Komunikaty PR

SHEIN Rozwija Centrum Technologiczne w Europie

2024-09-04  |  09:45
Do pobrania Mat.pras. ( 0.03 MB )

SHEIN – międzynarodowy sklep z modą oraz produktami lifestyle’owymi – poszukuje w Polsce talentów z obszarów technologii do swojego niedawno uruchomionego Europejskiego Centrum Technologicznego SHEIN (SETC).

Ten strategiczny krok podkreśla zaangażowanie SHEIN w wykorzystanie wyjątkowego potencjału polskich ekspertów IT oraz umacnia rolę Polski jako kluczowego gracza w europejskich strukturach firmy.

Rozwój SHEIN Europe Technology Centre (SETC)

SETC, z główna siedzibą w Dublinie, będzie odgrywać kluczową rolę w zakresie cyberbezpieczeństwa i prywatności, a także nadzoru technologicznego i operacyjnego dla handlu elektronicznego i rynku internetowego SHEIN w regionie EMEA. Do zadań centrum będą należeć:

- Inżynieria SRE (Site Reliability Engineering)

- Inżynieria Big Data

- Badania i rozwój (R&D)

- Cyberbezpieczeństwo i zarządzanie ryzykiem

- Technologie związane z ochroną prywatności użytkowników

 

Zespoły SETC w Irlandii i w Polsce będą podlegać Leonowi Li - Dyrektorowi ds. bezpieczeństwa SHEIN w USA. 

„Polska jest dla nas nie tylko kluczowym rynkiem w Europie, na którym odnotowujemy dynamiczne wzrosty sprzedaży, ale także istotnym centrum naszych długoterminowych operacji w regionie. Nasze liczne i rozwijające się zespoły w Magnicach pod Wrocławiem, a teraz również inwestycja w rozwój naszej obecności technologicznej w Warszawie, podkreślają znaczenie Polski w długofalowej strategii SHEIN” - powiedział Leonard Lin, Globalny Dyrektor ds. Public Affairs w SHEIN.

SHEIN rozpoczął rekrutację pierwszego zespołu 10 ekspertów, który będzie pracował w Warszawie. Równocześnie firma planuje zwiększyć liczbę pracowników w Dublinie do ponad 60 do końca roku. Oznacza to ponad dwukrotne powiększenie obecnego stanu zatrudnienia z początku 2024 roku. 

Strategiczne inwestycje w Polsce

Polska stanowi jedną ze strategicznych lokalizacji dla SHEIN. Znajduje się tu siedem magazynów zlokalizowanych w okolicach Wrocławia, co gwarantuje, że w tym kraju jest potencjał do dalszego rozwoju biznesowego. Decyzja o utworzeniu zespołu SETC w Warszawie jest dowodem uznania SHEIN dla wysokiej jakości wiedzy technologicznej dostępnej w Polsce, a także znaczenia kraju w szerszej europejskiej strategii firmy.

Innowacje w DNA SHEIN

Unikalny model SHEIN on-demand („na żądanie”) wykorzystuje zdigitalizowany łańcuch dostaw i sieci dostawców produkcyjnych w Chinach, Brazylii i Turcji. Model ten umożliwia marce skutecznie i precyzyjnie odpowiadać na dynamicznie zmieniające się preferencje klientów, jednocześnie minimalizując niepotrzebne zapasy.

W odróżnieniu od tradycyjnych detalistów, SHEIN testuje nowe produkty wprowadzając je na rynek w małych partiach liczących od 100 do 200 sztuk oraz uzupełnia zapasy tylko tych, które konsumenci chętnie kupują. Takie podejście pozwala utrzymać wskaźnik niesprzedanych przedmiotów na niskim, jednocyfrowym poziomie, w porównaniu do nawet 40% odpadów w przypadku tradycyjnych sprzedawców detalicznych. Oszczędności osiągnięte na różnych etapach procesu przekładają się na niższe ceny dla klientów.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25 Biuro prasowe
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce
IT i technologie Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
2025-04-29 | 10:00

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Udział kobiet na stanowiskach kierowniczych w Polsce wynosi 43 % i jest to drugi najwyższy wynik w Europie (wyżej jest jedynie Łotwa – 46%).* Polki od lat udowadniają,
IT i technologie Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce
2025-04-02 | 10:40

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce

W Polsce zadebiutowała motorola edge 60 fusion – pierwszy tegoroczny model z rodziny edge. Łączy cechy smartfona klasy premium z wysoką odpornością, potwierdzoną

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Problemy społeczne

37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.

Telekomunikacja

Dyrektywa unijna zmienia podejście do cyberbezpieczeństwa. W Polsce trwają prace nad jej wdrożeniem

Według zapewnień rządu w tym kwartale zakończą się rządowe prace nad nowelizacją ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa, która wdroży do polskiego prawa zapisy dyrektywy NIS2. Będzie to mieć istotne znaczenie dla kształtowania polityk cyberbezpieczeństwa przez duże i średnie podmioty zaliczane do kategorii kluczowych i ważnych. Choć pojawiają się głosy krytyczne, sugerujące, że regulacje są zbyt daleko idące, to eksperci od cyberbezpieczeństwa są przekonani, że akurat w tym obszarze mogą one przynieść szereg korzyści, zwłaszcza we współczesnych warunkach geopolitycznych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.