Showroom VisionCube z Sony Crystal LED
Atutem showroomów jest możliwość przetestowania wysoko zaawansowanych rozwiązań przed zakupem. To szansa na rozmowę z ekspertami, aby pozyskać wiedzę, sprecyzować oczekiwania i na tej podstawie dokonać bardziej świadomego, racjonalnego wyboru.
Unikalność showroomu VisionCube polega na tym, że można w nim znaleźć odpowiedzi na każde pytanie z zakresu wideokonferencji, wyświetlania obrazu i łączności, zachowując poufność i bezpieczeństwo spotkań. Do dyspozycji odwiedzających są gotowe instalacje do wykorzystania zarówno w salach konferencyjnych, jak i biurach zarządu. Wśród, na stałe prezentowanych urządzeń jest m.in. jedyny w Polsce, 110-calowy wyświetlacz Sony Crystal LED. W obszarze bezpiecznej łączności dostępny jest system wideokonferencyjny Pexip oraz systemy Wireless SD-WAN bazujące na rozwiązaniach satelitarnych Starlink i urządzeniach sieciowych Peplink z prezentacją ich zastosowania np. na bazie samochodu interwencyjnego do przesyłania obrazu z drona. Unikalna jest też prezentacja cyfrowych spotkań w odseparowanej sieci. Wrażenie robi propozycja do sali zarządu złożona z ekranu Crystal LED, bocznych monitorów wyświetlających np. agendę spotkania i przestrzennego nagłośnienia.
Showroom VisionCube mieści się na warszawskiej Woli, przy ulicy Kasprzaka 4, w kompleksie LIXA C. Jest dostępny 5 dni w tygodniu, a odwiedzić go można umawiając się wcześniej telefonicznie (+48) 123 906 400, lub e-mailowo info@visioncube.pl.
Dla VisionCube priorytetem jest bezpieczeństwo. Firma specjalizuje się w rozwiązaniach wideokonferencyjnych integrujących różne platformy komunikacyjne. Skupia grono ekspertów w dziedzinie systemów IT/AV oraz łączności stacjonarnej i mobilnej Wireless SD-WAN. Wykorzystuje media transmisyjne takie jak WAN, LTE/5G i Starlink i dzięki ich dywersyfikacji zapewnia niezawodność transmisji danych.
Te zagadnienia są szczególnie ważne dla sektora publicznego, służb mundurowych oraz firm z obszaru energetyki i finansów, gdzie bezpieczeństwo ma charakter fundamentalny, a regulacje są bardzo restrykcyjne. Druga grupa to klienci, który chcą poznać urządzenia.
„Stworzyliśmy unikalną przestrzeń, w której klient może komfortowo przetestować różne rozwiązania i wyjść z pełną, i co najważniejsze, świadomą decyzją technologiczną. Mamy wyświetlacze, których nie można zobaczyć nawet w biurach producentów. W większości rozwiązań wykorzystaliśmy monitory Sony z najnowszej oferty – prezentując pełen wachlarz przekątnych. Można też u nas przetestować norweskie systemy do wideokonferencji firmy Neat, a także zestawy marek HP Poly oraz Logitech.” - informuje Zygmunt Łodziński – Wiceprezes Zarządu VisionCube.
Ciekawym rozwiązaniem wykorzystywanym w Showroomie jest metoda dystrybucji sygnału wideo. Transmisja jest oparta o protokół sieciowej komunikacji NDI. Przy każdym nadajniku i odbiorniku znajduje się konwerter, dzięki czemu można wyświetlić kontent z dowolnego miejsca w showroomie na wszystkich albo wybranym monitorze lub wyświetlaczu LED.
Showroom VisionCube to jedyne miejsce w Polsce, gdzie prezentowany jest - 110-calowy Crystal LED z serii BH z piksel pitch 1.2mm o stałej jasności 1700 cd/m² z HDR i matowej powierzchni. Na znakomitą jakość obrazu wpływa tu zastosowanie niezwykle małych diod LED oraz wykorzystanie procesora X1TM dla Crystal LED z wbudowaną 22-bitową technologią Super Bit Mapping, Reality Creation oraz MotionflowTM. Dzięki precyzyjnemu sterowaniu diodami wyświetlacz Sony Crystal LED BH idealnie sprawdza się zarówno w połączeniach wideokonferencyjnych, pracy z prezentacjami jak i wyświetlaniu realistycznie wyglądających treści wideo z niesamowitym efektem HDR.
Instalacje przygotowano w oparciu o zoptymalizowane pod kątem środowisk biznesowych monitory profesjonalne Sony z serii BZ50L, BZ40L, BZ35L i BZ30L. Mogą one pracować w trybie 24/7, oferują prosty wybór ustawień wstępnych w celu łatwiejszej konfiguracji i dostosowania do własnych potrzeb. Za elastycznością instalacji przemawiają opcje montażu w pionie i w nachyleniu, a także możliwość tworzenia instalacji wieloekranowych.
W serii BRAVIA BZ40L zastosowano technologię Deep Black Non-Glare (DBNG), która zapewnia znakomitą jakość obrazu przy jednoczesnym ograniczeniu odbić światła nawet w najtrudniejszych warunkach oświetleniowych. Luminancja w tej serii jest na poziomie 700 nitów przy wysokim „haze” o wartości 47%. Jasność 550 nitów oferują monitory z serii BZ35L, zaś 440 nitów urządzenia BZ30L.
Do showroomu trafiły również kamery PTZ Sony – w tym SRG-A40 z technologią automatycznego kadrowania wspomaganą sztuczna inteligencją. Liniowe, aktywne głośniki Sony SLS- A1 wspierają uniwersalność instalacji i zapewniają imponujący dźwięk w środowisku korporacyjnym i precyzyjnie kontrolowaną wiązkę.
„Na taki showroom czekaliśmy od lat i bardzo cieszę się, że nasz platynowy partner – VisionCube zdecydował się na zrealizowanie tego projektu w oparciu o produkty Sony Professional Displays & Solutions. Jedną z największych zalet tego showroomu jest połączenie najlepszych technologii wyświetlania zapewnianych przez produkty Sony z rozwiązaniami wideokonferencyjnymi i łączności krytycznych, w których specjalizuje się VisionCube. Jestem przekonany, że ta przestrzeń przyczyni się do powstania wielu ciekawych projektów biznesowych, dając klientom możliwość przetestowania najlepszych rozwiązań na rynku, które będą idealnie dostosowane do potrzeb dzięki wiedzy i profesjonalizmowi firmy VisionCube.” – podsumowuje Piotr Gajewski, Senior Key Account Manager, Sony Professional Solutions Europe
Showroom VisionCube, ul. Kasprzaka 4, kompleks LIXA C, Warszawa; tel. (+48) 123 906 400; e-mail: info@visioncube.pl

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai

Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT

Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ryanair w tym roku obsłuży rekordową liczbę pasażerów z polskich lotnisk. Przewoźnik nie planuje otwierać połączeń z Radomia
W 2025 roku Ryanair planuje przewieźć 18,3 mln pasażerów z Polski. Nasz kraj jest w czołówce najszybciej rosnących rynków irlandzkiej linii. Największych przyrostów liczby pasażerów Ryanair spodziewa się w Krakowie czy Katowicach. Jednocześnie linia wyklucza obecnie możliwość uruchomienia połączeń z lotniska w Radomiu. – Jeżeli chodzi o infrastrukturę w centralnej Polsce, to na tę chwilę jesteśmy zaspokojeni – mówi Michał Kaczmarzyk, prezes Buzz, Ryanair Group.
Transport
Europejska motoryzacja gotowa do pełnej elektryfikacji. Możliwe zmiany w unijnym prawie dotyczące zeroemisyjności

Mimo coraz częściej pojawiających się prognoz dotyczących częściowego odejścia Europy od elektromobilności Bruksela nadal pozostaje przy stanowisku, że po 2035 roku motoryzacyjny rynek pierwotny będą stanowiły wyłącznie samochody zeroemisyjne. – Nie będzie całkowitego odwrotu od elektromobilności w Unii Europejskiej. W grę wchodzi jedynie pewne poluzowanie norm i przepisów – uważa Adam Holewa, członek zarządu oraz dyrektor ds. motoryzacji w spółce Boryszew SA. Jego zdaniem przemysł motoryzacyjny na Starym Kontynencie jest gotowy do pełnej elektryfikacji.
Problemy społeczne
Na rynku nieruchomości rośnie popularność rewitalizacji. Odnowa dotyczy nie tylko zabytkowych budynków, ale też dawnych terenów poprzemysłowych

Rewitalizacja byłych terenów przemysłowych i budynków jest kluczowym aspektem zrównoważonego rozwoju miejskiego i szansą na zachowanie dziedzictwa kulturowego. Jak podkreślają eksperci Deloitte’a, prawidłowo przeprowadzona rewitalizacja może pobudzić do życia dany obszar miasta i zwiększyć jego atrakcyjność inwestycyjną. Poprawi też jakość życia mieszkańców.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.