bez mięsa jest jedną z najchętniej wybieranych przekąsek przez klientów Żabki, sprzedawaną w milionach sztuk. Nasi klienci uwielbiają ten produkt, dlatego przy okazji premiery innowacyjnego i wegetariańskiego Ser Doga, postanowiliśmy przygotować ciekawą i zaskakującą akcję promocyjną. Jesteśmy pewni, że nasze wspólne działania z firmą Hochland zachęcą do spróbowania naszej nowości, a w Ser Dogu rozsmakują się nie tylko osoby niespożywające mięsa  – mówi Joanna Staude-Potocka, Dyrektorka Marketingu w firmie Żabka Polska.

Ser Dog to innowacyjna, bezmięsna przekąska dostępna w Żabce, która stanowi kolejną propozycję na ciepłą przekąskę. Oprócz kultowych już hot dogów w różnych wariantach, w Żabka Café można zamówić cieszące się coraz większą popularnością burgery, a także panini czy tosty, jak również szeroki wybór kaw. Żabka nie zapomina o osobach ograniczających lub niespożywających w ogóle produktów mięsnych, proponując im unikalne alternatywy, dotąd niedostępne na polskim rynku. Jedną z nich jest właśnie hot dog z parówką serową, czyli Ser Dog – wyjątkowa,  bezmięsna propozycja w ofercie szybkich przekąsek Żabka Café, który powstał we współpracy z firmą Hochland.

 - Parówka serowa znajdująca się w Ser Dogu to stworzona przez Hochland kompozycja pysznych serów podpuszczkowych dojrzewających, m.in. maasdamera i cheddara. Wyróżnia się wyrazistym serowym smakiem i kremową konsystencją. Ser Dog nie zawiera dodatku glutaminianu sodu, fosforanów i konserwantów. Eliminacja tzw. dodatkowych składników to znaczący trend, który zawsze uwzględniamy w rozwoju nowych produktów – podkreśla Rafał Masiak, Dyrektor Marketingu w Hochland Polska.

Ser Dog dostępny jest w asortymencie Żabki na wyłączność od 3 marca. Ta bezmięsna przekąska serwowana jest w standardowych, znanych klientom Żabki bułkach i z dodatkiem sosu, wybranego z  oferty Żabka Café, np. ketchupu łagodnego Heinz. Proces przygotowania hot doga bez mięsa jest realizowany tak, aby parówki były oddzielone separatorem na rollerze i oznaczone stojaczkiem „bez mięsa”. Są także serwowane innymi szczypcami niż te do mięsnych parówek.

Wprowadzeniu nowej oferty na rynek towarzyszy szerokie wsparcie marketingowe firm Żabka oraz Hochland: działania BTL,  w social mediach (Facebook), posty dedykowane, które mają za zadanie zaintrygować oraz zaangażować użytkowników portalu. Na potrzeby tych działań stworzono postać hero Imperatora Smaku, Ser Doga Wspaniałego. Jednym z kluczowych elementów kampanii jest film animowany z serii „Bajki na Wynos” pt. „PRZYBYSZ Z HOCHLANDII i owca trojańska”. Jego emisję zaplanowano na 5 marca br. w aplikacji żappka, ale to nie koniec atrakcji związanych z tym produktem.

Żappka jest jedną z najpopularniejszych bezpłatnych aplikacji mobilnych na polskim rynku. Oferuje użytkownikom specjalne promocje na wybrane produkty oraz dedykowaną ofertę i angażujące wyzwania. Aplikacja pozwala także na zbieranie w programie lojalnościowym tzw. żappsów, czyli punktów wymienialnych na nagrody. Aplikacja dostępna jest w sklepach Google Play, Apple App Store i Huawei AppGallery.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Żabka edukuje z przedsiębiorczości. Rusza portal Studium Przedsiębiorczości Biuro prasowe
2024-04-24 | 13:00

Żabka edukuje z przedsiębiorczości. Rusza portal Studium Przedsiębiorczości

Dla wielu osób barierę w realizacji marzenia o własnej działalności gospodarczej stanowi niewystarczająca wiedza czy brak oczekiwanych w biznesie kompetencji. Żabka dzieli się swoim
Handel Atrakcyjne oferty na 5-lecie sklepu online Lidl Polska
2024-04-24 | 11:05

Atrakcyjne oferty na 5-lecie sklepu online Lidl Polska

Zawsze. Więcej. Online. Sklep internetowy Lidl Polska świętuje swoje 5. urodziny! Z tej okazji, na klientów czekają atrakcyjne rabaty na cały asortyment, który obejmuje bogatą
Handel Otwarcie pierwszego sklepu Lidl Polska w Andrespolu!
2024-04-24 | 11:00

Otwarcie pierwszego sklepu Lidl Polska w Andrespolu!

Lidl Polska rozwija sieć sklepów, mając na uwadze troskę o środowisko oraz dbając o łatwy dostęp do produktów dla swoich klientów. Już w czwartek, 25

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Zmiany klimatu i dezinformacja wśród największych globalnych zagrożeń. Potrzeba nowego podejścia do zarządzania ryzykiem

Niestabilność polityczna i gospodarcza, coraz większa polaryzacja społeczeństwa, kryzys kosztów utrzymania, rosnąca liczba konfliktów zbrojnych i ryzyka cybernetyczne związane z rozwojem sztucznej inteligencji – to największe zagrożenia dla biznesu wskazywane w tegorocznym „Global Risks Report 2024”. Z raportu wynika, że obawy o bliską i dalszą przyszłość wciąż są zdominowane przez ryzyka klimatyczne i środowiskowe. Jednak w tym roku przykryły je niebezpieczeństwa związane z dezinformacją, wspieraną przez AI, która może wywoływać coraz większe niepokoje społeczne. – W tym roku na świecie 3 mld ludzi weźmie udział w wyborach, więc konieczność zaradzenia temu ryzyku staje się coraz pilniejsza – podkreśla Christos Adamantiadis, CEO Marsh McLennan w Europie.

Ochrona środowiska

Ciech od czerwca będzie działać jako Qemetica. Chemiczny gigant ma globalne aspiracje i nową strategię na sześć lat

Globalizacja biznesu, w tym możliwe akwizycje w Europie i poza nią – to jeden z głównych celów nowej strategii Grupy Ciech. Przedstawione plany na sześć lat zakładają także m.in. większe wykorzystanie patentów, współpracę ze start-upami w obszarze czystych technologii i przestawienie biznesu na zielone tory. – Mamy ambitny cel obniżenia emisji CO2 o 45 proc. do 2029 roku – zapowiada prezes spółki Kamil Majczak. Nowej strategii towarzyszy zmiana nazwy, która ma podsumować prowadzoną w ostatnich latach transformację i lepiej podkreślać globalne aspiracje spółki. Ciech oficjalnie zacznie działać jako Qemetica od czerwca br.

Finanse

72 proc. firm IT planuje podwyżki. W branży wciąż ogromna jest różnica w wynagrodzeniach kobiet i mężczyzn

W ubiegłym roku rynek pracy IT był znacznie mniej dynamiczny niż w poprzednich latach – wynika z „Raportu płacowego branży IT w 2024” Organizacji Pracodawców Usług IT. Przy wysokim poziomie podwyżek specjaliści rzadziej zmieniali pracę, ale niektórych zmusiły do tego cięcia w zatrudnieniu wynoszące w zależności od wielkości firmy od 12 do 26 proc. Ten rok zapowiada się bardziej optymistycznie: 61 proc. przedsiębiorstw planuje zwiększać zatrudnienie, a 72 proc. – pensje. Eksperci zwracają uwagę na wciąż duży rozstrzał między wynagrodzeniami kobiet i mężczyzn w tej branży.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.