Serwisy internetowe Grupy PTWP z rekordowymi wynikami w styczniu r/r
Serwisy internetowe Grupy PTWP notują rekordowe wyniki. Prawie 500 proc. wzrostem może pochwalić się rynekzdrowia.pl, który w styczniu 2022 r. odwiedziło 1,7 mln unikalnych użytkowników. Wyniki poprawiły także m.in. wnp.pl oraz farmer.pl. Łączna liczba unikalnych użytkowników, którzy w styczniu odwiedzili serwisy Grupy PTWP przekroczyła 9,2 mln.
- Otwieramy rok bardzo dobrymi wynikami popularności serwisów z Grupy PTWP. To efekt naszej pracy, którą wykonaliśmy, aby jak najlepiej dostosować portale do oczekiwań czytelników. Jesteśmy obecnie liderem serwisów branżowych i sukcesywnie wzmacniamy swoją pozycję w poszczególnych sektorach - podkreśla Wojciech Kuśpik, prezes zarządu Grupy PTWP. - Największym wzrostem unikalnych użytkowników, wśród portali Grupy, cieszy się rynekzdrowia.pl, który poprawił swój wynik względem stycznia 2021 r. o 483 proc. W tym czasie, wzrost unikalnych użytkowników o 52 proc. zanotował również farmer.pl. To niekwestionowany lider w swojej kategorii tematycznej. W całej naszej Grupie portali niezmiennie największe zasięgi ma wnp.pl, który także poprawił swój wynik w styczniu r/r o 21 proc., angażując w publikowane treści prawie 2,2 mln UU - informuje prezes Grupy PTWP.
Grupa PTWP jest wydawcą, organizatorem eventów oraz zarządcą obiektów. Specjalnością działalności Grupy są branżowe portale internetowe, które łącznie w styczniu br. odwiedziło ponad 9,2 mln unikalnych użytkowników. W portfolio serwisów znajdują się m.in.: wnp.pl, portalspoarzadowy.pl pulshr.pl, propertynews.pl, propertydesign.pl, rynekzdrowia.pl, infodent24.pl, farmer.pl, dlahandlu..pl, portalspozywczy.pl, horecatrends.pl, well.pl. Spółka planuje również rozwój swoich segmentów działalności o nowe rozwiązania z zakresu e-commerce.
- Zamierzamy monetyzować potencjał oraz zasięgi naszych serwisów. Widzimy dużą szansę zwłaszcza w sektorze rolnym, który do tej pory nie został odpowiednio zagospodarowany. Realizujemy w tej kwestii znaczące inwestycje oraz tworzymy integralną infrastrukturę e-commerce. Do naszego zespołu dołączyli również eksperci z zakresu technologii i handlu, którzy pracują nad unikalnymi rozwiązaniami – podsumowuje Wojciech Kuśpik.
Grupa PTWP w trzecim kwartale 2021 r. wypracowała 3,42 mln zł zysku brutto. Narastająco, po trzech kwartałach 2021 r., zysk brutto wyniósł 7,43 mln zł, EBIDTA osiągnęła poziom 8,55 mln zł, a przychody ze sprzedaży netto przekroczyły 37 mln zł. Pod koniec ubiegłego roku zarząd Grupy PTWP poinformował o rozpoczęciu czynności związanych z przeniesieniem notowań firmy w 2022 roku z NewConnect na główny rynek GPW w Warszawie.

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ważą się losy wymiany handlowej między Stanami Zjednoczonymi a Unią Europejską. Na wysokich cłach stracą obie strony
Komisja Europejska przedstawiła w poniedziałek propozycję ceł na import z USA o wartości 72 mld euro, co ma być odpowiedzią na nałożenie 30-proc. stawek na import z UE zapowiedziane przez Amerykanów w poprzednim tygodniu. Przedstawiciele KE wciąż widzą jednak potencjał kontynuowania negocjacji. Zdaniem europosła Michała Koboski brak porozumienia lub uzgodnienie stawek wyższych niż 10-proc. nie tylko zaszkodzi obydwu stronom, ale i osłabi ich pozycję na arenie międzynarodowej.
Handel
Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.
Prawo
Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.