Komunikaty PR

Siemens i Salesforce łączą siły - projekt "Bezdotykowe biuro"

2020-06-26  |  10:50
Biuro prasowe

Salesforce (NYSE: CRM) i Siemens ogłosiły strategiczne partnerstwo w celu opracowania nowego pakietu technologii dla miejsc pracy, który będzie wspierał przedsiębiorstwa na całym świecie w bezpiecznym, ponownym otwieraniu. Partnerstwo obejmuje serwis Work.com zbudowany przez Salesforce oraz rozwiązania Inteligentnej Infrastruktury firmy Siemens, w tym Comfy oraz Enlighted.

Kluczowe rozwiązania obejmują "bezdotykowe biuro" z mobilnymi kartami wstępu do budynku i wind oraz system bezpiecznego zarządzania miejscem pracy, który pozwala pracownikom na rezerwowanie sal konferencyjnych i biurek za pomocą aplikacji Comfy, która wysyła w czasie rzeczywistym powiadomienia o przekroczeniu bezpiecznej liczby uczestników w pomieszczeniu. Dodatkowo, dzięki wykorzystaniu danych o zajętości przestrzeni dostarczanych przez Enlighted i gromadzonych w ramach Comfy, w tym dotyczących obecności pracowników oraz rezerwacji biur i pomieszczeń, firmy będą mogły usprawnić proces śledzenia wzajemnych kontaktów w Work.com. Pozwoli to na szybsze i dokładniejsze reagowanie w sytuacjach awaryjnych. Śledzenie kontaktów będzie rozwiązaniem typu opt-in, zapewniającym poszanowanie prywatności użytkowników.

Połączenie najlepszej w swojej klasie technologii IoT firmy Siemens z rozwiązaniami Salesforce Work.com umożliwi klientom podejmowanie decyzji w oparciu o dane w czasie rzeczywistym i stworzy elastyczne ramy dla przyszłych działań w miejscu pracy. Firmy Siemens i Salesforce jako pierwsze wdrożą nowe rozwiązania we własnych biurach, w tym w siedzibie głównej Siemens Smart Infrastructure w Zug w Szwajcarii oraz Salesforce Tower w San Francisco.

"Bezpieczny powrót ludzi do miejsc pracy jest globalnym wyzwaniem, dlatego ważne jest, aby firmy chroniły swoich pracowników, w celu budowania zaufania i pewności siebie", powiedział Roland Busch, zastępca dyrektora generalnego i członek zarządu Siemens AG. "Wspólnie z Salesforce możemy szybko wspierać przedsiębiorstwa na całym świecie we wdrażaniu technologii, która pomaga pracownikom w powrocie do biura, jednocześnie kładąc podwaliny pod długoterminową cyfrową transformację w miejscach pracy".

"Organizacje na całym świecie zaczynają na nowo wyobrażać sobie przyszłe środowisko pracy, stawiając zdrowie i bezpieczeństwo swoich pracowników w centrum cyfrowych przemian", powiedział Alex Dayon, prezes i dyrektor ds. strategii, Salesforce. "Łącząc rozwiązania Siemens w zakresie inteligentnej infrastruktury z witryną Salesforce Work.com, dajemy firmom narzędzia do szybkiego podejmowania inteligentnych, opartych na danych decyzji, dzięki którym miejsca pracy będzie można bezpiecznie ponownie otworzyć”.

Dane gromadzone są z częstotliwością co sekundę przez podłączone do chmury inteligentne czujniki. Platforma IoT tworzy "systemy sensoryczne" w całym budynku, zapewniając wgląd i analizę sposobu użytkowania budynku oraz w czasie rzeczywistym informując o zakresie wykorzystania przestrzeni oraz lokalizacji ludzi oraz zasobów. Rozwiązanie Comfy's Safe Workplace Solution dostarcza aplikację skierowaną do pracowników, która umożliwia firmom informowanie użytkowników i zwiększanie ich produktywności, zapewniając jednocześnie bezpieczne i zgodne z lokalnymi przepisami miejsce pracy. Pracownicy mają możliwość przeglądania i rezerwowania biurek oraz salek konferencyjnych, a system dba o przestrzeganie wytycznych dotyczących odległości w czasie rzeczywistym, podaje informacje związane z bezpieczeństwem i higieną pracy oraz umożliwia zamawianie usług takich jak dezynfekcja. Ponadto, Comfy Insights oferuje firmom tablicę analityczną, która dostarczy informacji na temat użytkowania biura, pozwalając na stworzenie strategii zarządzania miejscami pracy w przyszłości opartej na danych. Więcej informacji na temat Comfy i Return to Work można znaleźć na stronie: https://www.comfyapp.com/return-to-work-playbook/. Więcej informacji na temat Enlighted można znaleźć pod adresem: https://www.enlightedinc.com/.

Stworzona przez Salesforce platforma Work.com, zasilana przez technologię Customer 360, jest całkowicie nowym pakietem aplikacji i zasobów doradczych, które pomagają liderom biznesu i społeczności na całym świecie w bezpiecznym ponownym uruchomieniu. Główne rozwiązania Work.com - w tym Workplace Command Center, Contact Tracing, Emergency Response Management i Rapid Crisis Response - umożliwiają klientom podejmowanie decyzji opartych na danych, budowanie planów ciągłości biznesowej i zarządzania ryzykiem oraz skuteczną komunikację z interesariuszami na dużą skalę. Więcej szczegółowych informacji można znaleźć na stronie www.work.com.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce Biuro prasowe
2025-03-18 | 10:00

Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce

Emitel S.A. intensyfikuje swoją działalność w Wielkopolsce. Spółka kontynuuje rozwój projektów na terenie całego kraju. Wśród ogólnopolskich,
IT i technologie Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai
2025-03-03 | 12:05

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai

W zeszłym roku Motorola i Lenovo utworzyły ekosystem Smart Connect, aby umożliwić płynną współpracę smartfonów, tabletów oraz komputerów
IT i technologie Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT
2025-02-26 | 11:15

Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT

Branża IT przyciąga jak magnes. Zwłaszcza obecnie, gdy AI staje się rzeczywistością, która zmienia sposób, w jaki pracujemy i żyjemy. Praca w IT daje

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Konsument

Polityka

Europa będzie się zbroić. Musi być gotowa na atak Rosji na kraj NATO w ciągu kilku najbliższych lat

Wybuch wojny w Ukrainie i obecna sytuacja geopolityczna oznaczają dla UE konieczność podnoszenia swojego bezpieczeństwa. Zwłaszcza że atak Rosji na kraj unijny nie jest niemożliwy. Oceny NATO, Niemiec, Polski, Danii i państw bałtyckich wskazują, że Rosja jest gotowa do ataku w ciągu od trzech do dziesięciu lat. – Priorytetem Europy powinno być dalsze wspieranie Ukrainy – przekonuje europoseł Dariusz Joński.

Handel

Kaucja na butelki i puszki już od października tego roku. Eksperci ostrzegają: to może podnieść koszty gospodarki odpadami

Polska przygotowuje się do jednej z największych zmian w systemie gospodarowania odpadami – od 1 października br. zacznie obowiązywać system kaucyjny. Wprowadzenie kaucji na butelki PET, puszki aluminiowe i szklane butelki wielorazowe ma na celu zwiększenie poziomu recyklingu i ograniczenie ilości odpadów w środowisku. Jednak, jak wskazują eksperci, nowe przepisy mogą się wiązać z wieloma wyzwaniami, w tym z wysokimi kosztami wdrożenia oraz możliwymi konsekwencjami dla konsumentów i samorządów.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.